Dawczyni JAJECZEK

1. Data: 2003-06-27 18:04:45

Temat: Dawczyni JAJECZEK
Od: w...@y...com (grzegorz) szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym sie dowiedziec na czym polega bycie dawczynia
jajeczek...czy wiaze sie to z przyjmowaniem jakis lekow, kuracjami
hormoalnymi itp. jak ogolnie wszystko wyglada, czy jest to
niebezpieczne i czy moze miec wplyw na pozniesza ciaze potencjalego
dawcy. Probowalam cos wyszperac w internecie...niestety ciezko mi cos
znalezc!!

ps. i to wyglada????

agnieszka

2. Data: 2003-06-27 19:21:41

Temat: Re: Dawczyni JAJ
Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 27 Jun 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:7425f87a.0306271004.271a2ca9@posting.google.com :

> Chcialabym sie dowiedziec na czym polega bycie dawczynia
> jajeczek...

Po prostu 'jaj'!
Kobieta ma w jajnikach 'jaja' - kobieta z jajami! :-)
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=20796

'Jajeczko' to jakies dziecinne zdrobnienie, moze na jaja przepiorki?

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078

3. Data: 2003-06-27 21:56:39

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 'Jajeczko' to jakies dziecinne zdrobnienie, moze na jaja przepiorki?

Ej no. Przecie "jajeczko" kobitki, jest mimo wszystko mniejsze...

Anka

4. Data: 2003-06-28 12:22:27

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ej no. Przecie "jajeczko" kobitki, jest mimo wszystko mniejsze...

Tu nie chodzi o wielkosc. Jajo to jajo - jedna komorka jajowa,
czy to u myszy nornicy, czy u kobiety, czy u wieloryba, czy strusia...
Tak samo komorka nerwowa to 'neuron' niezaleznie od jego wielkosci,
czy to u czlowieka, czy slonia, czy noworodka myszy :-)

A odnosnie wielkosci, to ludzkie jajo jest jedna z wiekszych komorek
w ludzkim organizmie.

Pozdrawiam i zycze zdrowych jaj! :-)
--
Albert Jacher, religer

5. Data: 2003-06-29 08:06:21

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Jun 2003 14:22:27 +0200, a...@o...pl wrote:

> Pozdrawiam i zycze zdrowych jaj! :-)
> --
> Albert Jacher, religer

Proroku jeden! Bądź konsekwentny i pozwól się filtrować, do cholery!
Gdzieś posiał 'albrtn@' z MsgIDa??? Sam przecież podrzucałeś pomysł,
żeby Cię po tym filtrować. A teraz co? Sabotażyk?

Nie odpowiadaj proszę, a jeśli już, to z powyższym stringiem w MsgID.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

Kolka.
Do A&A Kotwica
pytanie o grupę krwi
grupa krwi dziecka