Depresja?

11. Data: 2004-11-30 22:42:41

Temat: Re: Depresja?
Od: "Paulo Coelho" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

jesli chcesz rzeczywiscie pomocy napisz do mnie na t...@i...pl

12. Data: 2004-12-01 00:27:15

Od: "MojoJojo" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Jasne idz i bież jakies antydepresanty naprawde fajnie działają.
W Polsce jeszcze tego nie ma ale na zachodzie lekarze rozdają je jak
cukierki.
Poczytaj se na grupie albo w archiwum o efektach ubocznych przez pierwsze 3
tygodnie bo możesz się trochę wystraszyc na poczatku.
Ale one mijaja i potem jest fajnie.
Generalnie polecam każdemu. Całe życie myślałem że depresja to zaburzenie
psychczne a nie prymitywna choroba somatyczna jak jak katar.
Trudno na początku wręcz uwierzyć że zmiana pozimu jednego durnowatego
biłaka w twoim mózgu powoduje tak wiele.

13. Data: 2004-12-01 08:16:01

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MojoJojo" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> Jasne idz i bież jakies antydepresanty naprawde fajnie działają.
> W Polsce jeszcze tego nie ma ale na zachodzie lekarze rozdają je jak
> cukierki.

leki antydepresyjne nie są cukierkami. To że tak je traktują czy raczej
traktowali lekarze na zachodzie nie powinno byc dla nas przykładem do
naśladowania.
Twoje okreslenie "fajnie działają" jest żałosne.

> [...]
> Trudno na początku wręcz uwierzyć że zmiana pozimu jednego durnowatego
> biłaka w twoim mózgu powoduje tak wiele.

Poównanie depresji do kataru świadczy tylko o tym że nie masz pojęcia o czym
piszesz.

Aga

14. Data: 2004-12-01 09:51:06

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Mam pytanie, bo właściwie boję się.
> Jeśli od prawie miesiąca występują takie objawy, to czy jest to coś
> poważnego: zniechęcenie do życia i do wszystkiego, odizolowanie się od
> ludzi, poczucie braku sensu życia, porzucenie robienia czegokolwiek
> włączając w to rozwijanie zainteresowań, totalny brak poczucia własnej
> wartości, myśli samobójcze i kaleczenie ciała (chyba próby samobójcze),
> bóle głowy i brzucha.
>
> Bardzo proszę o odpowiedź

zglos sie jaknajszybciej do psychiatry - poki nie jest za pozno!

--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

15. Data: 2004-12-01 18:37:18

Od: "MojoJojo" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Poównanie depresji do kataru świadczy tylko o tym że nie masz pojęcia o
czym

Własnie przez takie zacofane polskie myslenie cierpiałem na depresje w
Polsce przez 6 lat a w Irlandii wyleczyli mnie z niej w 4 tygodnie.
Wiekszość lekarzy pierwszego kontaktu w Polsce nie ma pojęcia że istnieją
takie jednostki chorobowe jak depresja czy bipolar mania, że są to choroby
powszechne jak grypa i leczy sie je jak grype pigułkami poprostu.

Ja poszedłem do lekarza przekonany że mam zapalenie płuc, bo zawansowana
depresja objawia się fizycznie: bólami głowy, przekonaniem że jesteś chory
masz temperature, zle się czujesz, niechęcią do wstawania z łóżka,
trudnościami ze wstawaniem i radzeniem sobie z prostymi rzeczami. I tak
raportowałem lekrzowi a on mnie zbadał i powiedział alez pan jest zdrowy a
choroba którą pan ma to depresja i proszę brac Lexapro za 4 tygodnie będzie
pan zdrowy.

W Polsce wysyłali mnie do psychologów i to nic nie pomagało.

16. Data: 2004-12-01 20:04:46

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czym
>
> Własnie przez takie zacofane polskie myslenie cierpiałem na depresje w
(...)

Wiesz, depresja depresji nie równa. Przyczyny depresji też sa różne.
Ale jak czytam głupoty które piszesz to śmiem wątpic w Twoją depresję.
gdybys tak długo cierpiał z jej powodu, naprawe cierpiał to nigdy, powtarzam
nigdy nie porównałbyś jej do kataru czy grypy.

Aga

17. Data: 2004-12-01 21:44:49

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardziej chodziło mi i cos innego o to, że w Polsce całyczas pokutuje
takie
> myslenie cierp i siedz cicho, nie przesdzaj nic ci nie jest, idz do
> psychologa.
(..)

To chyba dużo się zmieniło od czasu gdy się leczyłeś ostatnio w polsce.
Depresję w polsce leczy się tabletkami. A czasem wspomaga terapia.

Aga

18. Data: 2004-12-01 21:47:14

Od: "MojoJojo" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> gdybys tak długo cierpiał z jej powodu, naprawe cierpiał to nigdy,
powtarzam
> nigdy nie porównałbyś jej do kataru czy grypy.

No cóz niech ci będzie w takim razie przyznam że ty jestaś bardziej chora
niż ja i że moja depresja to nie katarek to pryszcz w porównaniu do twojej.
OK.
Bardziej chodziło mi i cos innego o to, że w Polsce całyczas pokutuje takie
myslenie cierp i siedz cicho, nie przesdzaj nic ci nie jest, idz do
psychologa.
A tu mamy 21 wiek i cały arsenał nowczesnych, swietnych, skutecznych i
bezpiecznych leków na takie dolegliwości.
W Polsce słuzba zdrowia jest fajna bo bezpłatana ale jej usługi są często
nic nie warte. Dlatego wałsnie w Polsce ludzie cierpią na pewne choroby
wiele lat nie mając pojęcia że rozwiazanie jest trywialnie proste.

Tu dwaj lekarze dermatolog i lekarz pierwszego kontaktu na pierwszej wizycie
postawili mi trafne diagnozy i wyleczyli z dwóch przewlekłych chorób w pare
tygodni, Polscy lekarze nie potrafili tego dokonac przez kilka lat.

19. Data: 2004-12-02 09:13:29

Od: "MM" <k...@w...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy tam gdzie mieszkasz nie ma lekarza? Możesz pisać do mnie , czasami
wypłakanie przed kimś wiele daje. Trzymaj się.Iwona

20. Data: 2004-12-02 17:32:02

Temat: Re: Odp: Depresja?
Od: "MM" <k...@w...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Nie dawaj, nie dawaj. To było do Marka, a nie do MM.

> Aha, to już będę znała objawy depresji :)
> --
> pa, Basia, potencjalna depresantka
Komuś kto myśli o śmierci napisać, że umierania bardziej boli innych,
to chwyt poniżej pasa, bo wtedy boli życie a śmierć wydaje się
wybawieniem od wszystkiego, wiem co mówię, bo znam ten ból, a pan
Bieniek nie napisał tej dziewczynie nic optymistycznego i pomocnego.
Mam depresję i to by mi nie pomogło. Pozdrawiam nie życzę tej
strasznej choroby.

szczepienie przeciw śwince u dorosłego
AAAA UMIERAM !! plis __ kolka wątrobowa.. ?
badanie krwi a hiv oraz osad moczu
zaburzenia cyklu miesiączkowego
klej do ciala :-)