Dalsze istnienie

31. Data: 2004-05-13 08:54:40

Temat: Re: Dalsze istnienie
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 May 2004 14:31:14 +0200 I had a dream that Ewa Ressel <r...@p...fm>
wrote:
> Zaraz zaraz, to, czy je spłacasz terminowo, nie oznacza, że możesz wykazać
> się zdolnością kredytową.

Buehehe. Przychodzi do Ciebie przyjaciółka, która ma kredyty w innych
bankach i ich nie spłaca. I chce od Ciebie pożyczyć pieniądze, żeby
wymienić sobie Audi A4 na Audi A6 - pożyczysz jej? :)

Żaden normalny bank nie da pożyczki komuś, kto nie spłaca pożyczek w
innych bankach. No chyba że jest to kredyt na spłatę kredytów.

> Bo np. możesz mieć zarobki niepodlegające
> opodatkowaniu, przez co nie jesteś w stanie ich udowodnić na papierze.

Możesz mnie uświadomić, jakich to zarobków nie da się udowodnić na
papierze?

32. Data: 2004-05-13 09:06:28

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Ressel" <r...@p...fm> skrev i meddelandet

> OK, kupowanie tak, ale przecież same prostytutki karane nie są, prawda?
> No nie zaperzaj się tak, po prostu pytam, bo akurat w RP prostytucja jest
> jednym z niewielu zajęć jak najbardziej legalnych i niepodlegających
> opodatkowaniu.

Zapewne tak samo jest tutaj. Blizej srodowiska nie znam ;-)))). Juz sie
troszke pogubilam, o co wlasciwie chodzi w tej dyskusji, ale sprobuje sie
domyslic: prostytutka chce kupic cos na raty. Jesli nie ma udokumentowanego
stalego legalnego zatrudnienia (taki kraj, ze prace na zlecenie sie nie
licza, musisz byc zatrudniona na stale, na czas nieokreslony), to moze kupic
tylko za gotowke, albo wcale. Czy o to ci chodzi? Jak nie, to pytaj
dalej......

--
Ania Björk
Björn Alexander Vincent (7 grudnia 1997),

33. Data: 2004-05-13 09:06:57

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
du.pl...

> Buehehe. Przychodzi do Ciebie przyjaciółka, która ma kredyty w innych
> bankach i ich nie spłaca. I chce od Ciebie pożyczyć pieniądze, żeby
> wymienić sobie Audi A4 na Audi A6 - pożyczysz jej? :)

Grzesiu, kłopoty z czytaniem? Piszę o tym, że fakt spłacania kredytów nie
oznacza, że możesz wykazać się na papierze zdolnością kredytową (np.
prostytuujesz się, wyprzedajesz kolekcję obrazów lub wydajesz pieniądze
zarobione na czarno za granicą).

> Możesz mnie uświadomić, jakich to zarobków nie da się udowodnić na
> papierze?

Np. prostytucji i zbieractwa.
ER

34. Data: 2004-05-13 09:14:11

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

(taki kraj, ze prace na
> zlecenie sie nie licza, musisz byc zatrudniona na stale, na czas
> nieokreslony),

Dopisek: lub miec wlasna firme z plynnoscia finansowa

35. Data: 2004-05-13 09:17:37

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
> stalego legalnego zatrudnienia (taki kraj, ze prace na zlecenie sie nie
> licza, musisz byc zatrudniona na stale, na czas nieokreslony), to moze

No to u nas najpewniej jest tak samo. Z tym że praca na czas określony tez
jest OK pod warunkiem że okres kredytowania nie przekracza okresu długości
umowy.
ER

36. Data: 2004-05-13 09:45:30

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 May 2004 11:06:57 +0200 I had a dream that Ewa Ressel <r...@p...fm>
wrote:
> [...]
> oznacza, że możesz wykazać się na papierze zdolnością kredytową (np.
> prostytuujesz się, wyprzedajesz kolekcję obrazów lub wydajesz pieniądze

A ja piszę, że niespłacanie kredyty oznacza brak zdolności.
Twój tekst wcześniej można było dwuznacznie rozumieć i się nie
dogadaliśmy.

> Np. prostytucji i zbieractwa.

Nie łapiesz. Tak naprawdę banku nie interesuje, że zarabiasz X zł.
Bardziej bank jest zainteresowany tym, że masz pracę, że NIE jesteś na
okresie wypowiedzenia i że firma NIE jest w upadłości. Bo to daje
pewną gwarancję na to, że te zarobki będziesz mieć także za kilka
miesięcy, pewnie też za rok.

A dochody z prostytucji i zbieractwa mają to do siebie, że nie są stałe,
w związku z czym nie interesują żadnego banku.
Np. po zniknięciu kolejek na granicach dużo prostytutek osbługujących
kierowców czekających w kilkudniowych kolejkach straciło pracę, czyli
też dochody.

37. Data: 2004-05-13 10:15:45

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
du.pl...

> Nie łapiesz. Tak naprawdę banku nie interesuje, że zarabiasz X zł.

Odpowiedziałam po prostu na Twoje pytanie "jakich to zarobków nie da się
udowodnić na papierze?"

> [...]
> okresie wypowiedzenia i że firma NIE jest w upadłości. Bo to daje
> pewną gwarancję na to, że te zarobki będziesz mieć także za kilka

Nie daje żadnej gwarancji, bo pracę można stracić natychmiast.
ER

38. Data: 2004-05-13 12:49:27

Od: "czlowiek" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie! Obudzcie się, przeciez ktos wyslal ta wiadomosc ,bo oczekuje na
nasza pomoc. W obecnych czasach jest coraz wiecej potrzebujacych, ale to nie
oznacza, ze mamy tego unikac. Wiele osob potrzebuje pomocy, ale w tej chwili
jest to konkretna osoba, która wyciaga do nas reke, nie odrzucajcie go. Jest
przeciez czlowiekiem, tak jak i my. A obecna chwila jest taka, ze to ON
potrzebuje a ja mogę mu pomoc. Kiedys może ja będę potrzebowal pomocy i może
to wlasnie akurat ON mi pomoze. Ja jestem czlowiekiem i jak na razie nie
pozbawionym uczuc i dlatego wysylam na podane konto 50 zlotych, bo na razie
tylko tyle mogę zrobic. Dla mnie TYLKO tyle, a dla tego czlowieka może AZ
tyle.

39. Data: 2004-05-13 12:56:52

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"czlowiek" <z...@W...gazeta.pl> skrev i meddelandet
> Ludzie! Obudzcie się, przeciez ktos wyslal ta wiadomosc ,bo oczekuje na
> nasza pomoc.

Chyba zaraz podam numer mojego konta, tez by mi sie pomoc przydala......
Komu zreszta nie?

--
Ania Björk

40. Data: 2004-05-13 13:09:38

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik czlowiek <z...@W...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c7vqsn$878$...@i...gazeta.pl...

> [...]
razie
> tylko tyle mogę zrobic. Dla mnie TYLKO tyle, a dla tego czlowieka może AZ

A pokażesz potwierdzenie przelewu libo przekazu pocztowego? Moze byc skan,
ale wyrazny.
A.

Chora osoba z rodziny
[Wawa] spam - sprzedam suknie slubna...