Re: Czyzby Optymalni mieli racje?

1. Data: 2003-02-26 11:41:38

Temat: Re: Czyzby Optymalni mieli racje?
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

szaleniec:
> http://www2.gazeta.pl/kobieta/1,40743,1340057.html
>

> Wprawdzie w artykule mowia o Atkinsie, ale obie diety sa zblizone.
> Zreszta mozna poczytac komentarze zeby dowiedziec sie co ludzie mysla
> o ignorowaniu dr Kwasniewskiego

o diecie Atkinsa jest dużo publikacji naukowych, nie pseudo-naukawych.
Faktycznie, schudnąć można, ale ma masywne działania uboczne. W sumie
palenie 60 papierosów dziennie i wypijanie litra wódki zamiast jedzenia
też powoduje schudnięcie. Może zaproponuję taką dietę? I nadam sobie
tytuł profesora, bo co mi tam.

Waldek

2. Data: 2003-02-28 07:20:05

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> palenie 60 papierosów dziennie i wypijanie litra wódki zamiast jedzenia
> też powoduje schudnięcie. Może zaproponuję taką dietę? I nadam sobie

Jem tak już ponad trzy lata i jeszcze żyję (wbrew przewidywaniom niektórych
grupowiczów ;-) ).
Ale to chyba NTG na tej grupie...

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral (co to ciągle waży 75 kg :-) )

3. Data: 2003-02-28 08:15:49

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Feb 2003, Jadarek wrote:

> Jem tak już ponad trzy lata i jeszcze żyję (wbrew przewidywaniom niektórych
> grupowiczów ;-) ).
> Ale to chyba NTG na tej grupie...

ja jem normalnie i tez zyje - wiec to ze sie zyje to zaden dowod :-)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2003-02-28 15:31:50

Od: Yellow_Peril <yellow_peril@tnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <b3n2c2$t2d$1@atlantis.news.tpi.pl>, d...@p...onet.pl
napisał(a)...

> Jem tak już ponad trzy lata i jeszcze żyję (wbrew przewidywaniom niektórych
> grupowiczów ;-) ).
> Ale to chyba NTG na tej grupie...

A mój dziadek pali 30-40 papierosów dziennie przez ostatnie 50 lat i też
żyje.

--
Yellow Peril
Nigdy złej woli nie przypisuj tego, co znacznie łatwiej wytłumaczyć

5. Data: 2003-03-03 08:21:09

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja jem normalnie i tez zyje - wiec to ze sie zyje to zaden dowod :-)

No dobrze. Ale straszyli Cię stłuszczeniem wątroby, chorobą nerek i mięśnia
sercowego i innymi takimi ... ?

"Jadarek" - Dariusz Kral

Gdzie rehabilitacja/fizjoterap ia we Wroclawiu
Grypa i zarażenie innej osoby.
nerka_wynik USG_co dalej?
pokrzywka
gravibinon