DROŻDŻE - LECZENIE

1. Data: 2002-11-18 12:44:40

Temat: DROŻDŻE - LECZENIE
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i proszę o poradę na temat skutecznego, a przynajmniej długotrwałego
wyleczenia się z drożdżycy pochwy. Wraca to świństwo co jakiś czas.
Clotrimazol w tbl. pomaga na jakieś 2-3 tygodnie. Kiedyś słyszałam o jakichś
tabletkach doustnych (jednorazowej), która niby załatwia problem skutecznie.
A.

2. Data: 2002-11-18 13:00:04

Temat: Re: DROŻDŻE - LECZENIE
Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
słyszałam o jakichś
> tabletkach doustnych (jednorazowej), która niby załatwia

.... a może to nie jest tylko Twój problem. Z higiena Panów z
polskim paszportem jest niezbyt dobrze, żeby nie powiedzieć
fatalnie.

jfk

3. Data: 2002-11-18 13:01:44

Temat: Odp: DROŻDŻE - LECZENIE
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan F. Kurkiewicz <j...@k...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:arao8u$pu8$...@n...onet.pl...

> [...]
> fatalnie.
>
> jfk

> Prosiłam tylko o podanie jakichś skutecznych leków.
A.

4. Data: 2002-11-18 13:20:20

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

Jak aluzji "nie poniała" to prosto z mostu: nie ma leków na
ciągle powtarzające sie zakażenia zewnętrzne. Drozdżyce leczy
się opornie, ale nie aż tak.
jfk

5. Data: 2002-11-18 13:42:45

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tabletkach doustnych (jednorazowej), która niby załatwia problem skutecznie.

Nie ma jednego, jednoznacznego sposobu leczenia drożdżycy, tym bardziej bez
dokładnego wywiadu. Najlepsze co można poradzić w tym przypadku, to kompetentny
lekarz. Ze środków farmakologicznych doustnych, stosowanych jednorazowo można
wymienić Flumykon bądź polski odpowiednik Fluconazole. Leki te zawierają
fluconazolum i przepisywane są na receptę.
Z domowych sposobów warto polecić globulki Lactovaginal (bez recepty) oraz
płukanie pochwy Actimelem firmy Danon.

Proszę dać znać o postępach w leczeniu ;-).

Pozdrawiam, andrzej

6. Data: 2002-11-18 14:00:35

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Oj, bywa różnie.....ja do ginekologa (a w zasadzie
ginekologów) chadzam od
> 11 roku życia z powodu niedokuczliwej, ale "wiecznej"
drożdżycy. Nie
> obżerałam się nigdy antybiotykami, partnera jako 11latka (i
parę lat potem)
> raczej nie miałam, higiena w domu zachowana, wspólnych
ręczników nigdy nie
> było, na basen nie chodziłam....więc.....????
> Teraz mam 29 lat, a problem jak był, tak jest.

Bywa i tak. Moja żona zawsze posiądzie drożdzycę po kontrolnej
wizycie u ginekologa. Ponieważ bywa u różnych ( a to usg, a to
wymaz itp) nie sądzę aby wszyscy badali ja innym typem wziernika
:-)
To jest wszechobecny polski brud...
jfk

7. Data: 2002-11-18 14:00:54

Od: "*mysza*" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu
Ta jednorazowa tabletka to Orungal.

Kasia

8. Data: 2002-11-18 14:06:06

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

było, na basen nie chodziłam....więc.....????
Teraz mam 29 lat, a problem jak był, tak jest.

Ola

9. Data: 2002-11-18 14:42:01

Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakichś
> tabletkach doustnych (jednorazowej), która niby załatwia problem

Ja sprawdziłam Gyno0Trosyd, jednorazowo, dopochwowo, ok.25zł ale na receptę.
Spokój na kilka miesięcy.

Możesz wybierać. A lekarze daja stare środki, byś przychodziła co kilka
tygodni, szczególnie gdy chodzisz prywatnie .

Pozdrawiam

Wiewióra

10. Data: 2002-11-18 17:16:50

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora