Depresja

21. Data: 2007-05-17 08:02:35

Temat: Re: Depresja
Od: "Ola Miriam" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
robić
> co mi się podoba, ale brak mi wiary we własne siły. Nic mi się nie chce ,
> ani sie rozwijać zawodowo, ani gdzieś wyjśc.. Próbowałem już czytać jakies
> ciekawe ksiązki psychologiczne o depresji, bawić się w sport, ale po paru
> dniach uwazam ze to bez sensu i rzucam to w kąt. Co mi radzicie ? Niwe wim
> czy warto iść do psychologa - troche sie tego obawiam, ludzie maja chyba
> powaznijesze problemy od moich. Czytałem o leku antydepresyjnym Prozac -
> może on by mi pomógł? Prosiłbym o opinie osoby które go stosowały czy w

hej
Ja chorowałam na depresję bardzo długo i wiem, że to była depresja (jeszcze
troszku jest pozostałości). Nie wierzyłam w siłę antydepresantów, więc ich
nie zażywałam choc mnie na siłe zaciągnięto do psychiatry. Efektin ,andepin i
co tam jeszcze -wyrzucałam tabletki do kosza. Byłam w cięzkim stanie. Nie
chciało mi się żyć i nie miałam siły nic robić. Okropność. Do tej pory nie
wiem jak sama z tego wyszłam. Na pewno chciałam wyjść, bo mam dla kogo żyć i
jestem potrzebna. Udało się bez leków. Teraz cieszę się wszystkim bo fajnie
żyć bez tej męczącej deprechy. A jej resztki - no cóż, coraz ich mniej. Skoro
wyszłam z takiego bagna to teraz już musze dać radę.
f.

22. Data: 2007-05-17 19:32:44

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 May 2007, Jurek wrote:

> Radze zmienić dietę. Zajrzyj na stronę www.optymalni.org.pl

mój ty Panie, a ja myślałem, że już tego nie ma ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

23. Data: 2007-05-17 19:36:01

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> niezawinione. I oto stało się na skutek gorących modłów, że zdjęta była
> z jej głowy klątwa. Anna Csillag dostąpiła łaski oświecenia, otrzymała

swietna

> Basia
> http://bajarka.fotolog.pl/ (goryczka wiosenna, czyli głowa do góry)

góry i rusałka pawie oczko śliczna :)

P.

24. Data: 2007-05-17 19:36:53

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 May 2007 21:32:44 +0200, Piotr Kasztelowicz wrote:

> mój ty Panie, a ja myślałem, że już tego nie ma ...

Jest. Mnie wkurza, Krzyśka bawi, a ludzi śmieszy, tumani, przestrasza.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

25. Data: 2007-05-17 20:58:48

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 May 2007, Marek Bieniek wrote:

> Jest. Mnie wkurza, Krzyśka bawi, a ludzi śmieszy, tumani, przestrasza.

no tak i terapia chelatowa. 40 kroplówek każda za 140zł zamiast
angioplastyki wieńcowej - rewelacja

P.>

26. Data: 2007-05-18 06:17:14

Od: grzech <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 070514 *news* wrote:

> [...]
> powaznijesze problemy od moich. Czytałem o leku antydepresyjnym Prozac -
> może on by mi pomógł? Prosiłbym o opinie osoby które go stosowały czy w

Może i nietypowy problem ale całkiem pospolity ;)
Moja rada: nie zawiedź swych marzeń i bądź zawsze sobą.
Wiem że obce rady i porady są NIC nie warte bo NIKT NIE WIE
co się z Tobą teraz dzieje. To jest indywidualne i Ty sam
wyznaczasz sobie ścieżke, jakakolwiek by ona nie była.
Z tego się wychodzi, wychodzi się mądrzejszym tylko
trzeba to przejść a raczej przeczekać. Nie ma
tu gotowego wzorca, to tak jak paskudne
jakieś doświadczenie. życzę zdrovia

Stomatolog Śląsk
Niedotlenienie noworodka