Dalsze istnienie

51. Data: 2004-05-14 05:51:22

Temat: Re: Dalsze istnienie
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
news:MPG.1b0f7383587f8eab9898c5@news.onet.pl...

> Tak mi sie rzucilo w oczy:
>
> "nadzieja"
>
> "czlowiek"
>
> Po co czlowieku wysylales na konto, wystarczylo podejsc te pare krokow i
> dac pieniadze (powiekszone o koszt przelewu). W koncu to pewnie komputer
> z sasiedniego stolika...
>
> Teraz juz nie napisze ze "nie wiem czy to prawda", teraz smiem
> przypuszczac ze to jednak nieprawda.

Dzięki Jakub. Po prostu nie Frajer tylko Oszust.

pozdrawiam

Monika

P.s. A powiedz mi jeszcze, co oznacza to "X-Forwarded-For" ? Bo w obu
przypadkach dotyczy to Agory...

52. Data: 2004-05-14 06:51:26

Od: "Agaatje" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czlowiek" <z...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Dobra, chcialem to zachowac w tajemnicy, ale oczywiście , ludzie zamiast
> pomagac bliznim, to kopia i szukaja aby jeszcze bardziej zgnoic drugiego
> czlowieka.

A najbardziej zastanawia to, że zarówno potrzebujący, jak też tajemniczy
sąsiad-filantrop w dokładnie tym samym czasie znikąd pojawili się na tej
samej grupie...

Agata

53. Data: 2004-05-14 07:18:18

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

czlowiek wrote:

> To dlaczego nie podajesz??? Widocznie nie masz takiej potrzeby!

A może po prostu uważa, że nie ma prawa naciągać innych.

> A czlowiek , ktory na to sie zdobyl, widocznie juz jest w wielkiej potrzebie.

Czy ty naprawdę w to wierzysz? Wierzysz, że ten ktoś jest w wielkiej
potrzebie? Ze nie wymyślił sobie sposobu, w jaki może mu wpaść do
kieszeni troche grosza.

> Jezeli nie masz do zaoferowania nic z czlowieczenstwa, to przynajmniej sie
> nie nasmiewaj.

Gdyby ludzie podejrzewali, że ten ktos jest, w dużej potrzebie, to by
się naśmiewali.

Gosia

54. Data: 2004-05-14 07:46:43

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czlowiek" <z...@W...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
| podejrzliwy i zapyta glupio a co robilem przy komputerze o takiej porze.
| Sprawa jest bardzo prosta. Musialem wstac w nocy aby przywiesc moja zone z
| pracy, która konczy o 4.00 a zaczela 12 godzin wczesniej , czyli o 16.00.
| Przywiozlem ja i poruszony ostatnimi wypowiedziami na forum, zajrzalem do
| komputera przed snem i tak mna wstrzasnelo, ze musialem od razu odpisac.
| Ale będzie to już chyba ostatnia moja wypowiedz, bo nie mam zamiaru za
| kazdym razem tlumaczyc się bezuczuciowej osobie, która zawsze cos wynajdzie,
| aby tylko wymigac się od pomocy blizniemu.

Skoro jest tak duży problem zróbcie zrzutkę na osiedlu.
Myślę że Jakub dostatecznie dobrze obnarzył to oszustwo,
więc dalsze tłumaczenia są zbędne.

Gdyby ktoś naprawdę chciał szukać pieniedzy u innych powinien podac imię nazwisko
adres a nie piekny nick - nadzieje a teraz człowiek.

|Takie osoby chyba chca tym
| oszukac wlasne sumienie, aby uniknac jakiegokolwiek dzialania w dobrej
| wierze. Mam tylko nadzieje, ze te osoby , które cicho siedza i nic nie
| pisza, to sa te, które potrafia cos zdzialac dobrego dla drugiego
| potrzebujacego czlowieka.

Gaszenie sumienia poprzez rozdawania pieniedzy na ulicy czy w taki sposób.
Można wspierać fundancje i instytucje które sprawdziły się w pomaganiu innym.
Caritas, Owsiak, Polska Akcja Humunitarna i wiele innych.....

Pozdrawiam

Jacek

55. Data: 2004-05-14 07:53:29

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> skrev i meddelandet
> [...]
> pozdrawiam
> Monika
> P.s. A powiedz mi jeszcze, co oznacza to "X-Forwarded-For" ? Bo w obu

Nio..... A teraz mam jeszcze mniejsza wiare w ludzi niz przed ta afera......
Po prostu super! :-(

--
Ania Björk

56. Data: 2004-05-14 08:03:06

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]co oznacza to "X-Forwarded-For" ? Bo w obu
> przypadkach dotyczy to Agory...

A to nie jest czasem od wysyłania niusów przez portal Gazety?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

57. Data: 2004-05-14 08:37:23

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:c81ujb$q5b$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A to nie jest czasem od wysyłania niusów przez portal Gazety?

Dzięki :)

Czyli przypadkiem te dwie osoby, które przypadkiem mieszkają na tym samym
osiedlu i przypadkiem korzystają z tego samego rodzaju połączenia z netem,
przypadkiem korzystają z jednej bramki do niusów....

pozdrawiam

Monika

58. Data: 2004-05-14 08:43:18

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na tym samym osiedlu i przypadkiem korzystają z tego samego
> rodzaju połączenia z netem, przypadkiem korzystają z jednej

A tego bym akurat nie demonizowała. Bardzo podobne nagłówki ma np. Jola Pers
(mam nadzieję, że wybaczy, ale przywołuję Ją tu jako przykład osoby, której
raczej nie należe podejrzewać o podobne przekrętasy; porównywałam akurat z
Jolą, bo pamiętałam, że pisze z Gazety, a chciałam sprawdzić, czy to
podobieństwo nagłówków nie wynika czasem z tego właśnie).

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

59. Data: 2004-05-14 08:50:21

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:c820qk$7rp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> Jolą, bo pamiętałam, że pisze z Gazety, a chciałam sprawdzić, czy to
> podobieństwo nagłówków nie wynika czasem z tego właśnie).

Ale Jola chyba nie łączy się tak samo z netem, nie przez ten sam adres i
przede wszystkim - nie agituje tu za wysyłaniem kasy na konto podane przez
"nadzieję"

pozdrawiam

Monika

60. Data: 2004-05-14 08:51:57

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba idiom napisała:

> [...]
> osiedlu i przypadkiem korzystają z tego samego rodzaju połączenia z netem,
> przypadkiem korzystają z jednej bramki do niusów....

Dodałbym do tego formę i styl wypowiedzi, grę na emocjach oraz cel
działania "człowieka" i "nadziei".

puchaty

Chora osoba z rodziny
[Wawa] spam - sprzedam suknie slubna...