Debata

11. Data: 2003-06-28 19:39:41

Temat: Re: Debata
Od: "Wiewiórka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Świnoujście to bardzo ładne miasto. Ja mieszkam w Mińsku Mazowieckim-bardzo
lubię to miasteczko i wcale nie chcę się przeprowadzać ale mieszkać nad
morzem-mmmmmmmmmmmm-ekstra.

Pozdrawiam,

Wiewiórka
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

12. Data: 2003-06-28 20:07:55

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Dubrowski napisał(a):

> Zalezy ktora mapa :) Mapa Polski raczej sie zaczyna od tego miasta.
>
> Leszek

To zależy od której strony patrzysz :)

Jeżeli od górnego lewego rogu to jest początek :)
Jeżeli od dolnego lewego rogu to jest koniec :)

Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia :)
--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

IV Międzynarodowy Zjazd i Konferencja
Osób Niepełnosprawnych Związanych z Internetem
"Ustroń 2003"
http://www.proinfo.pl/ustron2003/

13. Data: 2003-06-29 07:29:20

Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

"Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@f...com.pl> wrote in
<bdhh7g$a5n$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>Niestety moje zamiary jakoś nie mogą się ziścić, bo już prawie od 3
>godzin próbuję ściągnąć z zasobów sejmowych druk nr 1080

Moge Ci wyslac na priva. Masz pojemna skrzynke ?;)
Heh rzund przeslal sprawozdanie na pismie a ten pdf to ordynarny skan 90
stron i stad te 5 mb ;)

Radek

14. Data: 2003-06-29 09:09:49

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Tatarczak" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

> Moge Ci wyslac na priva. Masz pojemna skrzynke ?;)
> Heh rzund przeslal sprawozdanie na pismie a ten pdf to ordynarny
skan 90
> stron i stad te 5 mb ;)
Dziękuję Ci Radku, a także innym osobom, które oferowały mi pomoc, ale
wczoraj rano, w niespełna 3 min. plik został pobrany, bo serwer
sejmowy nie był już obciążony. Istotnie skan jest ordynarny, ale w
przypadku dokumentów tymczasowych niechlujstwo jest stałym elementem
charakteryzującym obsługę techniczną prac Sejmu Najmiłościwszej.
Zbig A G

15. Data: 2003-06-29 15:41:24

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojej - jak ja cię dawno nie widziałem - Radku :)

Dużo tego - może na www.psi.proinfo.pl postawić ??

--
[...]

Szanse długości życia w Europie
Fwd: Praca na stronach SamiSobie