DIETA KWAŚNIEWSKIEGO

1. Data: 2001-06-08 07:09:05

Temat: DIETA KWAŚNIEWSKIEGO
Od: "Zdzisław Moskwa" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

CHCIAŁABYM DOWIEDZIEĆ SIĘ CZEGOŚ NA TEMAT DIETY KWAŚNIEWSKO PONIEWAŻ W
LITERATURZE SPOTKAŁAM SIĘ ZE SPRZECZNYMI INTERPRETACJAMI.

1. Data: 2001-06-08 07:13:42

Temat: Re: DIETA KWAŚNIEWSKIEGO
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zdzisław Moskwa" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> CHCIAŁABYM DOWIEDZIEĆ SIĘ CZEGOŚ NA TEMAT DIETY KWAŚNIEWSKO PONIEWAŻ W
> LITERATURZE SPOTKAŁAM SIĘ ZE SPRZECZNYMI INTERPRETACJAMI.

a dlaczego duzymi literami na ten (nie bedę sie wyrażać) temat?
oni mają swoją stronę internetową i jak kogoś interesuje, to może tam
zajrzeć.

Basia

1. Data: 2001-06-08 07:22:50

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zdzisław Moskwa" wrote:

> CHCIAŁABYM DOWIEDZIEĆ SIĘ CZEGOŚ NA TEMAT DIETY KWAŚNIEWSKO

1. w tym tygodniu już o tym było i to dwa razy:
- wątek: jeść, aby schudnąć
- wątek: zupa kapuściana
2. Czy słyszałeś kiedyś o netykiecie?
3. NIE KRZYCZ - tu są sami spokojni ludzie ;)

sadyl

1. Data: 2001-06-08 08:16:16

Od: "Edede" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zdzisław Moskwa" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> CHCIAŁABYM DOWIEDZIEĆ SIĘ CZEGOŚ NA TEMAT DIETY KWAŚNIEWSKO PONIEWAŻ W
> LITERATURZE SPOTKAŁAM SIĘ ZE SPRZECZNYMI INTERPRETACJAMI.

Nic nie ujmując prezydentowi - nie jest ona chyba specjalnie skuteczna?

Edede

1. Data: 2001-06-08 08:29:49

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edede" <e...@d...art.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Zdzisław Moskwa" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> >

> Nic nie ujmując prezydentowi - nie jest ona chyba specjalnie skuteczna?
>
> Edede

całkiem dobry dowcip..;-))
Jesli jednak piszesz na serio, to nie o tego Kwaśniewskiego chodzi ;-))

Basia

1. Data: 2001-06-08 09:35:02

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Czy słyszałeś kiedyś o netykiecie?

NETY CO ?:)

--
Lilly was here

1. Data: 2001-06-08 09:45:09

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edede" <e...@d...art.pl> napisał w wiadomości
> Nic nie ujmując prezydentowi - nie jest ona chyba specjalnie skuteczna?

Ten Kwasniewski jeszcze nie jest prezydentem (podkreslam slowo "jeszcze" ;)

Jader

1. Data: 2001-06-08 11:03:57

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten Kwasniewski jeszcze nie jest prezydentem (podkreslam slowo "jeszcze"
;)

I pewnie nie będzie... bo jest przede wszystkim lekarzem i o dziwo
b.skromnym człowiekiem...

"Jadarek" - Dariusz Kral (co to widział kilkakrotnie dr.Jana Kwaśniewskiego
i sam odżywia się od prawie dwóch lat w/g jego zaleceń)

1. Data: 2001-06-08 11:18:08

Od: "Edede" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Edede" <e...@d...art.pl> napisał w wiadomości
> >

> Ten Kwasniewski jeszcze nie jest prezydentem (podkreslam slowo "jeszcze"
;)

> Jader

No to żeby utrzymać się w tematyce - wpadłem jak śliwka w kompot!

Edede

1. Data: 2001-06-08 12:11:14

Od: "Edede" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jader" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> ;)

Ale-ale! Czy to ta dieta z tłuszczami i tak dalej? Taka bardzo przyjemna w
stosowaniu? Jeśli tak, to lekarze bardzo się nieprzychylnie o niej
wypowiadają. Ale tylko tyle mi zapadło w pamięć - koleżanka lekarka, któej
ufam bzgrnaicznie, powiedziała, że w opisie tej diety zataja się pewne
rzeczy, nie dopowiada do końca i potem stosujący ją czasem lądują u niej na
oddziale.

Edede

jak? - odwieczne pytanie
karambole
Pieprzyc truskawki???
Morela w cukrze
przekaska: sliwka kalifornijska zawijana w bekon