Dawanie rózgi pod choinkę

41. Data: 2015-09-16 09:20:12

Temat: Re: Dawanie rózgi pod choinkę
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aż pewnego dnia zrozumiałam, że obraz Boga, jaki przekazuje nam tradycja, stworzony
został przez ludzi wychowanych według zasad tzw. Czarnej Pedagogiki, na co wielu
przykładów dostarcza sama Biblia. Ludzie ci w dzieciństwie zaznawali sadyzmu,
uwiedzenia, kar i nadużywania władzy i z pewnością nie mieli dobrych doświadczeń ze
swoimi ojcami. Żaden z nich zapewne nie posiadał ojca, który byłby szczęśliwy widząc,
że jego dzieci są ciekawe wiedzy ? ojca, który zdawałby sobie sprawę z daremności
oczekiwania od nich rzeczy niemożliwych i który powstrzymałby się od karania.
Dlatego też ludzie ci mogli stworzyć obraz Boga o takich cechach, jakie mieli ich
ojcowie: Boga zdolnego wymyślić ten sadystyczny i okrutny scenariusz, dającego
Adamowi i Ewie drzewo poznania dobra i zła i zabraniającego im jednocześnie
spożywania z niego owoców, czyli stania się oświeconymi i niezależnymi. Ich Bóg
chciał by pozostali od Niego całkowicie zależni.
Uważam, że ojciec, który czerpie przyjemność ze znęcania się nad dzieckiem, jest
sadystyczny.
A karanie dziecka za rezultaty własnego sadyzmu nie ma nic wspólnego z miłością a za
to mnóstwo wspólnego z Czarną Pedagogiką. Biblia jest pełna takich przykładów. W ten
właśnie sposób twórcy Biblii postrzegali ich ?kochającego? ojca. W liście do
Hebrajczyków (12 ; 6-8) Święty Paweł pisze bez ogródek, że kary cielesne są tym, co
daje nam pewność, że jesteśmy prawdziwymi synami Boga a nie bękartami: ?Bo kogo
miłuje Pan tego karci, chłoszcze zaś każdego, którego za syna przyjmuje.?
Myślę dziś, że ludzie wychowywani z szacunkiem, bez poniżania i ciosów, będą wierzyli
w innego Boga gdy dorosną, kochającego, u którego można znaleźć zrozumienie, który
jest dla nas przewodnikiem i dobrym przykładem do naśladowania. Lub też po prostu
ludzie Ci obejdą się bez boskiego obrazu, i oprą się na przykładach ludzkich zachowań
uosabiających w ich oczach prawdziwą miłość.

http://koniecmilczenia.pl/index.php?id=19&tx_ttnews%
5Btt_news%5D=7&cHash=6e0c39ac24a3c4acff77ce5c63faa2e
0

42. Data: 2015-09-16 10:53:49

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> Ludzie ci w dzieciństwie zaznawali sadyzmu, uwiedzenia, kar i
> nadużywania władzy i z pewnością nie mieli dobrych doświadczeń ze

A co z matką? Gdzie była ona gdy ojciec nadużywał swojej władzy nad
dzieckiem?

> Żaden z nich zapewne nie posiadał ojca, który byłby szczęśliwy
> widząc, że jego dzieci są ciekawe wiedzy?

Ja miałem ojca, który cieszył się z tego, że mam cug na wiedzę. Do tego
stopnia, że przymykał oczy na to, że podkradałem rodzicom pieniądze za
które kupowałem książki popularno-naukowe. W domu nie przelewało się
więc wstydziłem się ich prosić i kradłem. To ja ich oszukiwałem a oni to
akceptowali gdyż zdawali sobie zapewne sprawę, że czegoś mi nie dają, że
czegoś w ich wychowaniu brakuje i liczyli na to, że sam to odnajdę.

> Ojca, który zdawałby sobie sprawę z daremności oczekiwania od nich
> rzeczy niemożliwych i który powstrzymałby się od karania.

A może ten ojciec wstydził się przed swoimi dziećmi swojej niewiedzy i
oczekiwał do dzieci wsparcia w swoich poszukiwaniach? Może nie umiał się
z dziećmi porozumieć? A gdzie w tym wszystkim tak jakoś zaginęła,
zniknęła matka? Czyżby jej rola sprowadzała się do urodzenia i
wykarmienia dziecka? I nic ponadto?

> [...]
> okrutny scenariusz, dającego Adamowi i Ewie drzewo poznania dobra i
> zła i zabraniającego im jednocześnie spożywania z niego owoców, czyli

A czyż Bóg Ojciec i Bogini Matka zakazujący i na wszelkie sposoby
uniemożliwiający swoim dzieciom poznania ich, rodziców życia seksualnego
nie zachowują się sadystycznie w stosunku do swoich dzieci? Przecież
przez ten zakaz uniemożliwiają dzieciom zapoznanie z czymś co jest
istotą naszego przetrwania, istotą trwania ludzkiej świadomości i
Świadomości jako Stwórcy wszechrzeczy.

> Ich Bóg chciał by pozostali od Niego całkowicie zależni.

A czyż nie tego pragnie właśnie każda Bogini Matka? By dzieci ją
wyłącznie kochały? Czyż to właśnie nie kobiety uzależniają od siebie
dzieci by zachować "miłość" dziecka na swoją wyłączność by miał je kto
wspierać na stare lata? Nie wierzą we własne siły mimo iż tak blisko są
procesu przekazywania życia, a mimo tego nie wierzą same w siebie. Kto i
w jaki sposób ogranicza tę wiarę kobiet we własne siły? Czy czasem nie
ich matki-boginie, które zakazują spożycia owocu z drzewa życia, czyli
inicjacji seksualnej w rodzinie?

