Dieta Cambridge, 3 i pol miesiaca po

1. Data: 2003-10-03 06:28:50

Temat: Dieta Cambridge, 3 i pol miesiaca po
Od: "bj" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie.
Wiec musze powiedziec ze DC przynajmniej
dla mnie byla strzalem w dziesiatke.
- 2 tyg dietka w czerwcu.
- Spadek z 81 kg do okolo 73
- Nadal moja waga oscyluje okolo 73 kg.
- Jedzenie bez specjalnych ograniczen.
- Po diecie ograniczylem jedynie slodycze, chipsy
/ale to nie znaczy , ze ich unikam:)/
- Ciekawostka:, mialem troszke za wysokie cisnienie
w tej chwili sie unormowalo i jest w/g lekarzy
idealne.

PS.
Wiecej postow moich n/t DC wysylalem
podczas trwania dietki i bezposrednio po.
Mozna znalezc na google.

---

2. Data: 2003-10-03 08:39:41

Temat: Re: Dieta Cambridge, 3 i pol miesiaca po
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bj napisał:

> [...]
> /ale to nie znaczy , ze ich unikam:)/
> - Ciekawostka:, mialem troszke za wysokie cisnienie
> w tej chwili sie unormowalo i jest w/g lekarzy

Gratuluje dobrego samopoczucia.Unikasz slodyczy, mowisz?I czipsow?
I to zasluga DC?Az mi sie wierzyc nie chce,ze tak daleki czasowo zasieg
ma ta dieta.Nie przekonales mnie, niestety.Niemniej-jesli ci spadlo RR,
to jedyna( procz wagi) korzysc.A moze RR spadlo, bo waga niazsza???
Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

3. Data: 2003-10-03 09:30:15

Od: "bj" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratuluje dobrego samopoczucia.Unikasz slodyczy, mowisz?I czipsow?
Czy ja mowie, ze unikam ???? powiedz w ktorym miejscu???

> I to zasluga DC?Az mi sie wierzyc nie chce,ze tak daleki czasowo zasieg
> ma ta dieta.

czesc Hafsia, a Ty dalej swoje :) Zrozum w koncu, ze jedyna zasluga DC
jest to, ze podczas 2 tyg. glodowki dostarczala mi w sposob nieskomplikowany
i nie zajmujacy czasu jedynie okolo 600kcal, co zaowocowalo oczekiwanym
spadkiem wagi, + jakies witaminy + jakies mineraly i cos tam jeszcze.

Chyba jestes bardzo zawiedziona, ze tzw jojo mnie nie dosiega:)
Coz, przykro mi z tego powodu. Zrozum w koncu, ze mnie interesowal
szybki spadek wagi, w krotkim czasie, i bez klopotliwego liczenia, wazenia
itp itd.

>Az mi sie wierzyc nie chce,ze tak daleki czasowo zasieg
> ma ta dieta.Nie przekonales mnie, niestety.
A tego to juz nie rozumiem.

>Niemniej-jesli ci spadlo RR,
> to jedyna( procz wagi) korzysc.A moze RR spadlo, bo waga niazsza???
> Hafsa

Hafsiu, jestes wyksztalcona i inteligentna kobieta i znasz sie na medycynie.
Ale czasami jak czytam co piszesz , az mi sie w to nie chce wierzyc.
Zacznij czytac to co czytasz ze zrozumieniem:)

Pozdrowka,

---

4. Data: 2003-10-03 09:43:14

Od: "Yenefer" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec musze powiedziec ze DC przynajmniej
> dla mnie byla strzalem w dziesiatke.

Ja rowniez probowalam diety Cambridge. Stracilam 6 kg jak rowniez w duzej
ilosci wlosy, paznokcie i dobre samopoczucie. Kilogramy wrocily, niestety
wlosy jeszcze nie. Jeszcze zadna dieta tak nie wyniszczyla mojego organizmu
i portfela :) Nikomu nie polecam niestety. Za to polecam po prostu
ograniczenie jedzenia, nielaczenie, unikanie slodyczy i jak najwiecej ruchu.
Dzieki temu schudlam 13 kg i zamierzam na tym nie zakonczyc. Pozdrawiam

5. Data: 2003-10-03 10:15:55

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bj napisał:

> Czy ja mowie, ze unikam ???? powiedz w ktorym miejscu???

cytat:
- Po diecie ograniczylem jedynie slodycze, chipsy

dla mnie ograniczam tzn unikam, jem mniej lub prawie wcale.

