Czyżby zrozumieli?

1. Data: 2019-02-07 17:33:16

Temat: Czyżby zrozumieli?
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

że, Niemcy i das Gas, to same kłopoty?

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Sueddeutsche-Zeitun
g-Francja-zaglosuje-w-piatek-w-UE-przeciwko-Nord-Str
eam-2-4201084.html

2. Data: 2019-02-07 21:27:08

Temat: Re: Czyżby zrozumieli?
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 07.02.19 um 17:33 schrieb Ilona:
> że, Niemcy i das Gas, to same kłopoty?
>
> https://www.bankier.pl/wiadomosc/Sueddeutsche-Zeitun
g-Francja-zaglosuje-w-piatek-w-UE-przeciwko-Nord-Str
eam-2-4201084.html

Pozyjemy, zobaczymy.

>Nach der Abstimmung am Freitag beginnen erst die Verhandlungen mit dem
Europaparlament über die Änderung der Richtlinie. Die EU-Kommission
sieht Nord Stream 2 kritisch, weil es der Strategie widerspricht, Europa
bei der Energieversorgung unabhängiger und weniger erpressbar durch
Russland zu machen. <

https://www.zeit.de/politik/ausland/2019-02/nord-str
eam-2-ostsee-eu-abstimmung-gaspipeline-frankreich-ge
genstimme

--
saluto
Silvio Balconetti

3. Data: 2019-02-08 01:13:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> że, Niemcy i das Gas, to same kłopoty?
>
> https://www.bankier.pl/wiadomosc/Sueddeutsche-Zeitun
g-Francja-zaglosuje-w-piatek-w-UE-przeciwko-Nord-Str
eam-2-4201084.html

To może zagrywka polityczna. Na co ostatecznie zagłosuje, to i tak się
okaże dopiero, gdy zagłosuje.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-02-08 13:30:04

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 07.02.19 um 17:33 schrieb Ilona:
> że, Niemcy i das Gas, to same kłopoty?
>
> https://www.bankier.pl/wiadomosc/Sueddeutsche-Zeitun
g-Francja-zaglosuje-w-piatek-w-UE-przeciwko-Nord-Str
eam-2-4201084.html

Przedwczesna radosc. Juz sie dogadali.

>Die EU-Regelung sieht unter anderem vor, dass Betrieb und die
Erdgas-Belieferung der Pipelines strikt getrennt werden müssten, der
russische Konzern Gazprom hat bei Nord Stream 2 aber bereits beides in
der Hand.<

http://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/nord-strea
m-2-deutschland-und-frankreich-einigen-sich-offenbar
-auf-kompromiss-a-1252308.html

5. Data: 2019-02-08 17:34:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/02/2019 o 16:33, Ilona pisze:
> że, Niemcy i das Gas, to same kłopoty?
>
> https://www.bankier.pl/wiadomosc/Sueddeutsche-Zeitun
g-Francja-zaglosuje-w-piatek-w-UE-przeciwko-Nord-Str
eam-2-4201084.html

Das Bunker, komm nach Hause Kinder machen

--
gazebo

6. Data: 2019-02-08 21:33:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-08 13:30, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> der Hand.<
>
> http://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/nord-strea
m-2-deutschland-und-frankreich-einigen-sich-offenbar

Czy to znaczy, że obie mamuśki wybierają się tańczyć na ruhre?

// czy może, ruhre_zwei przedłużą do kanadyjskich terytoriów północnych?

7. Data: 2019-02-09 12:26:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/02/2019 o 20:33, Ilona pisze:

> [...]
>>

> Czy to znaczy, że obie mamuśki wybierają się tańczyć na ruhre?
>
> // czy może, ruhre_zwei przedłużą do kanadyjskich terytoriów północnych?

szkoda ci, ze Chiny zakladaly ONZ?

--
gazebo

8. Data: 2019-02-09 12:54:23

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 08.02.19 um 21:33 schrieb Ilona:

> [...]
>>

> Czy to znaczy, że obie mamuśki wybierają się tańczyć na ruhre?
>
> // czy może, ruhre_zwei przedłużą do kanadyjskich terytoriów  północnych?

To sie raczej inaczej nazywa: pole dance, a po niemiecku Poledance
(Stangentanz) - rzecz raczej dla mlodszych pan, wiec prosze nie
zazdroscic! :-)
A o ile dobrze tu informuja, to Merkelowa pojechala zalatwiac interesy z
Japonczykami i po drodze wstapila do Slowakow, zeby dowiedziec sie co o
uchodzcach mysli Orban, Pinocchio & Co. Z Francuzami gadal - o ile sie
nie myle - Peter Altmaier, kawal chlopa, ktory jest od gospodarki.

9. Data: 2019-02-10 00:55:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-09 12:26, gazebo wrote:

g-Francja-zaglosuje-w-piatek-w-UE-przeciwko-Nord-Str
eam-2-4201084.html

m-2-deutschland-und-frankreich-einigen-sich-offenbar
-auf-kompromiss-a-1252308.html

> szkoda ci, ze Chiny zakladaly ONZ?

Jak założyły, tak i leży.

10. Data: 2019-02-10 01:12:55

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-09 12:54, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> uchodzcach mysli Orban, Pinocchio & Co. Z Francuzami gadal - o ile sie
> nie myle - Peter Altmaier, kawal chlopa, ktory jest od gospodarki.

A który to ten hamulcowy, od gospodarki?

Irlandia radzi sobie z klerem
Znów liderom nerwy puszczają!
[ Edgar G. Goodaire; Michael M. Parmenter ] Discrete Mathematics with Graph Theory 3rd Edition Solutions
[ Michael Smith ] Organic Synthesis 3rd Edition Solutions
[ Raymond A. Serway , Chris Vuille (Emeritus) ] College Physics 10th Edition Solutions