Dekoncentracja

1. Data: 2005-11-24 18:57:10

Temat: Dekoncentracja
Od: "Doker" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ćwiczyć, poprawić koncentracje u 13 latka?
Pomagam chłopakowi w matmie, ale on szybko traci koncentracje,
myli sie (gubi np minusa i to juz tuz przed koncem zadania!)
łatwo sie meczy, dostaje rumieńców i prawie zasypia oparty na łokciu.
Nie potrafi czytac tresci zadania ze zrozumieniem, raz cos przeczyta dobrze
a zle zrozumie, za chwile przeczyta albo zle albo omijajac jakies slowo.
Na klasowce niby wyspany, przygotowany, mowi ze sie nei stresuje, a przynosi
3+!

Interesuja mnie sposoby psychologiczno pedagogiczne jak i te farmakologiczne i
zwiazane z dieta,a takze wszystki inne konstruktywne porady jak zwaalczyc
sklonnosci do szybkiego dekoncentrowania sie.

Pozdrawiam,
Doker

2. Data: 2005-11-24 20:17:02

Temat: Re: Dekoncentracja
Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwiazane z dieta,a takze wszystki inne konstruktywne porady jak zwaalczyc
> sklonnosci do szybkiego dekoncentrowania sie.

Koles mysli jak tu zaruchać a ty mu wciskasz jakies kity z matematyki, daj
spokoj lepiej mu kup potem dyplom na targu teraz niech się chlopak wyszumi.
Tutaj masz rozpiżdżone zadanie z matmy i niech sie na nim wzoruje
http://img344.imageshack.us/img344/7889/8446uj.jpg
Kiedys stary indiański szaman opowiedział mi o pewnym chłopcu, ktory nie
chciał uczyc sie robienia łuków. Ponoć zła energia, która nie pozwalał mu
się na niczym skupić ulatywała w 2 symetrycznie postawione klotze na klacie,
klotze muszą byc parujące totez waznym jest sam moment ich robienia,
najelepieej zgrać się z żoną w 1 czasie. Cała zła energia zostanie
wciągnięta przez magiczne działania kału. Potem taki kał moze posluzyc jako
kolacja, a mozna równiez go usluszyć i dodać do kąpieli jako olejek
eteryczne.

Pozdrawiam
iwanos

3. Data: 2005-11-24 21:41:52

Od: Doker <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ny na tej grupie to jestes z tych wolających o pomoc - probujacych
zwrocic na siebie czyjas uwage? fatalnie

4. Data: 2005-11-24 21:48:41

Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ny na tej grupie to jestes z tych wolających o pomoc - probujacych
> zwrocic na siebie czyjas uwage? fatalnie

kto "PYTA" nie błondzi

5. Data: 2005-11-25 18:48:14

Od: A X I D <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Doker napisał:

> Ny na tej grupie to jestes z tych wolających o pomoc - probujacych
> zwrocic na siebie czyjas uwage? fatalnie

chłopie my tu wszystko robimy żeby nie zwracać na siebie uwagi - a ty
nas demaskujesz

--
A6X6I6D
GG:6656915

6. Data: 2005-11-26 14:00:55

Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chłopie my tu wszystko robimy żeby nie zwracać na siebie uwagi - a ty
> nas demaskujesz

GIGA ROTFL :D

!
Socjometria - kilka pytan