Dieta

1. Data: 2004-06-25 11:03:47

Temat: Dieta
Od: "pawel37" <r...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niejem tluszczu ani cukru schudlem 4 kg w 3 tygodnie.
Jedze rowerem ok 40 km dzienie . I to jest jedyna recepta na schudniencie.

2. Data: 2004-06-25 13:23:38

Temat: Re: Dieta
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel37" <r...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
> Niejem tluszczu ani cukru schudlem 4 kg w 3 tygodnie.

a co jesz ??

Slawek

3. Data: 2004-06-26 08:04:04

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel37" <r...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
> Niejem tluszczu ani cukru schudlem 4 kg w 3 tygodnie.
> Jedze rowerem ok 40 km dzienie . I to jest jedyna recepta na schudniencie.

Ja nie jedzac tluszczu i cukru i nie jezdzac rowerem schudlabym 4 kg w
tydzien. Wiec zadnej rewelacji nie przedstawiles, ale jakas glupote
dietetyczna oparta na niczym.
Hafsa

4. Data: 2004-06-26 09:49:35

Od: "Kszyniu" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

generalnie jest tak, ze jesli nie jesz cukru i tłuszczy to pozostajesz na
owocach,warzywach i wodzie mineralnej, bo nawet chleb ma cukier, wiec jeśli
schudłes tylko 4 kg w 3 tygodnie, przy tym, że jeździsz 40 km rowerem
codziennie to żadna rewelacja, po jeżdzeniu codziennie 40 km na rowerze
powinienies schudnąc conajmniej 9 - 10 kilo!

pozdro
>>> kszyniu.

5. Data: 2004-06-28 07:38:55

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> generalnie jest tak, ze jesli nie jesz cukru i tłuszczy to pozostajesz na
> owocach,warzywach

ja bardzo przepraszam , ale to jest nie mozliwe , nie ma takich naturalnych
produktow spozywczych , w ktorych nie bylo by W lub T, a przewaznie
wystepuje i jedno i drugie

Jurek

6. Data: 2004-06-28 09:43:56

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kszyniu" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> generalnie jest tak, ze jesli nie jesz cukru i tłuszczy to pozostajesz na
> owocach,warzywach i wodzie mineralnej,

owoce i warzywa to głównie węglowodany czyli cukry. I co teraz?

Pozdrawiam,
Adam

south beach - pytania
a ja mam pytanko
TERAZ RMF FM-wlaczcie
[OSZUSTKA - POMOCY] Warto Przeczytać !!!
witam , ja tez tu jestem nowy:)