DMC Wrocław

1. Data: 2006-03-23 13:45:04

Temat: DMC Wrocław
Od: "Olka" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czytając komentarze na temat spotkania DMC w Warszawie...zastanawia mnie jakie
bedzie we Wrocławiu czy tez takie "spalone"?
Zobaczymy...
Pozdrówka

2. Data: 2006-03-23 18:04:50

Temat: Re: DMC Wroclaw
Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olka, nie wierz w slowo pisane. Wszystko zalezyod tego czego sie
spodziewasz po wystawie. Ja bylam zobaczylam i jestem zadowolona.
Widzialam bardzo ladne hafty, duzo nowego. Faktem jest ze DMC sie
nie postaralo i w sprzedazy nic nowego nie bylo, poza corocznymi
tymiki samymi wzorami, bardzo drogimi nicmi. Ale nie zaluje, bylo
bardzo fajnie! Idz, zobacz i sama ocen!

3. Data: 2006-03-23 20:29:49

Temat: Re: DMC Wrocław
Od: "Renata Zatorska" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olka <o...@p...fm> napisał(a):

> [...]
jakie
> bedzie we Wrocławiu czy tez takie "spalone"?

Jeśli chcesz zobaczyć ladne obrazki, nowe wzory to idz.
Reszta jest nieważna.

4. Data: 2006-03-24 07:16:28

Od: "Michalina " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olka <o...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> czytając komentarze na temat spotkania DMC w Warszawie...zastanawia mnie
jakie bedzie we Wrocławiu czy tez takie "spalone"?

A ja mam inne pytanie - czy wiecie, czy w Poznaniu będzie wystawa DMC? Bo
chętnie poszłabym ją zobaczyć.

Pozdrawiam
Michalina

5. Data: 2006-03-24 07:44:59

Od: o...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Niestety w Poznaniu nie ma tej wystawy...
Pozdrówka

6. Data: 2006-03-24 13:35:28

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> jakie
> >
> Jeśli chcesz zobaczyć ladne obrazki, nowe wzory to idz.
> Reszta jest nieważna.
>
> --
W mojej wypowiedzi nie chodziło mi o nowe czy stare obrazki.Zdenerwowało mnie
to , że w Wawie była zła organizacja. Ja na wystawę nie trafiłam - nigdzie nie
było dokładnej informacji gdzie co jest. Ale uważam , że warto iść i zobaczyć-
pod warunkiem , że się trafi tam gdzie potrzeba:)
Noooo teraz wyszło , że jestem ciemniaczka bo byłam gdzie indziej:)))))))
Zyczę miłego oglądania - będę zazdrościć!:))))
Pozdrawiam
Misiek

zdjęcia ze spotkania w Katowicach
szukam xxx