DWADZIEŚCIA PIĘĆ PROCENT...

1. Data: 2021-11-26 17:44:51

Temat: DWADZIEŚCIA PIĘĆ PROCENT...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... zgonów kowidowych to osoby ZASZCZEPIONE! - przyznał dziś vminister
zdrowia przed kamerami tv.
CO CZWARTA ZMARŁA NA COVID OSOBA BYŁA ZASZCZEPIONA !
No no, a JESZCZE KILKA DNI TEMU miało to wynosić gruuuuuubo poniżej
procenta ?

Powolutku zaczynamy zbliżać się do prawdy, PRAWDA, kowidioci??

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-11-26 18:33:54

Temat: Re: DWADZIEŚCIA PIĘĆ PROCENT...
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.11.2021 o 17:44, XL pisze:
> ... zgonów kowidowych to osoby ZASZCZEPIONE! - przyznał dziś vminister
> zdrowia przed kamerami tv.
> CO CZWARTA ZMARŁA NA COVID OSOBA BYŁA ZASZCZEPIONA !

"Z analizy zgonów z ostatniego tygodnia wynika, że około 75 proc.
zmarłych to osoby niezaszczepione. Spośród 25 proc. osób zaszczepionych,
które zmarły,
82 proc. to osoby z wielochorobowością i upośledzonym systemem
~~~~~~~~~~
odporności."
~~~~~~~~~~~

> Powolutku zaczynamy zbliżać się do prawdy, PRAWDA, kowidioci??

Ty się nie zbliżasz nawet powolutku.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2021-11-26 18:58:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]

,,Spośród 25 proc. osób zaszczepionych, które zmarły,
82 proc. to osoby z wielochorobowością i upośledzonym systemem
odpornosciowym"

Spośród 75 proc. osób niezaszczepionych, które zmarły,
82 proc. to osoby z wielochorobowością i upośledzonym systemem
odpornościowym.

4. Data: 2021-11-26 19:29:56

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.11.2021 o 18:58, XL pisze:

> [...]
>
> Spośród 75 proc. osób niezaszczepionych, które zmarły,
> 82 proc. to osoby z wielochorobowością i upośledzonym systemem

Jak ty się chcesz zbliżyć do prawdy, skoro znowu kłamiesz?
Przez te kłamstwa umrzesz na zawał. A nie... przecież ty nie masz serca.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2021-11-26 20:13:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> Spośród 75 proc. osób niezaszczepionych, które zmarły,
> 82 proc. to osoby z wielochorobowością i upośledzonym systemem

Upssss, no oczywisty mój błąd! - przecież zmarli niezaszczepieni to same
zdrowe byki, bez wielochorobowości. Ratunku!!! Kowid kosi samych zdrowych
nieszczepionych!!! - a to spryciul, CHORYCH NIEZASZCZEPIONYCH OMIJA. Kurde,
zaczynam siem badź, cza se jakomś wielochorobowoźdź znaleść ???

6. Data: 2021-11-26 21:35:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> CO CZWARTA ZMARŁA NA COVID OSOBA BYŁA ZASZCZEPIONA !
> No no, a JESZCZE KILKA DNI TEMU miało to wynosić gruuuuuubo poniżej

Eee tam, kilka dni temu to było już dyskutowane na pręgierzu.

--
Ewa

7. Data: 2021-11-28 14:29:53

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.11.21 um 21:35 schrieb FEniks:

> Eee tam, kilka dni temu to było już dyskutowane na pręgierzu.

Do tej "madrości" ze stopki dorzuce jeszcze inna, ze wiekszość bramek
pada gdy bramkarz jest na boisku. :-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/5yuef7f4

Wypadkom na oblodzonych drogach ulegaja najcześciej auta z zimowymi
oponami. :-)

Prezydent Czech...
Lekarze z fałszywkami.
900 zł za plaster