Czyski w mediach, urzędach

1. Data: 2016-01-25 15:16:16

Temat: Czyski w mediach, urzędach
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak za czasów REWOLUCJI KULTURALNEJ w Chinach: specjaliści na bruk => matoły i
przestępcy za stery!

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
531209,czy-to-poczatek-czystek-w-prokuraturze-ziobro
-poprosil-o-nazwiska.html

Zresztą nie trzeba przykładu Chin, za komuny w Polsce też wyrzucano sędziów,
urzedników itd.. tych inteligentnych, a zastępowano chołotą, bydłem pełnym wazeliny i
lizusostwa, jak wszedł komuś do dupy to był dumny, widzimy to teraz TVP(rozrywka)

2. Data: 2016-01-25 15:53:44

Temat: Re: Czyski w mediach, urzędach
Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Zresztą nie trzeba przykładu Chin

No dobrze, ale identyczne zmiany były jak PO
objęła władzę.
https://twitter.com/st_janecki/status/66815806387510
4768

Jak pisiory odchodzili przynajmniej tak nie ujadali.

3. Data: 2016-01-25 15:58:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]

https://twitter.com/st_janecki/status/66815806387510
4768

Jak pisiory odchodzili przynajmniej tak nie ujadali.

Pis poprzednio zrobiło czystki w mediach itd. zatrudniając jak obecnie lizusostwo
propagandowe, degeneratów a nie specjalistów by byli lojalni, tak więc PO po
wygraniu wyborów słusznie ich wywaliła, bo do rzetelności to tym oprychą bardzo
daleko.

4. Data: 2016-01-25 18:00:28

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> tak więc PO po wygraniu wyborów słusznie ich wywaliła, bo do
> rzetelności to tym oprychą bardzo daleko.

A wywaliło?
Po wygrało wybory w 2008 a pierwsze wieksze zmiany w mediach były kiedy? W
2011?

5. Data: 2016-01-25 18:53:18

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 15:16:16 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
przestępcy za stery!

> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
531209,czy-to-poczatek-czystek-w-prokuraturze-ziobro

A niby CO zrobiło PO zaraz po objęiu władzy, co? Durrrniu jeden ty.

6. Data: 2016-01-25 19:35:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
> [...]
-poprosil-o-nazwiska.html

A niby CO zrobiło PO zaraz po objęiu władzy, co? Durrrniu jeden ty.

Wywaliła dziadostwo pozatrudniane przez Pis w 2005, bo też zrobili czystkę.

Niemiecka telewizja rozpacza po utracie agenta Lisa
Max Kolonko o Ryszardzie Petru, Nowoczesnej PL oraz KOD-zie
Max Kolonko o gnidch Unii Europejskiej
Max Kolonko o gnidach Unii Europejskiej.
Wazelina, lizusostwo i donosicielstwo