Depresja

1. Data: 2003-12-09 18:47:23

Temat: Depresja
Od: elmo <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o podanie adresu dobrego specjalisty psychoanalizy
przypuszczam, a wlasciwie jestem pewien, ze mam depresje jest
tragicznie potrzebuje lekarza.

Dwuga sprawa czy do lekarza tej specjalnosci musze miec skierowanie
od lekarza pierwszego kontaktu ?

2. Data: 2003-12-09 18:55:11

Temat: Re: Depresja
Od: elmo <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o podanie adresu dobrego specjalisty psychoanalizy
> przypuszczam, a wlasciwie jestem pewien, ze mam depresje jest
> tragicznie potrzebuje lekarza.
Zapomnialem napisac ze ten specjalista powien byc w Katowicach.

3. Data: 2003-12-09 20:32:14

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

br55br$4l7$...@u...cto.us.edu.pl,
elmo <e...@n...pl>:
> Prosze o podanie adresu dobrego specjalisty psychoanalizy
> przypuszczam, a wlasciwie jestem pewien, ze mam depresje jest
> tragicznie potrzebuje lekarza.

Hej!
Zglos sie jak najszybciej na Ochojec:

http://www.psychiatria.pl/katowice/pzp.htm
http://www.psychiatria.pl/katowice/klinika.htm
http://www.psychiatria.pl/katowice/index.html

Znam osobe z depresja, ktora tam sie udala, a raczej zostala "zaciagnieta"
przez rodzine, byla nastawiona b. sceptycznie, a potem byla zachwycona, no i
dosc szybko wyleczyli ja. Chwalila sobie znakomite podejscie i to, ze moze o
wszystkim porozmawiac i nikt jej nie goni a sie interesuje.

To bylo ok. rok temu, w ramach Kasy Chorych.

> Dwuga sprawa czy do lekarza tej specjalnosci musze miec skierowanie
> od lekarza pierwszego kontaktu ?

Tego nie wiem, ale na pewno ktos tu napisze. Albo najlepiej zadzwon pod
numer Poradni i zapytaj.

--
Robert

4. Data: 2003-12-09 20:39:48

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
news:br5bhn$2r9> Hej!
> [...]
> dosc szybko wyleczyli ja. Chwalila sobie znakomite podejscie i to, ze moze
> wszystkim porozmawiac i nikt jej nie goni a sie interesuje.

a może w łodzi albo warszawie znasz takie miejsce? ;)

Natalia

5. Data: 2003-12-09 20:46:44

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

br5bum$mvk$...@n...onet.pl,
Natalia <k...@p...onet.pl>:

> a może w łodzi albo warszawie znasz takie miejsce? ;)

Sorry, ale nie: tylko w Katowicach (i o to było pytanie). Nie jestem
specjalistą, napisałem tylko na podstawie doświadczeń osób bliskich.

--
Robert

6. Data: 2003-12-09 21:25:15

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> br5bum$mvk$...@n...onet.pl,

> Sorry, ale nie: tylko w Katowicach (i o to było pytanie). Nie jestem
> specjalistą, napisałem tylko na podstawie doświadczeń osób bliskich.

oki, rozumiem ;)
myślałam, że może przypadkiem bedziesz wiedział
jest to dość pilne dla mnie;)
więc spytałam
:)
Natalia

7. Data: 2003-12-09 21:46:00

Od: elmo <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zglos sie jak najszybciej na Ochojec:

Dzieki. Z tym najszybciej to bedzie po swietach jakos dotrwam moze

8. Data: 2003-12-10 00:28:10

Od: Tommy <n...@t...indah.la.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Robert wrote:
> [...]
> wszystkim porozmawiac i nikt jej nie goni a sie interesuje.
>
> To bylo ok. rok temu, w ramach Kasy Chorych.

Do psychiatry nie trzeba skierowania!!! Wiem to z pewnością 100%

9. Data: 2003-12-10 08:32:10

Od: Evunia <e...@u...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 10 Dec 2003 01:28:10 +0100, na pl.sci.medycyna, Tommy napisał(a):

> Do psychiatry nie trzeba skierowania!!! Wiem to z pewnością 100%

A czy wiesz, że powinno się wycinać zbędny tekst z postów przedmówcy ?
Przyjrzyj się wiadomości, na którą odpowiadam. Jedno zdanie Twojej
odpowiedzi i tona tekstu już nam znanego...

--
Eva Sheers

ile %? :)
ośrodek rehabilitacyjny - koszty