DOCZEKAŁEM...

1. Data: 2008-12-23 18:53:16

Temat: DOCZEKAŁEM...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... i przyszła, maszynka do mielenia mięsa nr 32 produkcji Kaiserhof.
Fantastyczna. Jeszcze trochę naczyń do peklowania i witajcie kielbaski i
kiszeczki krwawe, a to z kaszą gryczana a to z jęczmienną, a to z jaglaną.
Co prawda, nie na te święta, ale na zdrową wyżerkę własnoręcznie
wykonanych wędzonek, a to jest oczywiscie niesezonowe zajęcie.
A te Wredalińkie, Bluzgłe i resztę Kupści niech szlag trafi i niech strugają
sobie sztywne pale Azji do zatknięcia.

Dobrym i uczciwym ludziom Wesołych Świąt życzę
Panslavista - Eugeniusz Stanisław Mikulski hr. Sas

2. Data: 2008-12-23 22:31:11

Temat: Re: DOCZEKAŁEM...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> ... i przyszła, maszynka do mielenia mięsa nr 32 produkcji Kaiserhof.
> Fantastyczna. Jeszcze trochę naczyń do peklowania i witajcie kielbaski i
> kiszeczki krwawe, a to z kaszą gryczana a to z jęczmienną, a to z jaglaną.

Kiszeczki krwawe...?
Błeeee, afujfuj...

> Co prawda, nie na te święta, ale na zdrową wyżerkę własnoręcznie
> wykonanych wędzonek, a to jest oczywiscie niesezonowe zajęcie.

Nie ma to jak konkretne, niemielone mięcho. Np taka karkóweczka albo
polędwiczka natarta czosnkiem i upieczona z zewnątrz na chrupiąco, a
jednocześnie soczyście w środku.

> A te Wredalińkie, Bluzgłe i resztę Kupści niech szlag trafi i niech
> strugają sobie sztywne pale Azji do zatknięcia.
>
> Dobrym i uczciwym ludziom Wesołych Świąt życzę
> Panslavista - Eugeniusz Stanisław Mikulski hr. Sas

Tobie też Wesołych Świąt i nie objedz się za bardzo!
:-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2008-12-24 15:24:33

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:gis5m8$lh7$1@news.albasani.net...

> Co do szlachectwa to się zgadzam tytuł przywłaszczył sobie po ojczymie ! A
> sam jest synem małorolnego chłopka.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Hm. Pokój Wam wszystkim.

miłość
W Wigilię każdy do żłobu się pchałby...