> [...]
> sadyzmu nie ma nic wspólnego z miłością a za to mnóstwo wspólnego z
> Czarną Pedagogiką. Biblia jest pełna takich przykładów.

Wniosek: Biblia została spisana przez ludzi opisujących swoje relacje z
ich rodzicami oraz relacje międzypokoleniowe.

> W ten właśnie sposób twórcy Biblii postrzegali ich? kochającego?
> ojca.

Bo nie mieli skąd wziąć wzorca doskonałego - wszak pierwszy homo sapiens
nie miał ani ojca ani matki. Skutek braku rodziców jest taki, że przez
DOŚWIADCZENIE kolejne pokolenia starają się dotrzeć do tego JAKI
powinien być ten DOSKONAŁY Ojciec/Matka, który pozwoli dziecku spożyć
owoc z drzewa wiedzy/niewiedzy, dobra/zła by dziecko zostało
oświecone/wyzwolone. To rodzice muszą sobie uświadomić na czym ten akt
ma polegać, jak go zrealizować i jak przygotować do niego dziecko. Bo
bez woli i zgody rodziców dziecko nie przekroczy niewidzialnej granicy
miedzy wolnością a umysłowym niewolnictwem.

> [...]
> prawdziwymi synami Boga a nie bękartami: ? Bo kogo miłuje Pan tego
> karci, chłoszcze zaś każdego, którego za syna przyjmuje.?

Można by wystawić Pawłowi ocenę, że on nie znał innego ojca jak tylko
bijącego i chłoszczącego. Ojca, któremu brakowało poczucia własnej
wartości, nieufnego w stosunku do wszystkich, nawet swoich dzieci i
wymuszającego posłuszeństwo batem zamiast posłużyć się wiedzą. No bo tak
Paweł jak i jego ojciec tej wiedzy nie mieli. Czarna pedagogika to
pedagogika wynikająca z braku wiedzy o potrzebach emocjonalnych dzieci i
wskutek tego niezdolność rodziców do zaspokojenia tych potrzeb.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotr.friko.pl/

43. Data: 2015-09-16 12:41:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-16 o 08:38, Ghost pisze:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

> Nie, chusteczki.

Plasterka. Widać bolisz niemożliwie. Może troszkę odpuść, bo nam się tu
co poniektórzy pogorszą do reszty.

Ewa

44. Data: 2015-09-16 13:02:24

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Ghost

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Jak narazie zaatakowałeś fakty

Nie fakty a twoja postawe

Fakty, czyli to stwiedzenie, bo ci się uroiło że dzicz w bibli pisała miłe
rzeczy, no niestety.....

http://biblia.pismo-swiete.pl/dzieci.html

=====================

Nazywasz Żydów dziczą. Jesteś więc antysemitą

--

Chiron

45. Data: 2015-09-16 13:02:35

Temat: Re: Dawanie rĂłzgi pod choinkÄ?
Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

e.net...

> Plasterka. Widać bolisz niemożliwie. Może troszkę odpuść, bo nam się tu co
> poniektórzy pogorszą do reszty.

Paś wieprza, paś

--

Chiron

46. Data: 2015-09-16 13:17:55

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
ps.com...
oglegroups.com...

> Nazywasz Żydów dziczą. Jesteś więc antysemitą

Odpłacasz globkowi pięknym za nadobne bo to on chyba niedawno nazwał Cię
antysemitą tak jak Ty teraz jego. Cóż za porywająca wymiana ciosów. :-)
Wymiana uprzejmości w postaci epitetów trwa.

47. Data: 2015-09-16 13:52:01

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> antysemitą tak jak Ty teraz jego. Cóż za porywająca wymiana ciosów. :-)
> Wymiana uprzejmości w postaci epitetów trwa.

Pudło. Całkowicie przestrzeliłeś

--

Chiron

48. Data: 2015-09-16 14:31:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
=====================

Nazywasz Żydów dziczą. Jesteś więc antysemitą

--

Chiron

Bo te religie tworzono w czasach barbarzyństwa, są to normy dla stada, które jeszcze
było małpami i biegali z dzidami. Biblia jest ciekawa tylko pod względem historii,
gdzie nie było cywilizacji, humanizmu, tylko czyste bestialstwo. Jest opisem tego
bestialstwa, takich czasów. Dlatego religie są takie przerażające dla obecnego
świata, bo to jest etap barbarzyński ludzkości i trzeba być.....patologią, aby to
wyznawać, bo dla patologii to tylko religia utwierdza że patologie są dobre, jak z
tym chłostaniem dzieci.

49. Data: 2015-09-16 14:36:05

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> [...]
e.net...

>Plasterka. Widać bolisz niemożliwie. Może troszkę odpuść, bo nam się tu co

Ignoruj :-)

50. Data: 2015-09-16 14:50:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Lub z tym ubojem rytualnym, mamy dogmatyzm z czasów barbarzyństwa i trzymać się
takiego kurestwa, gdy są lodówki by mięso się wolnej psuło, trzeba być sadystycznym
wykojeńcem, aby swoje pragnienie krzywdy słabszych usprawiedliwać religią, bo kiedyś
tak było, bo to nawet praktyczne, ale teraz są lodówki. Lub jak Jechowi co sobie
upierdolili na temat transfuzji, bo w ich bibli krew to dusza, bo prymitywny
barbarzyńca upierdolił sobie że jak się wykrwawia to ulatuje mu dusza. To zabobony
dziczy, w obecnym świecie okropnie szkodliwe.

Re: Sushi i ryby świeże
Homoseksualizm to zboczenie
Taki wypadek...
Warcholstwo