Diana Bobas - Mam ...

1. Data: 2006-01-16 17:13:53

Temat: Diana Bobas - Mam ...
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

... skan chetnym wysle ale prosby tylko na priv: m...@p...fm

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

2. Data: 2006-01-17 11:04:16

Temat: Re: Diana Bobas - Mam ...
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Do proszacych o skan :

* - oproznijcie skrzynki i podajcie adresy takie gdzie macie 1 GB wolnego bo
mi wszystko wraca i zapycha skrzynke inaczej nie bede wysylac!!!
* - czekam do weekendu na prosby i bede wysylac hurtem bo jest tego zbyt
duzo (ponad 50 stron) zeby posylac kazdej z osobna.

3. Data: 2006-01-17 13:35:44

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika z Rybnika napisał(a):
> Do proszacych o skan :
>
> * - oproznijcie skrzynki i podajcie adresy takie gdzie macie 1 GB wolnego bo
> mi wszystko wraca i zapycha skrzynke inaczej nie bede wysylac!!!

To duzo, nie lepiej wrzucic na jakas stronke (stworzyc jedno czy kilka
darmowych kont), a zainteresowanym podac tylko link i niech same sciagaja?

th

4. Data: 2006-01-17 14:02:55

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To duzo, nie lepiej wrzucic na jakas stronke (stworzyc jedno czy kilka
> darmowych kont), a zainteresowanym podac tylko link i niech same sciagaja?
>
> th

Dzieki Theli.

W takim razie cala gazetka jest tutaj:

www.poczta.fm
login: db67
hasło: bobas

tylko nie kasujcie maili!!!

Na moje konto prosze juz nie pisac prosb.

5. Data: 2006-01-18 08:56:33

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Moniczko to konto jest puste!
Poratuj prosze i wyslij te meile jeszcze raz.

Pozdrowienia
Vero

6. Data: 2006-01-23 09:44:11

Od: "Myszka07 \(Ewelina\)" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tez chcialam sobie sciagnac gazetke, ale pusto , nic nie ma:(

pozdrawiam
Myszka07(Ewelina)

szukam XXX
[ot] Jesteśmy modne jak nowojorczycy :)))
bananówa - potrzebuję wykrój
[OT] Krakowskie spotkanie
szydełko Szukam letnich sukienek i spódnic