Decoupauge - Bielsko-Biała

1. Data: 2006-03-19 09:36:38

Temat: Decoupauge - Bielsko-Biała
Od: "Dorota " <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo chcialam sie nauczyc tej techniki. Chcialam zapytać, czy nie
orientujecie sie kiedy i gdzie bedzie organizowany taki kurs w Bielsku-
Bialej. A moze ktos byłby zainteresowany cos takiego zorganizować w tym
miescie?

2. Data: 2006-03-19 23:05:17

Temat: Re: Decoupauge - Bielsko-Biała
Od: "regi21" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Więcej na tema decu znajdziesz na forum gazety. Czas wolny, fora
prywatne, więcej prywatnych, piękne ozdoby własnoręcznie.
Ja tam właśnie przeczytałam o kursie we Wrocławiu i z niego
skorzystałam
Regina

3. Data: 2006-03-20 12:50:02

Od: "Katarzyna " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam kiedyś na "kursie" w Bielsku-B (celowo piszę "kursie"). Nie opłacało się
- strata czasu - więcej nauczysz się od dziewczyn z forum
http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=23390 niż można było zobaczyć na tym
"kursie". Ale mozesz zapytać w sklepie z art papierniczymi na ul Ratuszowej
(tam gdzie był fotograf Glądys). Bo to prowadziła osoba od nich - u nich też
różne rzeczy kupisz. Pozdrawiam Kasia

xxx schematy
Do Ślązaczek i nie tylko - żółty kurczak
Kordonki w Lidlu
XXX Linki
<szydełko> wzorki