Depresja i lekarstwo

1. Data: 2001-12-20 18:34:03

Temat: Depresja i lekarstwo
Od: Piotr Janik <p...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co wg was mzoe byc lekarstwem na depresje?
Podajcie jak najwiecej rozwiazan.

1. Data: 2001-12-20 18:40:39

Temat: Re: Depresja i lekarstwo
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co wg was mzoe byc lekarstwem na depresje?

1. Przede wszystkim musisz byc peny czy to depresja czy inny stan.
2. zalezy jak gleboka depresja
3. Wszystkie chwyty dozolone
4. Czesto stosuje sie wspomaganie farmakologiczne z psychicznym.
5. Zalezy od samej osobowosci pacejta
6. Zalezy czy przy okazji pacejntowi nie przyplataly sie inne swinstwa tego
typu.
7. I tak dalej. Depresja to nie pojedynczy, lecz złozony problem.
Nie zycze jej nikomu

1. Data: 2001-12-20 18:47:47

Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Co wg was mzoe byc lekarstwem na depresje?
> Podajcie jak najwiecej rozwiazan.

Rob to co lubisz najbardziej ,
przebywaj z ludzmi ktorych lubisz , kochasz
rozmawiaj o swoich problemach uczuciach

moj sposob na depresje
: dobra ksiazka , muzyka , zapalona swieczka gdy jestem sama ....
.....i telefon od Kogos...kto mowi ze chcialby uslyszec moj glos....i mnie z
a chwile zobaczyc....

pozdrawiam
Aedrin

1. Data: 2001-12-20 18:55:15

Od: "Jola" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.12.2001 napisales :

> Co wg was mzoe byc lekarstwem na depresje?
> Podajcie jak najwiecej rozwiazan

Moim zdaniem depresja to stan totalnego dola, przygnebienia, z ktorym trzeba
sobie umiec radzic , jak nie samemu to przy pomocy nastepujacych ludzi :
- psycholog,
-psychoterapeuta,
-przyjaciel,
-rodzina !

Wyjscie z domu jest innym sposobem na pokonanie stanu depresyjnego...
To samo otoczenie, te same sciany, osoby, kolory maja negatywny wplyw na
pogarszajace sie samopoczucie.
Trzeba jak najpredzej wyjsc tam gdzie mozna" oddychac swiezym powietrzem"
!!!!
Zobaczysz, ze poczujesz sie lepiej

Jesli masz powazny problem to polecam wyzalenie sie czasem na grupie
dyskusyjnej !
Sluze pomoca....

lora

1. Data: 2001-12-20 18:58:33

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Janik <p...@w...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...com.pl...
> Co wg was mzoe byc lekarstwem na depresje?
> Podajcie jak najwiecej rozwiazan.

wg mnie szczera dyskusja, rozmowa, ale na pewno nie publicznie i w szerokim
gronie sluchaczy.
I czym dluzej trwa tym lepiej.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-12-20 19:17:09

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moj sposob na depresje
> : dobra ksiazka , muzyka , zapalona swieczka gdy jestem sama ....
> .....i telefon od Kogos...kto mowi ze chcialby uslyszec moj glos....i mnie
> a chwile zobaczyc....

Bez obrazy, ale chyba nie rozumiesz pojecia depresja. i nie wiesz jak
ciezko z nia zyc. Obys tego nie zaznal/a.

1. Data: 2001-12-20 19:55:02

Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Bez obrazy, ale chyba nie rozumiesz pojecia depresja. i nie wiesz jak
> ciezko z nia zyc. Obys tego nie zaznal/a.

nie staraj sie wypowiadac o czlowieku ktorego nie znasz
rozumiem: jest przygnebienie i depresja
jesli chodzi ci o ta powazna depresje to masz racje
ale z pewna czescia problemow mozna sobie samemu radzic
rozmawiajac z innymi ludzmi i o tym chcialam powiedziec

1. Data: 2001-12-20 20:29:40

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Slonce i troche ruchu.

1. Data: 2001-12-20 20:50:22

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale z pewna czescia problemow mozna sobie samemu radzic
> rozmawiajac z innymi ludzmi i o tym chcialam powiedziec

Chce tylko nakreslic rozniece miedzy depresja a chwilowym zalamaniem bo to
sie wiaze z innym podejsciem w roznych wzgledach

1. Data: 2001-12-20 23:04:28

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Janik wrote:
> Co wg was mzoe byc lekarstwem na depresje?
> Podajcie jak najwiecej rozwiazan.

Niestety jest tylko jedno skuteczne rozwiązanie:
leki antydepresyjne oraz - wg najnowszych badań - ponoć ecstasy,
czy jak się to pisze.
Tylko tego drugiego bym nie polecał, bo sprzedają jakieś
zanieczyszczone innymi narkotykami mieszanki.

Jedynym ratunkiem w depresji jest wizyta u psychiatry.
Zrobi z Tobą wywiad i jeśli uzna to za konieczne przepisze leki,
które TRZEBA brać.
I tu nie ma co zwlekać - one działają dopiero po paru tygodniach,
a depresja to niestety bardzo często śmiertelna choroba :((

pozdrawiam
Arek

Do psychiatry przez psychologa, jak to obejsc
Oplatek w mej dloni...
DEPRESJA - POMOCY
POTRZEBUJE PSYCHOLOGA - POMOCY!!!!!!!!!
Zapraszam (Warszawa)