Dawna granica PL-H

1. Data: 2010-01-12 19:29:11

Temat: Dawna granica PL-H
Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś był w tych okolicach "za nowych czasów" ?

http://www.youtube.com/watch?v=ZSzZ0_0_MHw

Pzdr

JKK

2. Data: 2010-01-14 15:32:30

Temat: Re: Dawna granica PL-H
Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 20:29, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
> Może ktoś był w tych okolicach "za nowych czasów" ?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ZSzZ0_0_MHw

Wiele lat temu koleją przez przejście Suczawa-Czerniowce, a potem też
samochodem przez Gorgany, drogą między Mukaczewem a Stryjem.
Czytam teraz ciekawą książkę F.A.Ossendowskiego "Karpaty i
Podkarpacie" - reprint wydania z 1936 r. Dużo tam ciekawostek o tych
okolicach. Kupiłam także tegoż autora "Huculszczyzna", na 'deser'.

Pozdr.

mal

3. Data: 2010-01-14 17:14:38

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Podkarpacie" - reprint wydania z 1936 r. Dużo tam ciekawostek o tych
> okolicach. Kupiłam także tegoż autora "Huculszczyzna", na 'deser'.

Przeczytaj jeszcze Ossendowskiego jak z Syberii uciekał.
Pozdrawiam.mirzan

4. Data: 2010-01-14 21:01:19

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 18:14, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:

> Przeczytaj jeszcze Ossendowskiego jak z Syberii uciekał.

Czytałam. Stoi na półce, ale jeszcze powtórzę.
Wiele lat temu, gdy Ossendowski był przez dawną władzę wykasowany jako
największy wróg zsrr, przeczytałam "Lenina". W jeden dzień i z
wypiekami na twarzy :-) I zapadł mi w serce.

pzdr

mal

5. Data: 2010-01-15 08:22:30

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> największy wróg zsrr, przeczytałam "Lenina". W jeden dzień i z
> wypiekami na twarzy :-)   I zapadł mi w serce.

Lenina chyba wszyscy czytali,bo każdy w tym temacie mądry jak w leczeniu zębów.
Stoi sobie w czerwonej okładce i nikt go więcej nie przeczyta.
Mistycy i cudotwórcy Tybetu,coś niezwykłego.
Pozdrawiam.Mirzan

[OT] Co z kowalikami?
Jakie drzewka owocowe (około 16 szt.) na działkę?
Nowe nazwy odmian
Błaganie o pomoc
Opakowania