> [...]
> i nie zajmujacy czasu jedynie okolo 600kcal, co zaowocowalo oczekiwanym
> spadkiem wagi, + jakies witaminy + jakies mineraly i cos tam jeszcze.

Znam mniej skomplikowane sposoby, mniej kosztowne i mniej meczace.

> Chyba jestes bardzo zawiedziona, ze tzw jojo mnie nie dosiega:)

Napisalam gratuluje,a brak jojo, to efekt tego,ze nie powrociles do
dawngo sposobu zywienia, co ja ci usiluje pokazac a ty sam sobie
zaprzeczasz.

> A tego to juz nie rozumiem.

Skoro efekty diety rozciagasz na czas 3 i pol miesiaca, to taki wyciagam
wniosek z twych slow.

> Hafsiu, jestes wyksztalcona i inteligentna kobieta i znasz sie na medycynie.

Dzieki,ze to zauwazyles.

> Ale czasami jak czytam co piszesz , az mi sie w to nie chce wierzyc.
> Zacznij czytac to co czytasz ze zrozumieniem:)

A teraz ja nie zrozumialam.Uwazam,ze dobrze rozumiem to co czytam, moze
ty zaczniesz sie precyzyjniej wyslawiac????Hafsa

6. Data: 2003-10-03 10:34:43

Od: "bj" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsiu, o co Ci chodzi?????
Staje sie to nieczytelne.
Sama chcialas abym pisal a jak pisze to
juz nie wiem o co ci chodzi.
Pare cytatow, Twoich:

Autor:Hafsa (h...@g...pl)
Temat:Re: Cambridge,dieta, dzien 10
Original Format
Grupy dyskusyjne:pl.misc.dieta
Data:2003-06-16 04:29:55 PST
Ja mam pomysl i juz ci troche o nim pisalam.Szkoda mi po prostu
Ciebie-wywaliles kase a jak wrocisz do tradycyjnej miski +10 kg murowane.
Albo wejdziesz na ktoras z diet dlugoterminowych typu Montignac lub DO albo
bedziesz trzymal sie swojego jedzenia z pewnymi modyfikacjami czyli zero
baialego chleba,zero slodyczy,minimalnie piwa-lub wcale.Makarony razowe i w
malej ilosci-raczej z warzywami jak juz.

************************
Autor:Hafsa (h...@g...pl)
Temat:Re: Cambridge,dieta, dzien 8
Data:2003-06-14 01:31:36 PST

Proponuje,bys te obserwacje prowadzil rowniez wtedy,gdy skoncza sie
specyfiki Cambridge.Ciekawa jestem,w jakim tempie bedziesz przybierac na
wadze.Pozdrawiam i sceptycznie nadal podchodze do calej tej diety Hafsa

7. Data: 2003-10-03 11:08:37

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bj" <j...@m...torun.pl> napisał
> Hafsiu, o co Ci chodzi?????
> Staje sie to nieczytelne.
> Sama chcialas abym pisal a jak pisze to
> juz nie wiem o co ci chodzi.
> Pare cytatow, Twoich:
[ciach]

Jb, gratuluje ci schudniecia na diecie Cambridge, super ze ci sie udalo i
trzymasz wage.
Ale mimo wszystko uwazam, ze przytaczanie na grupie postow jest nie na
miejscu - one zajmuja miejsce.

A tak swoja droga, to masz po prostu farta, w wiekszosci przypadkow DC
powoduje jedynie utrate wody, wyniszczenie organizmu i szybkie jojo. Moze
jestes po prostu wyjatkiem potwierdzajacym regule?

Pozdrawiam
Kafka

P.S. Efekt jojo ponoc wystepuje w okresie do 2 lat po schudnieciu, tak wiec
jeszcze ~1,5 roku przed Toba.

8. Data: 2003-10-03 11:20:59

Od: "bj" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mimo wszystko uwazam, ze przytaczanie na grupie postow jest nie na
> miejscu - one zajmuja miejsce.

jasne, ale my tak sobie z Hafcia dyskutujemy :)
a miejsca??? zapewniam Ciebie, ze nie zajmuje to zbyt duzo .

> A tak swoja droga, to masz po prostu farta, w wiekszosci przypadkow DC
> powoduje jedynie utrate wody, wyniszczenie organizmu i szybkie jojo. Moze
> jestes po prostu wyjatkiem potwierdzajacym regule?

