Czym smarować bliznę?

11. Data: 2004-04-23 17:45:44

Temat: Re: Czym smarować bliznę?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Apr 2004 18:40:07 +0200, Grzegorz wrote:

> Najbardziej mnie dziwi, że niektórzy twierdzą, że Cepan jest lepszy od
> Contratubexu, a to przecież odpowiednik. Czyżby tylko w teorii?

Składem się nieco różnią:) Dowodem na to jest choćby zapach:) Owszem,
głównymi składnikami terapeutycznymi w obu są alantoina i heparyna, ale
pozostałe dodatki są nieco inne.

A co do praktycznych różnic - trudno sie wypowiadać z uwagi na brak
możliwości obiektywnego porówania...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

12. Data: 2004-04-24 22:14:17

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

> Oj... nie obraź się, ale nie chodzi mi o wykaz leków, a o wskazanie mi
> takiego, który w moim przypadku będzie najlepszy. W dyskusjach uczestniczą
> zarówno lekarze jak i osoby, które różne preparaty stosowały, więc wszyscy
> oni mają mają jakieś rozeznanie co do skuteczności poszczególnych
> preparatów.

Kiedy miałam usuwane znamię na twarzy lekarz też poradził mi Contratubex,
tylko trzeba regularnie smarować. A z domowych sposobów, moja koleżanka,
która miała po wypadku wiele blizn na twarzy, smarowała sokiem z Aloesu. To
taki kaktus, który w wielu domach jest hodowany. Ma miękkie liście po
złamaniy leci biały sok. Można spróbować, na pewno nie zaszkodzi, a nóż
pomożę? Jej pomogło. Pozdrawiam serdecznie.

rozpoznanie laryngologiczne
Boli-Help!!!
Otyłość z tłuszczów?
zyrtec-tycie