Dexter

1. Data: 2013-12-08 14:58:59

Temat: Dexter
Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kinomaniak.tv/seriale/dexter

Oglądaliście ten serial?. Mało mnie było ostatnio bo w ciągu kilku dni łyknąłem cały,
na początku spokojnie, a później odcinek po odcinku non stop.
Ale warto.
Mamy laboranta krymininalistycznego który jednocześnie jest seryjnym zabójcą, ale z
kodeksem, zamiata śmieci. Zwroty akcji niebywałe dlatego mnie wciągnął. Krew się
leje, Dexter wymachuje nożami, piłami i wszelki zabójczym asortymentem, manipuluje
dowodami, wkracza w różne dziwne światy seryjnych morderców i wydarzenia jak i
spotyka ciekawe kobiety i normalne i pierdolnięte i takie jak On seryjne itd. Fajne
jest to że my mamy dostęp do myślenia Dextera oprócz wydarzeń i dialogów
zewnętrznych. Końca nie będe zdradzał, ale serial robi wrażenie.

2. Data: 2013-12-08 15:05:42

Temat: Re: Dexter
Od: Cytryna <s...@y...ml> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-08 14:58, anioł śmierci pisze:
> [...]
jest to że my mamy dostęp do myślenia Dextera oprócz wydarzeń i dialogów
zewnętrznych. Końca nie będe zdradzał, ale serial robi wrażenie.

nie ekscytuj sie tak mocno bo ci sie chip przed wyznaczonym czasem sfajczy

3. Data: 2013-12-08 15:09:24

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cytrynka
Idź srać z pustego zaklejonego mózgu spermą syfilistyczną proboszcza gdzie indziej.

4. Data: 2013-12-08 15:46:04

Od: Cytryna <s...@y...ml> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-08 15:09, anioł śmierci pisze:
> Cytrynka
> Idź srać z pustego zaklejonego mózgu spermą syfilistyczną proboszcza gdzie indziej.

he he he, omojbosz jednokomorkowca. no i zalapales amebe
w tych schabowych z rynsztoka

5. Data: 2013-12-08 20:40:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Dec 2013 05:58:59 -0800 (PST), anioł śmierci napisał(a):

> Oglądaliście ten serial?. Mało mnie było ostatnio bo w ciągu kilku dni łyknąłem
cały

Smacznego. czkawki nie masz?
--
XL

6. Data: 2013-12-08 22:18:19

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Nie, serial jest ciekawy, powodzmy że coś w stylu dr. House ale naodwrót.

7. Data: 2013-12-09 01:59:14

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=bCGPCtZaUKk&feature=
youtube_gdata_player

Ludzie są inni, niekoniecznie inteligentniejsi
Normalni nienormalni: "Z POdniesioną głową" -recenzja ksiązki
AAAAAAAAAAAAAAAwesele pinie kupię 33333-]
No!
A słowo staje się ciałem...