DESZCZU...

1. Data: 2008-05-23 13:10:48

Temat: DESZCZU...
Od: "lukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie susza trwa w dalszym ciągu na Pomorzu. Od około połowy kwietnia
padało raz - około 3 tygodnie temu, byłem w warszawie kilak dni temu i cały
czas padało a tutaj nawet nie pokropiło. Trawa już żółta, ziemia
wyschnięta.... a to dopiero koniec maja. Co gorsza prognozy nic nie mówią o
deszczu przez następne 2 tygodnie... cóż trzeba będzie biegać z konewką... a
jak u was?
Ł.

2. Data: 2008-05-23 15:55:38

Temat: Re: DESZCZU...
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Maj, 15:10, "lukasz" <l...@o...pl> wrote:
> [...]
> deszczu przez następne 2 tygodnie... cóż trzeba będzie biegać z konewką... a

Kara boska na Pomorce za Tuska.

3. Data: 2008-05-23 16:09:01

Temat: Re: DESZCZU... [ot]
Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista"
> Kara boska na Pomorce za Tuska.

w takim razie Żoliborz powinien byc dawno zrównany z ziemią :P
Przem

4. Data: 2008-05-24 13:22:36

Od: lopez <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

lukasz pisze:
> [...]
> deszczu przez następne 2 tygodnie... cóż trzeba będzie biegać z konewką... a

Żartujesz ??
Przy czeskiej granicy lało przez ostatni tydzień praktycznie bez przerwy :/
Z ziemi bagno powoli się robi... Grzybki mi na trawniku pięknie rosną :(
Dopiero wczoraj udało mi się wyskoczyć na chwilę z kosiarką... Nawet
trawnik ma chyba dosyć - jakiś taki marny kolor przybrał :/

pzdr
lopez

5. Data: 2008-05-24 16:33:25

Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lopez" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> Żartujesz ??
> Przy czeskiej granicy lało przez ostatni tydzień praktycznie bez przerwy
> :/
> Z ziemi bagno powoli się robi... Grzybki mi na trawniku pięknie rosną :(

Mieszkam chyba też w tej okolicy. Grzybki zresztą nie tylko na trawniku są
dorodne. Dzisiaj pogoda dała pooglądać trochę dokładniej roślinki; na
jabłonce przepiękny mączniak (nie wiem jaki) a parcha to tylko czekać.
Opryskałem prewencyjnie. Mszyca, praktycznie na wszystkim co jadalne.
To właśnie efekt 8 dni deszczu.
Pozdrawiam deszczowo.
Antoni Broniak

6. Data: 2008-05-25 07:17:37

Temat: Słońca, ciepła...
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:7913.00000087.4836c257@newsgate.onet.pl lukasz
<l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> prognozy nic nie mówią o deszczu przez następne 2 tygodnie... cóż
> trzeba będzie biegać z konewką... a jak u was?

Hejka. Ziemia nasiąknięta wodą jak gąbka i cholernie zimno. :-(
Pozdrawiam chłodno Ja...cki

7. Data: 2008-05-26 11:33:41

Temat: Re: Słońca, ciepła...
Od: "news.neostrada.pl" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słońca! Na podlasiu cały weekend lało - wczoraj nieśmiało zaczęło się
przejaśniać. Możemy wysłać opady w inne zakątki kraju - my mamy na razie
dość.
Graszka

Co to za chwast i jak go zwalczyć?
Program do projektowania ogrodow wodnych
złotokap
"włochata" nektaryna
OKAZJA ! Ziemie - humus sprzedam ! Pilne!