Dewiacje seksualne?

1. Data: 2009-11-20 07:17:25

Temat: Dewiacje seksualne?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wp.tv/i,Bez-tabu-Dewiacje-seksualne,mid,45908
3,klip.html

:-)
--

Ikselka.

2. Data: 2009-11-20 08:19:18

Temat: Re: Dewiacje seksualne?
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 08:17, XL <i...@g...pl> wrote:
> http://wp.tv/i,Bez-tabu-Dewiacje-seksualne,mid,45908
3,klip.html

> :-)
> --
>
> Ikselka.

Hahahaha paranoja dokumentna :/
No to jest właśnie to o czym wcześniej pisałam, że z czasem może nie
zostać juz nic
co takiego delikwenta(tke) wznieci, jak zresztą zauważył pan dottore.
Nawiasem mówiąc dottore, jest super, tak spokojnie i bez zażenowania
rozmawia o
tych tabu. Przystojniak ...tylko głos ma taki jak gdyby sobie nie
odkrztusił lol hahaha ;D
____
Iza

3. Data: 2009-11-20 17:23:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 00:19:18 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> [...]
> rozmawia o
> tych tabu. Przystojniak ...tylko głos ma taki jak gdyby sobie nie

Bardzo mi się podoba jego spokój, wyważone zachowanie i naturalny ton
podczas rozmowy.
--

Ikselka.

4. Data: 2009-11-20 19:41:55

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 18:23, XL <i...@g...pl> wrote:

083,klip.html

> Bardzo mi się podoba jego spokój, wyważone zachowanie i naturalny ton
> [...]

Zgadza sie stary kąsek, ale...nnniach :)
___
Iza

5. Data: 2009-11-20 19:48:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 11:41:55 -0800 (PST), Iza napisał(a):

59083,klip.html

> Zgadza sie stary kąsek, ale...nnniach :)

E tam, to tylko syndrom braku ojca w dzieciństwie ;-)
--

Ikselka.

6. Data: 2009-11-20 19:58:31

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 20:48, XL <i...@g...pl> wrote:

59083,klip.html

> E tam, to tylko syndrom braku ojca w dzieciństwie ;-)
> --
>
> Ikselka.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

I matki...i babki...i dziadka...i ciotki...i stryjenki...i również
matki barata siostry syna zięcia :P :DDDD
___
Iza

7. Data: 2009-11-21 11:55:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ty cala noc siedzialas przy kompie? (z mala przerwa na prysznic i kawe?)
:-))
MK

Uzytkownik "XL" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci

8. Data: 2009-11-21 12:02:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 12:55:07 +0100, Vilar napisał(a):

> Czy ty cala noc siedzialas przy kompie? (z mala przerwa na prysznic i kawe?)
> :-))
> MK

Nigdy nie idę spać, póki mąż nie wroci...
--

Ikselka.

9. Data: 2009-11-21 12:07:14

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tam,
trzeba korzystać z rzadkich momentów samotności.
Aaa...chyba że właśnie korzystasz. Ile wlezie :-)))))))
MK

Czy Bóg istnieje?
Kobieto, puchu marny...
Spoko.