DO + alergia na jajka

71. Data: 2004-01-31 16:32:52

Temat: Re: DO + alergia na jajka
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bvginp$uhc$1@absinth.dialog.net.pl...

> Teoretycznie.

jasne są wyjątki, np priony:
"Nieprawidłowe białko PrP nie może zostać strawione przez enzymy i komórka
wypełniona prionami pęka. Uwolnione priony mogą atakować i niszczyć następne
komórki pod warunkiem, że w tych komórkach znajduje się prawidłowe białko PrP."
http://www.biologia.pl/kurs/priony.phtml

> Chodzi jednak o to, że białko białku nierówne. Jedne trawią
> się łatwo, a inne trudno.

http://www.doh.gov.za/docs/regulations/2002/reg1055a
nnex.html
tabelka nr 7, już Ci to Cooler pokazywał,
nie wprowadzaj ludzi w błąd,
nie możesz sobie fantazjować w jakiejś mniej
niebezpiecznej dziedzinie?

pozd Chaciur

72. Data: 2004-01-31 20:53:21

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 31 Jan 2004 09:09:08 +0100, na pl.misc.dieta, Evunia napisał(a):

> Dlaczego ważne jest, żeby węgli nie było mniej niż 50 g ?
> Co się stanie, jeśli jednak będzie ich mniej, bo akurat tak wyniknie sobie
> z menu ? Prosze o wyjaśnienie.

Odpisuję tutaj, żeby podziekować za odpowiedzi _wszystkim_, którzy
odpowiedzieli. Dzięki. Jestem już 6 dzień na atkinsie (fajnie brzmi ;) )
więc sami rozumiecie... :)

--
Eva Sheers

73. Data: 2004-02-01 07:17:27

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> skoro Kopernikowi udało się wstrzymać Słońce,
> to może nam uda się zwolić trochę Ziemię ;)

to zacznij Chaciur, bo mnie grypa złapała:-))) dołącze, jak przejdzie,
promise:-)

pzd. Wiedzma

74. Data: 2004-02-01 13:29:16

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> tabelka nr 7, już Ci to Cooler pokazywał,
> nie wprowadzaj ludzi w błąd,
> nie możesz sobie fantazjować w jakiejś mniej

Nie jechałeś przez pole konopi ?
Coś mi wygląda, że piszesz na haju.
Co ma wspólnego łatwość trawienia z przyswajalnością, o którą zapewne Ci
chodzi?

Pozdrawiam
Leszek

75. Data: 2004-02-01 15:07:52

Od: " annaklay" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chaciur <gchat@na_wp.pl> napisał(a):

> [...]
> tabelka nr 7, już Ci to Cooler pokazywał,
> nie wprowadzaj ludzi w błąd,
> nie możesz sobie fantazjować w jakiejś mniej

Widze ze mialam dobra intuicje wchodzac na ta grupe dyskusyjna:-)
Grzesiu, ty masz kolekcje cennych materialow ktore sa jak nalenkie
czastki, ktore starannie dobrane swiadcza o tym ze masz juz pewien poglad na
calosc zagadnienia:-)

pozd. annna:-)

76. Data: 2004-02-02 21:34:08

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jechałeś przez pole konopi ?
> Coś mi wygląda, że piszesz na haju.

Znowu się czepiasz Hindusów
Bo pewno konopie inuickie to by Ci nie przeskadzały, co?

> Co ma wspólnego łatwość trawienia z przyswajalnością, o którą zapewne Ci
> chodzi?

proszę o mały wykładzik w tym temacie,
bo nie chce pisać dopóki nie poznam Twojego stanowiska
w tej sprawie, a wiem że może być zaskakujące

pozdrawiam Chaciur

77. Data: 2004-02-02 21:34:59

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " annaklay" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Widze ze mialam dobra intuicje wchodzac na ta grupe dyskusyjna:-)

To podobno domena kobiet :)

> Xxxesiu,

Zgięłaś mi undercover, kurza gąska, agencie WD40 co się z Wami dzieje! ;))

> ty masz kolekcje cennych materialow ktore sa jak nalenkie
> czastki, ktore starannie dobrane swiadcza o tym ze masz juz pewien poglad na
> calosc zagadnienia:-)

Zdecydowanie się muszę doszkolić :)
Szczerze mówiąc, im więcej wiem tym bardziej dochodzę do wniosku,
że paradoksalnie w naszym świecie dużo pewniejsze są na pozór
ulotne kwestie moralne ponad prawdami naukowymi :)

pozdrawiam Chaciur

78. Data: 2004-02-02 22:47:10

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Chaciur w wiadomości news:bvmfsh$qtr$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> proszę o mały wykładzik w tym temacie,
> bo nie chce pisać dopóki nie poznam Twojego stanowiska
> w tej sprawie, a wiem że może być zaskakujące

Litosciwy jestem: zanim nasz supahero cos jeszcze bardziej nieroztropnego
napisze, podam linka do malego slowniczka, ktory rozjasni sytuacje:
http://tinylink.com/?DLTankZQQz

"Digestibility

The proportion of food nitrogen that is absorbed:

A /I = [ I - (F - FK) ] / I = true digestibility

This value is often termed "true digestibility of nitrogen." If the
correction for metabolic losses in faeces is not made, the value is termed
"apparent digestibility":

I = apparent digestibility"

czy coś wiecie o ograniczaniu żołądka?
Normy spozycia