Czym się mierzy wielkość człowieka?

121. Data: 2015-10-04 15:20:18

Temat: Re: Czym się mierzy wielkość człowieka
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 o 14:43, Ikselka pisze:

> G...no prowda.
> Sorry.

Nieładnie, myślisz że w Watykanie są sami aniołowie i papieżowi jest łatwo?

> G...no prowda. J.w.

polecam
http://www.se.pl/wiadomosci/super-historia/super-his
toria-adolf-hitler-bozyszcze-kobiet_426388.html

"Śmiertelne zauroczenie dotknęło byłą aktorkę Inge Ley. Z powodu
niespełnionej miłości do tyrana kobieta w 1943 r. wyskoczyła z okna. Na
punkcie Hitlera oszalała też Unity Mitford. Córka angielskiego lorda
próbowała się zastrzelić, kiedy Wielka Brytania wypowiedziała wojnę Niemcom"

122. Data: 2015-10-04 15:21:10

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Wystarczą te jego radiowe przemówienia, które przypominały szczekanie psa,
> powinny dać im coś do myślenia, a było wręcz przeciwnie.

Nie. Nam po prostu tak brzmi język niemiecki.

--

Chiron

---
Avast.

123. Data: 2015-10-04 15:21:43

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 14:52, zdumiony pisze:

> Czy zaprzeczysz że parę milionów Niemek zagłosowało na Hitlera.
> Jest książka : http://ksiegarnia.proszynski.pl/product,71651
> "One kochały Hitlera. Führer i kobiety, dla których był bogiem"
> A specjalnie dla Niebieskiego:
> http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2009/03/17/czy-kobi
ety-kochaly-hitlera-tekst-poprawiony/

> Czy kobiety kochały Hitlera? (tekst poprawiony)
> Nieoczekiwanie wśród Komentatorów wybuchła dyskusja, czy kobiety mogły
> głosować na NSDAP? Jeden z Komentatorów twierdził, że to przecież
> niemożliwe, bo NSDAP głosiła program pełen agresji - czyli czegoś, co
> jest kobietom obce - na co drugi podał adres:
>
> http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00483/SNN
0906A_483968a.jpg
> [...]
> inteligencję...Podziwia się to, czego się nie ma!
>
> Hitler był agresywny - i dlatego podobał się kobietom. Jeśli zajrzycie
> Państwo na portal
> http://korwin-mikke.pl
>

> - to na blogu sprzed kilku dni jest ankieta, z której wynika, że ja mam
> poparcie WYŻSZE wśród kobiet, niż wśród mężczyzn! Nie jest to różnica
> specjalnie istotna - ale na sześć znanych mi badań w pięciu miałem u
> kobiet lepsze notowania.
> -----
> Czyli mówi to co ja, tylko wciska że to podobanie się Hiltera przez

:) zdumiony korwinista :)
Tak się zaangażowałeś w walkę z "Korwinem", że sam zaczynasz przejmować
jego tok myślenia.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

124. Data: 2015-10-04 15:21:47

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 o 15:21, Chiron pisze:

> Nie. Nam po prostu tak brzmi język niemiecki.

Nie, inni Niemcy bardziej po ludzku mówili, wystarczy posłuchać
przemówień Adolfa, które tak się podobały

125. Data: 2015-10-04 15:22:30

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 o 15:19, Chiron pisze:

> Tego nie wiemy. Jaki był jego stosunek do syjonistów?

Nienawidził Żydów, obiecywał że "zrobi porządek", to się podobało

126. Data: 2015-10-04 15:25:02

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 o 15:21, niebieski pisze:
> :) zdumiony korwinista :)
> Tak się zaangażowałeś w walkę z "Korwinem", że sam zaczynasz przejmować
> jego tok myślenia.

Nie, to że się podobał kobietom to fakt,
http://www.se.pl/wiadomosci/super-historia/super-his
toria-adolf-hitler-bozyszcze-kobiet_426388.html
dla mnie godny potępienia, a w artykule mamy pochwałę tego że kobietom
podoba się "prawdziwy mężczyzna" jak Hitler.

127. Data: 2015-10-04 15:30:02

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 15:25, zdumiony pisze:

> [...]
>
> dla mnie godny potępienia, a w artykule mamy pochwałę tego że kobietom
> podoba się "prawdziwy mężczyzna" jak Hitler.

Czyli doszliśmy w końcu do sedna: Korwin=Hitler. Prawda?

128. Data: 2015-10-04 15:30:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 04 Oct 2015 14:06:05 +0200, niebieski napisał(a):

> Masz jakieś dziury w mózgu i zapomionasz o czym gadamy?
> Przypominam:
>
> zdumiony: > Jak budował krematoria to się bardzo podobał
>
> Chiron: > Nawet nie ma dowodu, że o jakimkolwiek wiedział
>
> Ponawiam po raz setny: dawaj dowód!

Noooo, nie ma żadnego - poza jego autentycznym podpisem akceptującym
postanowienia konferencji w Wannsee :->
http://www.polskieradio.pl/39/156/Artykul/520969,Wan
nsee-tu-rozwiazano-kwestie-zydowska

129. Data: 2015-10-04 15:33:09

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 o 15:30, niebieski pisze:

> Czyli doszliśmy w końcu do sedna: Korwin=Hitler. Prawda?

W artykule to sam JKM pisze że kobietom podobał się twardy Hitler a nie
jakiś "ciota", potem zamiast się odciąć, piszę że i jego partia podoba
się kobietom. O czym to świadczy?
Świadczy o niedojrzałości tych, którym się tacy wodzowie podobają.

130. Data: 2015-10-04 15:34:01

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 15:33, zdumiony pisze:

> [...]
> się kobietom. O czym to świadczy?
> Świadczy o niedojrzałości tych, którym się tacy wodzowie podobają.

CND ;)?

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,
a znienawidził to, co normalny człowiek kocha
- i świetnie można w socjalizmie żyć!" E.Kuzniecow

Oglądacie ten serial?
Piekło: Bóg gorszy od Hitlera i Stalina?
Wątpliwa prawdziwość/wiarygodno ść badań z ankiet
Grzech pierworodny
Idoktrynacja