Re: Dentysci nadal w sredniowieczu ?

1. Data: 2000-04-06 21:00:24

Temat: Re: Dentysci nadal w sredniowieczu ?
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi napisała

> Poleć ! Błagam !!!!!!!!
> Ja też upiornie boję sie dentysty. I też zawsze mnie boli.
> Sam zastrzyk nie, ale potem ... brrrrrr.
> Dawno doszłam do przekonania, że wszelkie znieczulenia u stomatologa
> mają działanie wyłącznie psychologiczne.
> Naprawdę może być inaczej ???

Szczerze mówiąc, jeśli zastrzyk znieczulający na Ciebie nie działa, to pewnie i
dentysta nic na to nie poradzi. Dla mnie leczenie u tej pani jest przyjemnością,
ponieważ autentycznie NIC nie czuję. Ani zastrzyku, ani tym bardziej bólu
podczas borowania. A strachliwa jestem bardzo i dentystka widząc mnie od razu
pyta: "Znieczulenie?". Jeśli chcesz - podam Ci namiary na tę dentystkę na priva.
Jesteś z Gdyni?

Pozdrawiam
Maja