Dentysta

1. Data: 2004-08-19 09:43:39

Temat: Dentysta
Od: "Wangog" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Za jakis czas czeka mnie wizyta u dentysty. Problem w tym ze smiertelnie sie
jego boje. Mam jakis uraz psychiczny po ostatniej wyzycie. Mialem robione
kanaly i cholernie mnie to bolalo. Kilka razy zab bym truty i to nic nie
dalo. Kilka znieczulen tez nie. Kanaly zrobione, ale malo co nie zemdlalem
na fotelu. Az sie dentystka lekko przestraszyla :-). Czy mozecie mi jakos
pomoc? Co zrobic zeby nie bolalo? Wiem ze moge byc uspiony ale taki zabieg
duzo kosztuje.
Pomocy, bo bez niej nigdzie nie pojde, a musze !

Pozdrawiam
Wangog

2. Data: 2004-08-19 10:02:29

Temat: Re: Dentysta
Od: "W.T." <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wangog" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> duzo kosztuje.
> Pomocy, bo bez niej nigdzie nie pojde, a musze !

Moze poczytaj sobie troche z http://www.superdentysta.com.pl/polski.htm i
przedstaw sprawe dentyscie. Ty okreslasz czego oczekujesz a on okresla w
jaki spoosob to zrobi
pozdrawiam
WT

3. Data: 2004-08-19 10:03:46

Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> duzo kosztuje.
> Pomocy, bo bez niej nigdzie nie pojde, a musze !

No to mnie teraz nieźle nastraszyłeś!
Mnie też czeka kanałowe leczenie, ząb był już dwa razy truty,
Wizyta we wrześniu, ale chyba będzie mnie musiała dentystka
ogłuszyć :((

Magda

(ło jezuśku ale się boję)

4. Data: 2004-08-19 10:28:22

Od: Rafał <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> duzo kosztuje.
> Pomocy, bo bez niej nigdzie nie pojde, a musze !

Może niech na suficie zawiesi Twoje ulubione zdjęcie...

5. Data: 2004-08-19 16:32:34

Od: "Krzysio" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Wangog
>
> TRAFIŁEŚ DO DUPKI JA TEŻ MDLAŁEM I NARESZCIE SKOŃCZLO SIĘ ZA NIEWIELKIE
PIENIĄDZE

6. Data: 2004-08-19 16:34:05

Od: "Krzysio" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-08-19 16:34:58

Od: "Krzysio" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Wangog" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> sie
>

> Może niech na suficie zawiesi Twoje ulubione zdjęcie...

spadaj !!!!!!!!!!!!!!!!!

8. Data: 2004-08-20 07:52:26

Od: "Wangog" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PIENIĄDZE

No to moze polecisz miejsce gdzie za niewielkie pieniadze mozna isc. Byle
nie bolalo :-)

Wangog

magnez, cynk, b6
proktolog - skierowanie?