Depresja

11. Data: 2007-05-15 12:53:44

Temat: Re: Depresja
Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stanowczo odradzam jakiekolwiek lekarstwa. Lekarstwa czasem eliminują
> pewne
> skutki depresji, ale ich skuteczność w porównaniu ze skutkami ubocznymi
> jest
> fatalna.
> Radze zmienić dietę. Zajrzyj na stronę www.optymalni.org.pl

Fuck! A ten idiota znowu swoje. Niedobrze mi sięrobi jak go czytam.

A swoją drogą to to już jest spamowanie. Na nadciśnienie dieta optymalna na
sraczkę dieta optymalna, nawet na depresję...
Idiota by tylko w to uwierzył...

Pozdr.
Kasia

12. Data: 2007-05-15 12:56:15

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A potrafisz uzasadnić skąd się to bierze? Tylko nie cytuj mi Twojego guru.
> Bo jak ja zacytuję choćby PAN, to będziesz mi tu toczył pianę.

Ja wiem jak to działa! Ja wiem! Proste - objedz się do rozpuku słoniną,
popij stopionym smalcem i 40 żółtkami - zaręczam, że nie depresje będą Ci w
głowie.

--
Krzysiek, EBP
W Internecie można znaleźć wszystko, z wyjątkiem tego czego się naprawdę

13. Data: 2007-05-15 13:02:04

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Fuck! A ten idiota znowu swoje. Niedobrze mi sięrobi jak go czytam.

To po co czytasz? Umieśc moje posty w kf...

> A swoją drogą to to już jest spamowanie. Na nadciśnienie dieta optymalna
> na sraczkę dieta optymalna, nawet na depresję...
> Idiota by tylko w to uwierzył...

Nie jesteś idiotką, nie masz depresji, proste, nie czytaj. Po co to piszesz?
Pozdrawiam Jurek M.

14. Data: 2007-05-15 13:22:09

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

15.05.2007: Jurek wrote:

> Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:f2c9ih$nff$1@news.onet.pl...

> Ja nie jestem tu po to aby cokolwiek udowadniać. Radzę spróbować i na tym
> kropka.

Radzę spróbować i na tym kropka? No Panie Jurku, no Panie Jurku, a
Goździkowa etopirynę przynajmniej spróbowała. No i co Pan na to?

Chociaż - chcąc zrobić komuś na złość lub gorzej, też bym polecił coś
spróbować, samemu oczywiście tego nie robiąc. Czy podobne motywy
występują i tutaj? Wszystko wskazuje na to, że tak.

> Swojej wydolności też nie potrzebuję nikomu udowadniać. Po prostu czepiasz
> się... Z nudów?

Ależ my potrzebujemy dowodów, nie gadania. Od gadania mamy polityków i oni
wystarczają aż nadto.

A od kogóż bardziej można oczekiwać dowodu, jak nie od osoby zachwalającej
DO, gdzie popadnie? No chyba, że Pan Jurek nie ma pojęcia na temat DO
no i robi w konika ludzi co tu o radę przychodzą? No jak to jest? Dlaczego
Pan Jurek nie stosuje lub źle stosuje DO?

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

15. Data: 2007-05-15 13:24:07

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

15.05.2007: Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> Ja wiem jak to działa! Ja wiem! Proste - objedz się do rozpuku słoniną,
> popij stopionym smalcem i 40 żółtkami - zaręczam, że nie depresje będą Ci w
> głowie.

No dobra, to mechanizm antydepresyjny już DO znamy. To teraz wady wzroku,
wydolności i te sprawy, no jak to w takich sytuacjach działa? :->

16. Data: 2007-05-15 13:50:20

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Szczyrzyca napisał(-a):
> No dobra, to mechanizm antydepresyjny już DO znamy. To teraz wady wzroku,
Tak samo. Jak rzygasz dalej niż widzisz, nie obchodzi Cię, czy masz wzrok
za krótki czy rzyg za długi.

> wydolności...
Też. Wściekły bieg do muszli klozetowej po każdym posiłku MUSI poprawić
wydolność.

--
Krzysiek, EBP
Wielki krok nastąpił w dniu w którym ludzie, aby lepiej wzajemnie się

17. Data: 2007-05-15 13:57:06

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek"

> Możesz tylko życzyć, ponieważ twoje sugestie, to jak wróżenie z fusów.
> Możesz jeszcze trzymać za chorych kciuki...:))) A jak pomoże, to możesz
> krzyknąć "Eureka" i to ogłosić...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Co Tam Jurku bełkoczesz ???
Lepiej wróżyć jak kłamać, ja wróże ty kłamiesz i taka miedzy nami różnica.

Cancer

18. Data: 2007-05-15 19:16:24

Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:

> [...]
> wyższą w złym odżywianiu. Określone złe odżywianie, które powoduje
> zachorowanie na określoną chorobę czy choroby, w tym psychiczne, powoduje
> często zmiany organiczne w mózgu, w niższych piętrach układu nerwowego, w
> czynności gruczołów dokrewnych i wytwarzaniu hormonów. Zmiany te mogą powoli
> ustępować pod wpływem żywienia optymalnego. U znacznej większości chorych na
> choroby psychiczne objawy chorobowe są spowodowane zmianami o charakterze
> czynnościowym, a te zazwyczaj na diecie optymalnej szybko ustępują.

Jesteś na diecie optymalnej? Wiec czemu twoja choroba nadal postępuje?

pozdrawiam,

mirek

19. Data: 2007-05-15 19:47:45

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirekm" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jesteś na diecie optymalnej? Wiec czemu twoja choroba nadal postępuje?

Nigdy nie obrażam się na matolstwo...:))) Przenigdy!!! Ale jeżeli ulżyło
Tobie napisanie takiej treści, zmniejszyłeś swoją frustrację, to bardzo się
cieszę...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

20. Data: 2007-05-15 20:41:02

Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:

> Nigdy nie obrażam się na matolstwo...:))) Przenigdy!!! Ale jeżeli ulżyło
> Tobie napisanie takiej treści, zmniejszyłeś swoją frustrację, to bardzo się
> cieszę...:)))

Więc jak wytłumaczysz fakt, że zaburzenia nie ustępują? Twój przypadek
dowodzi, że dieta "optymalna" to oszustwo.

pozdrawiam,

mirek

Stomatolog Śląsk
Niedotlenienie noworodka