Dąbrowa G., Katowice, Sosnowiec - endokrynlog

1. Data: 2003-04-04 15:19:39

Temat: Dąbrowa G., Katowice, Sosnowiec - endokrynlog
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Gdzie w tych miastach działają poradnie endokrynologiczne tzw. "państwowe"
(po polsku - nie prywatne :-). W Katowicach jest przychodnia na Powstańsców,
ale tam można się zapisać dopiero na wrzesień :-( Na Ligocie jest klinika,
ale pryawtna. Dodam, że mam skierowanie na diagnostykę wyników badań
hormonalnych (badania już zrobione, chodzi tylko o zdiagnozowanie). Ile to
ewentualnie może kosztować w prywatnej klinice?
Z góry dzięki za pomoc,
Ula

2. Data: 2003-04-06 06:47:38

Temat: Re: Dąbrowa G., Katowice, Sosnowiec - endokrynlog
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> hormonalnych (badania już zrobione, chodzi tylko o zdiagnozowanie). Ile to
> ewentualnie może kosztować w prywatnej klinice?

Nikt nic nie wie? :-(

3. Data: 2003-04-18 17:05:26

Od: "Ewelinka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> <n...@p...onet.pl> wrote in message
"państwowe"
> Powstańsców,
> >

> Nikt nic nie wie? :-(

W dabrowie gorniczej jest na kasprzaka ale w wakacje nie przyjmuja wiec moze
tez bedzie termin na wrzesien.........a prywatnie w sosnowcu na patelni (
kolo poczty ) przyjmuje pani doktor za wizyte bierze ok:50 zl ( podobno jest
baardzooo dobra)

4. Data: 2003-04-18 22:26:54

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewelinka" <e...@g...pl> wrote in message
> [...]
patelni (
> kolo poczty ) przyjmuje pani doktor za wizyte bierze ok:50 zl (

Dzięki Ci dobra kobieto!!! :-) Zaraz po świętach lecę zobaczyć, jak
sytuacja wygląda na Kasprzaka, to w moim mieście, więc z nieba mi z
tym spadłaś :-) I za namiary na Sosnowiec też dzięki, co prawda to
trochę drogo jak na moją studencką kieszeń, ale cóż, jak mus to mus...
Pozdrawiam i pięknych Świąt życzę,
Ula

5. Data: 2003-04-19 07:50:22

Od: "Ewelinka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym spadłaś :-) I za namiary na Sosnowiec też dzięki, co prawda to
> trochę drogo jak na moją studencką kieszeń, ale cóż, jak mus to mus...

Ciesze sie ze moglam pomoc;-) Dabrowa to tez moje miasto wiec powiem ci od
razu w jakie dni mozesz sie tam udac aby cos zalatwic :-) Na kasprzaka
Endokrynolog przyjmuje we wtorki i w piatki najlepiej isc tam kolo 10:00 i
od razu udac sie tam gdzie przyjmuje czyli do poradni K ;-) ( musisz miec
skierowanie od lekarza pierwszego kontaktu bez tego nie ma po co isc, a
jesli juz to masz to powiedz ze masz wyniki badan to moze cie od razu
przyjmie jak bedzie miala dobry humor ....pielegniarka ;-)..... Natomiast w
sosnowcu przyjmuje we wtoreki i w czwartki chyba gdzies kolo 16-17 ale od
razu uprzedzam tam jest zawsze duzo ludzi z roznych regionów Polski.....

Pozdrawiam Wszystkich Grupowiczów....Życze Zdrowych i Wesołych Świąt

Ewelina

6. Data: 2003-04-21 20:05:07

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciesze sie ze moglam pomoc;-)
[ciach]
> Ewelina

Jeszcze raz serdeczne dzięki, dopiero dziś wróciłam ze świątecznego
wyjazdu i okazuje się, że już jutro do lekarza :-) To wydaje mi się
trochę mało prawdopodobne, żeby mnie tak od razu przyjęli, w
Katowicach terminy są dopiero na wrzesień, ale jutro zobaczę i mam
nadzieję, że będzie tak jak piszesz, może trafię na łaskawą
pielęgniarkę ;-)
Pozdrawiam :-)
Ula

7. Data: 2003-04-22 08:50:53

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Katowicach terminy są dopiero na wrzesień, ale jutro zobaczę i mam
> nadzieję, że będzie tak jak piszesz, może trafię na łaskawą

No i byłam dziś na Kasprzaka, termin na 4 lipca, więc nie jest źle,
czekania nieco ponad 2 miesiące (w porównaniu do września to wręcz
rewelacyjnie :-)
Przy okazji tego wątku wyszło na jaw, że istnieje jeszcze poradnia
endokrynologiczna w DG, o czym cała służba zdrowia na Śląsku zdaje się
nie mieć pojęcia - wszędzie, gdzie pytałam mówiono mi, że jedyny nie
prywatny lekarz tego rodzaju jest w Katowicach. Jak dobrze, że
istnieje pl.sci.medycyna i grupowicze tacy, jak Ewelina :-)
Pozdrawiam ciepło,
Ula

8. Data: 2003-04-22 09:14:52

Od: "Ewelinka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prywatny lekarz tego rodzaju jest w Katowicach. Jak dobrze, że
> istnieje pl.sci.medycyna i grupowicze tacy, jak Ewelina :-)

Fajnie, ze moglam pomoc, moze kiedys sie spotkamy czekając na wizyte do pani
doktor ;-)
Pozdrawiam
Ewelina

9. Data: 2003-04-22 10:08:16

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba wirtualnie znana, jako "n...@p...onet.pl" napisała:

> [...]
> prywatny lekarz tego rodzaju jest w Katowicach. Jak dobrze, że
> istnieje pl.sci.medycyna i grupowicze tacy, jak Ewelina :-)

Przy okazji ja też dziękuje za te namiary, bo nie wiadomo czy sama nie
będę musiała się wybrać do endokrynologa z moimi hormonalnymi
dolegliwościami.

--
Wiosenne pozdrowionka !

Wyciecie migdalkow u doroslych ?
Torbielki na jajniku. Czym to ugryźć, zeby nie bolało?...
Monoplazmocyt - co to jest?
Proba tuberkulinowa
czy dobry szpital?