Czym się mierzy wielkość człowieka?

91. Data: 2015-10-04 14:06:32

Temat: Re: Czym się mierzy wielkość człowieka
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 o 14:06, niebieski pisze:
> Ponawiam po raz setny: dawaj dowód!

pomidor?

92. Data: 2015-10-04 14:07:14

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 14:00, zdumiony pisze:

> z mantrystą nie będę gadał

Pewnie. Jak w pokerze trzeba odkryć karty to też sp..dalasz.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

93. Data: 2015-10-04 14:15:17

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 o 13:15, FEniks pisze:

> Zwłaszcza od pewnego momentu.

Wracając, do wątku który chciał rozwalić "niebieski" obrońca Adolfa, tak
zwana charyzma i silna osobowość to cecha często występująca u
psychopatycznych przywódców

94. Data: 2015-10-04 14:22:14

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 14:15, zdumiony pisze:

> Wracając, do wątku który chciał rozwalić "niebieski" obrońca Adolfa, tak
> zwana charyzma i silna osobowość to cecha często występująca u
> psychopatycznych przywódców

Manipulujesz! Ja tylko proszę o dowód, który ty ponoć posiadasz.

95. Data: 2015-10-04 14:26:23

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 o 14:22, niebieski pisze:

> Manipulujesz! Ja tylko proszę o dowód, który ty ponoć posiadasz.

Ty manipulujesz i wcinasz się w nieswój wątek. Nigdy nie twierdziłem, że
mam dowód, nie jestem żadnym historykiem, może akurat nie ma takich
dokumentów, ale nie ma też dowodu że nie wiedział, więc trzeba przyjąć
bardziej prawdopodobną tezę. W każdym razie to że wiedział o rozkazie
napaści na Polskę 1 września 1939 roku nie zaprzeczasz?

96. Data: 2015-10-04 14:30:27

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 o 14:26, zdumiony pisze:
> [...]
> bardziej prawdopodobną tezę. W każdym razie to że wiedział o rozkazie
> napaści na Polskę 1 września 1939 roku nie zaprzeczasz?
chociażby to:
http://niniwa22.cba.pl/kershaw_holocaust.htm

97. Data: 2015-10-04 14:43:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Oct 2015 11:11:37 +0200, zdumiony napisał(a):

> Benedykt był znienawidzony przez otoczenie, otoczony zgrają wilków.
> Można powiedzieć że "dał się ukrzyżować"

G...no prowda.
Sorry.

> Hitler podobał się zwłaszcza kobietom, ach jaki twardy facet!

G...no prowda. J.w.

98. Data: 2015-10-04 14:43:24

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 14:26, zdumiony pisze:

> Ty manipulujesz i wcinasz się w nieswój wątek.

Nie manipuluję.

Nigdy nie twierdziłem, że
> mam dowód, nie jestem żadnym historykiem, może akurat nie ma takich
> dokumentów, ale nie ma też dowodu że nie wiedział, więc trzeba przyjąć
> bardziej prawdopodobną tezę.

Zaczynasz mądrze mowić :)

W każdym razie to że wiedział o rozkazie
> napaści na Polskę 1 września 1939 roku nie zaprzeczasz?

Nie zaprzeczam.

Może w takim razie i w tej kwestii zmiękczysz swoje poglądy:

zdumiony: "Hitler podobał się zwłaszcza kobietom, ach jaki twardy facet!"

99. Data: 2015-10-04 14:44:06

Temat: Re: =?UTF-8?B?UmU6IEN6eW0gc2nEmSBtaWVyenkgd2llbGtvxZvEhyBjesWCb3dpZWth=3f?=
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> Bo chyba
> jest oczywiste, że przy ocenie mierzymy się tym samym punktem
> odniesienia? :->

j.p.

100. Data: 2015-10-04 14:46:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Oct 2015 13:16:47 +0200, zdumiony napisał(a):

> Jak budował krematoria to się bardzo podobał

Już wczesniej - jak dał Niemcom pracę i niewolnikow.

Oglądacie ten serial?
Piekło: Bóg gorszy od Hitlera i Stalina?
Wątpliwa prawdziwość/wiarygodno ść badań z ankiet
Grzech pierworodny
Idoktrynacja