Czym wykonczyc koniczyne w trawie ?

11. Data: 2003-05-29 18:43:26

Temat: Re: Czym wykonczyc koniczyne w trawie ?
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bb4vfm$gmu$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl ksh
<u...@w...pl>napisał(a):

> O jakiej kosiarce kolega ogrodnik mowi ? :-)
> Naprawde wyborne kosic 10 tys m kosiarka co 3 tygodnie.

Hejka. Wyborne, to jest to, gdy ktoś, kogo stać na motolotnię twierdzi
jednocześnie, że często kosząc trawę na lądowisku zbankrutuje.
Pozdrawiam skąpo Ja...cki

12. Data: 2003-05-29 20:04:59

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:bb4rji$bec$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl ksh
>
> To tym bardziej będziesz musiał często kosić. Jak sobie wyobrażasz
> lądowanie w trawie o wysokości pół metra. Chyba, że lubisz koziolki. ;-)

Tadziu spójrz. Mamy godnego siebie następcę:)))

Pozdrawia fikołkowo boletus

13. Data: 2003-05-29 20:51:40

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednocześnie, że często kosząc trawę na lądowisku zbankrutuje.
> Pozdrawiam skąpo Ja...cki
>

> Cha cha cha cha cha cha itd:))))))))))))))))))

Pozdrawia boletus

14. Data: 2003-05-31 15:42:14

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"ksh" <u...@w...pl> wrote in message news:bb4p4l$86a$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam ,
> Czy ktos moze mi poradzic jak pozbyc sie koniczyny w trawie.

Ale po co??? Koniczyna jest duzo ladniejsza od trawy. Kiedys
podobno nawet dodawano nasion koniczyny do nasion trawy.
Az przyszly firmy chemiczne, ktore wyprodukowaly zabijacze
koniczyny i uporczywa reklama przekonaly ludzi, ze koniczyna
jest be.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2003-06-01 08:51:30

Od: "Marcin Kamiński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Na koniczyne Starane - jest drogi, ale dobry.

Pozdrawiam,

Marcin

16. Data: 2003-06-01 13:08:07

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin Kamiński" <m...@p...gazeta.pl> wrote in message

> Na koniczyne Starane - jest drogi, ale dobry.

Jezeli niszczy koniczyne, to znaczy, ze jest zly :-(
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/konicz2.j
pg

Pozdrowienia,
Michal

17. Data: 2003-06-02 19:41:36

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
ksh<u...@w...pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:bb4p4l$86a$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> ,a ja na to :
> Witam ,
> Czy ktos moze mi poradzic jak pozbyc sie koniczyny w trawie.

Moim zdaniem koszenie kilkukrotne . Koniczyna się podda ,trawa nie .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

18. Data: 2003-06-02 21:09:46

Temat: Odp: Czym wykonczyc koniczyne w trawie ?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too Old <t...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bbgb2q$k87$...@n...news.tpi.pl...

> Moim zdaniem koszenie kilkukrotne . Koniczyna się podda ,trawa nie .

A po co? Nie lepiej tak jak w starej piosence "Przewróć mnie w tej
koniczynie" ??? Przy sytematycznym przewracaniu koniczyna się wykończy. :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

19. Data: 2003-06-02 21:13:38

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Too Old" <t...@t...pl> wrote in message

> Moim zdaniem koszenie kilkukrotne . Koniczyna się podda ,trawa nie .

Mam juz spore polacie koniczyny. Regularnie je kosze, a koniczyna
(ku memu zadowoleniu) rosnie swietnie. Zadna trawa sie przez nia nie
przebija.

Pozdrowienia,
Michal

20. Data: 2003-06-02 21:20:27

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:66PCa.111447$VP.29753579@twister.neo.rr.com...
> [...]
>
> Mam juz spore polacie koniczyny. Regularnie je kosze, a koniczyna
> (ku memu zadowoleniu) rosnie swietnie. Zadna trawa sie przez nia nie

Ponieważ wbrew pozorom koszenie koniczynie nie przeszkadza.
W miarę wzrostu rośliny szyjka korzeniowa zagłębia się w glebę
co chroni pączki boczne u nasady łodygi.Z nich odrasta na nowo.

Pozdrawia boletus

turzyca
wilczomlecz
wilczomlecz
orientacyjny ubytek wody na dobe w oczku
uprawy biodynamiczne