Diagnostyka aparatem OBERON

1. Data: 2004-11-20 19:45:38

Temat: Diagnostyka aparatem OBERON
Od: "STS" <m...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś z Was słyszał o tej metodzie diagnostyki
stanu organizmu ?
Jeśli tak to, to czy jest to coś warte ?
Jak to się ma do Irydodiagnostyki ?

Dziękuję

2. Data: 2004-11-20 20:25:10

Temat: Re: Diagnostyka aparatem OBERON
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Nov 2004 20:45:38 +0100, STS wrote:

> Czy ktoś z Was słyszał o tej metodzie diagnostyki
> stanu organizmu ?

Owszem:)

> Jeśli tak to, to czy jest to coś warte ?

Dla wykonującego - wiele.

> Jak to się ma do Irydodiagnostyki ?

Jest podobnie wartościowe. Znaczy bezwartościowe.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-11-20 20:58:47

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest podobnie wartościowe. Znaczy bezwartościowe.

Czyli irydologia jest do niczego? Czyli na naszych tęczówkach nie widać, na
co jesteśmy chorzy? Bo ja się właśnie zastanawiałam, czy nie poszukać
irydologa i się czegoś nie dowiedzieć o swoim zdrowiu...

M.

4. Data: 2004-11-20 21:30:17

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Nov 2004 21:58:47 +0100, sq4ty wrote:

> Czyli irydologia jest do niczego?

Pytasz o wyniki obiektywnych badań? Jeśli tak, to odpowiedź z całą
pewnością brzmi "do niczego. Temat był tu kilka razy wałkowany, więc
jeśli chcesz przeczytać więcej odsyłam do archiwum.

> Czyli na naszych tęczówkach nie widać, na
> co jesteśmy chorzy? Bo ja się właśnie zastanawiałam, czy nie poszukać
> irydologa i się czegoś nie dowiedzieć o swoim zdrowiu...

Nikt Ci nie zabrania wydawać pieniędzy na takie rozrywki, jakie lubisz.

5. Data: 2004-11-21 06:19:24

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nikt Ci nie zabrania wydawać pieniędzy na takie rozrywki, jakie lubisz.

Absolutnie nie chodzi mi o rozrywkę, tylko o to, czy właśnie jest sens iść
do irydologa jeśli już. Dodam do lekarza- irydologa, a nie do wróżki na
targach ezoterycznych. Ale dobra, poszukam w archiwum.

M.

6. Data: 2004-11-21 06:32:15

Od: "Rafał W" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Absolutnie nie chodzi mi o rozrywkę, tylko o to, czy właśnie jest sens iść
> do irydologa jeśli już. Dodam do lekarza- irydologa, a nie do wróżki na
> targach ezoterycznych. Ale dobra, poszukam w archiwum.

Warto iśc do irydologa tylko że dobrego, z nie jakiegos naciagacza. A na
tęczówcerzeczywiście widać stan zdrowia naszego organizmu!

7. Data: 2004-11-21 07:28:31

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cnpc3v$fh8$...@i...gazeta.pl,
sq4ty <a...@W...onet.pl>:

> Dodam do lekarza- irydologa

Nie ma takiej specjalnosci lekarskiej.

--
Robert

8. Data: 2004-11-21 09:43:33

Od: Toperz <Toperz <w...@w...pl>> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Nov 2004 08:28:31 +0100, "RobertSA"
<u...@o...pl> wrote:

>cnpc3v$fh8$...@i...gazeta.pl,

>Nie ma takiej specjalnosci lekarskiej.

A ktos pisal, ze jest ?

W kazdym razie, lepiej isc do lekarza - irydologa, niz do irydologa po
zawodowce.

te

9. Data: 2004-11-21 09:48:23

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ktos pisal, ze jest ?

Tak, lekarz-irydolog silnie sugeruje, ze irydolog jest rodzajem lekarza, o
czym dobrze wiesz.

> W kazdym razie, lepiej isc do lekarza - irydologa, niz do irydologa po
> zawodowce.

Dlaczego?
Jesli nie widac roznicy, to po co przeplacac?

--
Robert

10. Data: 2004-11-21 12:22:01

Od: "STS" <m...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciahu]

Panowie prosze o spokój ;)

Tytul postu dotyczyl badania aparatem OERON
Prosilbym tylko o blizsze dane TEMAT tego
rodzaju badania. Ile to moze kosztowac itp.

Pozdrawiam Irydologów :)

Łódź? - neurolog, Dretwienie połowy twarzy
Przedawkowanie marchewek...
spanie po 48h
brak okresu
pasta do zębów