DZIECI

11. Data: 2006-09-01 03:41:41

Temat: Re: DZIECI
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> He..he, a moje - to moje som... Zawsze...

Masz ich profil DNA ? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 70000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

12. Data: 2006-09-01 04:29:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> Masz ich profil DNA ? :)

Wystarczy zaskakujące podobieństwo rodzinne...

Żadna nie wytrzyma nawet od 14 roku życia 70 000...

13. Data: 2006-09-01 04:33:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> A na miejscu pewnej osoby nie
> byłabym zainteresowana kontaktem z mężczyzną, który bez upoważnienia
> ujawnia moją stronę na grupie. Ale może ja jakaś dziwna jestem :>

Nie dziwna. Też bym tego nie robił, gdyby mnie nie zmuszono.

A tak ogólnie trochę zazdrości słychać w Twoim głosie...
Co by było, gdyby Twój chop pod blokiem krzyczał - Kocham Cię Aicha!!!!!!!
Rozwód byś wzięła?
Kuchnia to dobre miejsce na rossmófki. Lepszym jest tylko magiel, ale która
kiedykolwiek była w maglu? Bo ja byłem, wiele razy... I kręciłem korbą, bo
był to magiel ręczny...

14. Data: 2006-09-01 05:08:55

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> A tak ogólnie trochę zazdrości słychać w Twoim głosie...

To nie zazdrość. Jakoś ostatnio mocno alergicznie reaguję na
wyznających.

> Co by było, gdyby Twój chop pod blokiem krzyczał - Kocham Cię
> Aicha!!!!!!! Rozwód byś wzięła?

Jeszcze żaden nie krzyczał pod blokiem... A net ma "ciut" wiekszy
zasięg niż podwórko :)

> Kuchnia to dobre miejsce na rossmófki.

Eeee... Ja lubię w kuchni być sama. Muszę się skupić, bo rzadko
próbuję dań przed zakończeniem ;)

15. Data: 2006-09-01 05:10:55

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Żadna nie wytrzyma nawet od 14 roku życia 70 000...

Akurat tu jakość jest znacznie bardziej istotna od ilości :)

16. Data: 2006-09-01 06:04:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> Akurat tu jakość jest znacznie bardziej istotna od ilości :)

Wystarczy mój jeden na Twoje trzy?

17. Data: 2006-09-01 06:05:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> [...]
> zasięg niż podwórko :)

> Eeee... Ja lubię w kuchni być sama. Muszę się skupić, bo rzadko

Musiałbym widzieć jak jesz... :-P))))))

18. Data: 2006-09-01 06:19:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> To nie zazdrość. Jakoś ostatnio mocno alergicznie reaguję na
> wyznających.

> Jeszcze żaden nie krzyczał pod blokiem... A net ma "ciut" wiekszy
> zasięg niż podwórko :)

Wszystko przed Tobą, bądź dobrej myśli.

> Eeee... Ja lubię w kuchni być sama. Muszę się skupić, bo rzadko
> próbuję dań przed zakończeniem ;)

Krągłości to masz od wdychania?! ;-P)))))))))

Przed chwilą zjadłem śniadanko - chleb z masłem i serem topionym, miska
sałatki z pomidorów z cebulą i śmietaną, na końcu piwo "Królewskie"...
Niestety, pasteryzowane.

19. Data: 2006-09-01 07:57:44

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> He..he, a moje - to moje som... Zawsze...

Nie wszystkie sa pana!

Neko

20. Data: 2006-09-01 08:03:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora