DO KRYSI OPAKOWANEJ

1. Data: 2001-12-14 06:15:12

Temat: DO KRYSI OPAKOWANEJ
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Krychna!
niech Cie dobre mysli i dobry humor nigdy nie opuszczaja.
duzo slonca
zeby kot Ci nie robil szkod w ogrodku
zeby w Anglii zaczeli robic polska kaszanke
wielu przyjaciol, duzo radosci
spelnienia marzen
i zeby nikt Cie sledziami nie czestowal

sto lat!!!

Mechcia

1. Data: 2001-12-14 07:17:21

Temat: Re: DO KRYSI OPAKOWANEJ
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> wrote in message
> Krychna!
>
> sto lat!!!

dolaczam sie do zyczen - zdrowka, pogody ducha i wszystkiego co dobre :-)

Sciskam
Asia

1. Data: 2001-12-14 07:17:28

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
> duzo slonca
> zeby kot Ci nie robil szkod w ogrodku
> zeby w Anglii zaczeli robic polska kaszanke

i jeszcze zeby twarozek porzadny Ci przynosili i kapustke kiszona i marynat
nie kradli

100 lat, 100 lat niech zyje, zyje nam!!!!!!!!!!!!

Krysiu, wszystkiego najlepszego, pysznego tortu i zebys te 18 swieczek
jednym dmuchem zmiotla z tortu

Basia

1. Data: 2001-12-14 08:12:38

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> i jeszcze zeby twarozek porzadny Ci przynosili i kapustke kiszona i
marynat
> nie kradli

i zeby 60 tulipanow bez sensacji w ogrodku ci wzeszlo
i zeby w UK egzotyczny seler dla ciebie zaczeli uprawiac
zeby jak najwiecej botwiny ludzie za plot wyrzucali
zeby nikt rakow w twojej Starej Kiszewie nie wylapywal
zeby sie te jedyne gacie nie rozlecialy (zo zrobisz, mroz do was idzie)
i nigdy wiecej osmornic, anakond i wezy w kuchni.
A reszta jak wyzej, pieknego dnia zycze !

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-14 09:46:28

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: MechaGodzilla <m...@f...onet.pl>

> [...]
> duzo slonca
> zeby kot Ci nie robil szkod w ogrodku
> zeby w Anglii zaczeli robic polska kaszanke

Dolaczam sie do zyczen i zaznaczam, ze te szkody w ogrodku
to wcale nie ja ;-))

--
Macabra
When God made man, she was only testing

1. Data: 2001-12-14 10:52:31

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9vc5da$m9c$...@n...tpi.pl...
> Krychna!
> sto lat!!!

To ja sie dołączam z wielkim tortem. Zaraz lecę po siampana ;-)

buziaczki
Wkn

1. Data: 2001-12-14 11:19:40

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dyskusyjnych napisał:9vc5da$m9c$...@n...tpi.pl...
> >
> To ja sie dołączam z wielkim tortem. Zaraz lecę po siampana ;-)

i ja też życze Ci 100 latek.

--
Deuter
d...@p...onet.pl

1. Data: 2001-12-14 12:24:26

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

to i ja tez skladam najlepsze życzenia, po prostu wszystkiego dobrego!

PS malo sie jeszcze znamy bo od niedawna pisze ( ale za to praktycznie
codzinnie!) choc czasu malo. Ale spodobalo mi sie i zostaje tu na dluzej :-)

--
POzdrówka
Sassenach

1. Data: 2001-12-14 13:14:50

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> duzo slonca
> zeby kot Ci nie robil szkod w ogrodku
> zeby w Anglii zaczeli robic polska kaszanke

Dolaczam sie do choru i zycze:
Aby Ci nigdy wiecej ukochanych sklepow ze szmatami nie likwidowali;
Hafty i patchworki wychodzily tak jak sobie zamyslisz;
Kulinarne wyroby byly najlepsze na swiecie;
Ogrod kwitl i owocowal najpiekniej;
Mnostwa czekolady, slonca i zdrowia
od
skrzacik

1. Data: 2001-12-14 14:39:04

Od: "Magdalena W." <zolza@usunto_astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9vc8qq$df4$...@n...tpi.pl...

> [...]
wiadomości

> i jeszcze zeby twarozek porzadny Ci przynosili i kapustke

I ja sie dolacze :)))
Zeby kiszone ogorki z Polski i puree ziemniaczane ulubione
sprzedawali w sklepie na rogu :)))
Zebys wokol miala przyjaciol i zyczliwych Ci ludzi :)
I wszystkiego, czego zapragniesz :)))
Serdeczne pozdrowienia i usciski
Magda

ratunku! krem do napoleonek