Fart nie fart, ale gdybym przedtem nie znal
ludzi,ktorzy maja podobne efekty po zastosowaniu DC
to nie zdecydowalbym sie.

Jest to mozliwe.
Ale w/g mnie to nie DC spowodowalo utrate wagi, ale
2 tyg. glodowka, na ktora bym sie nie zdecydowal
gdybym nie zaplacil :) za te zupki.

> P.S. Efekt jojo ponoc wystepuje w okresie do 2 lat po schudnieciu, tak
wiec
> jeszcze ~1,5 roku przed Toba.

Takze racja. I takze nie jest to zawsze zwiazane z dietka.
Przeciez kazdemu facetowi po slubie, albo po kupnie samochodu
mozna przepowiedziec przytycie okolo 10 kg :) I to czasem
szybciej niz te 2 lata.

---

9. Data: 2003-10-03 11:56:11

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jasne, ale my tak sobie z Hafcia dyskutujemy :)
> a miejsca??? zapewniam Ciebie, ze nie zajmuje to zbyt duzo .

Dla "modemowcow" kazdy 1 Kb to jest duzo. A poza tym nie wiem czemu starasz
sie za wszelka cene wkurzyc Hafse. To widac z daleka. Ona nie wierzy w DC i
juz - podobnie jak ja.
IMO dieta DC ma szanse byc skuteczna dla osob z niewielka nadwaga. Gdy ktos
ma znaczny ciezar do zrzucenia, to sprawa ma sie troche inaczej - takie
diety glodowe sa najgorsza forma terapii. Ty stosowales DC 2 tygodnie - moze
nie zdazyles wejsc w tryb glodowy, masz dobry metabolizm, itp, i dlatego Ci
sie udalo.

> Ale w/g mnie to nie DC spowodowalo utrate wagi, ale
> 2 tyg. glodowka, na ktora bym sie nie zdecydowal
> gdybym nie zaplacil :) za te zupki.

To prawda, tez kiedys stosowalam DC. I zaplacone pieniadze zrobily swoje -
scisle trzymalam sie diety. Niestety w moim przypadku efekt jojo wystapil -
nie zaraz po, ale wlasnie w ciagu tych magicznych 2 lat. Ponadto po kilku
takich terapiach glodowkowych doszlam do tego, ze na zadnej diecie nie
potrafie schudnac. Moj organizm po prostu jest caly na nie. Caly czas walcze
o to zeby nie tyc. Nie jem chleba, potraw macznych, wegli o wysokim IG,
przetworzonej zywnosci, itp, itd. Cwicze - praktycznie codziennie lub co
drugi dzien uczestnicze w zajeciach sportowych roznego rodzaju. Moje BMI nie
chce zejsc ponizej 28.

> Przeciez kazdemu facetowi po slubie, albo po kupnie samochodu
> mozna przepowiedziec przytycie okolo 10 kg :) I to czasem
> szybciej niz te 2 lata.

Zgadza sie, ale my mowimy o jojo, a ze akurat "po slubie" czesto wiaze sie
ze zmniejszeniem aktywnosci fizycznej, zmniejszeniem metabolizmu a
zwiekszeniem porcji zywnosciowych, to rowniez wystepuje efekt tycia.

Pozdrawiam
Kafka

10. Data: 2003-10-03 13:52:04

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kafka napisał:

> Dla "modemowcow" kazdy 1 Kb to jest duzo. A poza tym nie wiem czemu starasz
> sie za wszelka cene wkurzyc Hafse. To widac z daleka. Ona nie wierzy w DC i
> juz - podobnie jak ja.
[ciach]
Wiesz Kafka,facet juz raz mnie cytowal w ten sam sposob i robi sie to
nudne.Nie bede dyskutowac w ten sposb.Jesli ktos uwaza,ze zrobil
slusznie-jego sprawa.ja sobie kiedys obiecalam wiecej nie odzywac,ale
ciagle mnie korci.Ja juz nie raz schudlam a potem- nie od razu
oczywiscie -przytylam.Znamy to swietnie.Poza tym-okazujesz komus serce,a
on ci wytknie brak logiki.Niech i tak bedzie.
A jak ci teraz idzie ? Ruszylas z miejsca?Pozdrawiam Hafsa

--

no i bez diety sie nie obejdzie:(
Twoje zdjęcia
Bialy Ser (Twarog)