Dieta "13" - kilka pytan

1. Data: 2003-06-25 13:10:18

Temat: Dieta "13" - kilka pytan
Od: "eM" <mariusz[USUN.TO]@hat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moze ta dieta to niezbyt rozsadny wybor, jednak zamierzam ja zastosowac a
pozniej od razu przejsc na MM, aby utrzymac wage. Tutaj mam kilka pytan:

1) Befsztyk - ile tego miesa, jakie dokladnie, w jaki sposob przyrzadzac?
2) Szpinak: gotowany czy tez nie?
3) Swiezy owoc - jaki?
4) 2-3 szklanki jogurtu naturalnego, czy aby na pewno? [byc moze chodzilo o
2/3 szklanki]
5) Kurczak - jaki? Gotowany, pieczony..
6) Brokuly - ile?

Na razie tyle pytan :) Poki co nic innego nie przychodzi mi do glowy; z gory
dziekuje za ew odpowiedzi.

2. Data: 2003-06-25 13:39:44

Temat: Re: Dieta "13" - kilka pytan
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1) Befsztyk - ile tego miesa, jakie dokladnie, w jaki sposob przyrzadzac?
Kawalek okolo 20 dag, befsztyk chyba wolowy????

> 2) Szpinak: gotowany czy tez nie?
Gotowany.

> 3) Swiezy owoc - jaki?
Jabłko, pomarańcza

> 4) 2-3 szklanki jogurtu naturalnego, czy aby na pewno? [byc moze chodzilo
> 2/3 szklanki]
chodzi o 2/3 szklanki

> 5) Kurczak - jaki? Gotowany, pieczony..
Chyba obojętne.

> 6) Brokuly - ile?
Do woli.

> Na razie tyle pytan :) Poki co nic innego nie przychodzi mi do glowy; z
gory
> dziekuje za ew odpowiedzi.

Powodzenia, choc zastanow sie jak to zrobic, by nie bylo jojo, efektu
glodowego, itp.
Bo mozesz za rok zalowac ze nie sprobowales po prostu MM i nie masz swoich
kg "z glowy".
Kafka

3. Data: 2003-06-25 20:19:25

Od: "Angela" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-06-25 20:45:06

Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozniej od razu przejsc na MM, aby utrzymac wage. Tutaj mam kilka pytan:

[ciach]

tylko spójrz:

http://www1.gazeta.pl/forum/790620,30353,790602.html
?f=342

pozdr
Kaśka

5. Data: 2003-06-26 12:58:25

Od: "abrakadabra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ech..
szczerze odrazam 13-stke.
owszem schudlam 8kg w 9 dni
ale moj organizm wracal do siebie ponad 2 miesiace
w tym czasie dopadly mnie napady wilczego glodu
malo nie nabawilam sie bulimi.
uwazaj na siebie.
lepiej odchudzic sie powoli, a skutecznie, a po 13-stke prawie zawsze jest
jojo :<

dieta grapefrut
hurtownia "ekologiczna" w krakowie
Reduktory tluszczu ....