Dieta czternastosiowa - szukam Magdy

1. Data: 2002-05-07 10:23:32

Temat: Dieta czternastosiowa - szukam Magdy
Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest tu jeszcze Magda (byc moze przekecilem imie, ale chodzi mi o
dziewczyne, z ktora korespondowalem, ktora stosowala diete 14dniowa).
mam kilka dodatkowych pytan.

adam

2. Data: 2002-05-07 13:55:27

Temat: Re: Dieta czternastosiowa - szukam Magdy
Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem, jestem, milo widziec , ze zyjesz i masz sie dobrze.
Pozdrawiam
Magda

3. Data: 2002-05-07 14:01:20

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

magdaz wrote:

> jestem, jestem, milo widziec , ze zyjesz i masz sie dobrze.
> Pozdrawiam
> Magda

to raczej mnie jest milo slyszec, ze ty zyjesz :-) no i chyba masz sie
dobrze.
po pierwsze - napisz mi jak tam po zakonczeniu diety - co z twoja waga?
bardzo mnie to interesuje - juz chyba minal z miesiac nie?

ja juz jestem przygotowany na ta diete - zaczynam od przyszlego tygodnia
- ciezko bylo znalezc termin, ale w koncu mam szanse.

i pytanko odnoscie diety - czy moge jesc tic-tac'i - oczywiscie w bardzo
umiarkowanych ilosciach (chodzi mi o swierzy zapach z ust a nie te 2
kalowie :-)

to tyle - czekam na odpowiedz.

pozdro

adam

4. Data: 2002-05-07 14:56:22

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

magdaz wrote:

> a tak a propos to chodzi Ci o diete "norweska" czy "kopenhaska"? bo obydwie
> zamieszczalam na grupie i obydwie stosowalam. Tej drugiej nie polecam
> chociaz jest ktos na grupie kto schudl bodajze 12 kg i jest superzadowolony.
> Musialbys poszukac postow sprzed trzech tygodni.

o ile pamietam to nazywala sie "kopanhaska".
a nie polecasz jej?
to napisz o tej drugiej...

adam

5. Data: 2002-05-07 14:56:49

Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tym zadowolonym z diety bylem ja. I dalej jestem...
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))

> niestety mam ciagle problemy z waga, schudniecie bylo tylko krotkotrwale.
> Odkad rzucilam palenie na trzy miesiace a potem po przybraniu 6 kg wrocilam
> do tego zgubnego nalogu, niestety moja waga jest jak choragiewka...
> tak, sama je stosowalam:)))), pilam tez pepsi light w umiarkowanych
> ilosciach (swietny zapelniacz zoladka)

Wcale sie nie dziwie, ze dieta u Ciebie nie przyniosła skutku. Jak sama nazwa
jej wskazuje,
jest to dieta opierająca się na zmianie metabolizmu ustroju. Nie jest tam ważne tak
naprawde ile
sie je tylko co sie je! I dlatego każdy dzien byl dokladnie rozpisany. Jesli do
picia zalecona
byla woda bez gazu (duze ilosci), to nie pije sie przy okazji (wątpliwej zresztą dla
zdrowia)
słodzonej aspartamem Coli LIght!
Zniszczylaś swoją dietę takimi wybrykami jak właśnie cola, tik-taki, papierosy
itp i pretensje
za jo-jo mozesz miec tylko do siebie.
Ja schudłem po niej 12 kg, ale przeprowadzałem ją wręcz niewolniczo ok 3 mies.
temu... i trzymam
wagę do tego stopnia, że "pozwoliłem" sobie DUŻO pojeść i popić w majowy weekend I
NIC.
...i nie jest to wcale taka nowa i "szamańska" dieta. Jest znana od ok.20 lat i
wiele osób ją
stosowało (m.in. obecny Pan Prezydent) i chwali ją. Opracowała ją amerykańska
klinika MEYO i pod tą
nazwą była znana.
Polecam nowemu zainteresowanemu trzymać się jednak DOKŁADNIE (!) zaleceń tej
diety, ponieważ w
innym wypadku powiększy grono rozczarowanych.
Sajmon Templer
Fanclubu Zimnego Piwa i Gorących Kobiet<<
d...@...LOVE.SPAM.interia.pl

6. Data: 2002-05-07 15:02:33

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sajmon Templer wrote:

> słodzonej aspartamem Coli LIght!
> Zniszczylaś swoją dietę takimi wybrykami jak właśnie cola, tik-taki, papierosy
itp i pretensje
> za jo-jo mozesz miec tylko do siebie.

jesli przy tej diecie nie wolno palic papierosow to ja odpadam...

adam

7. Data: 2002-05-07 15:29:46

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to raczej mnie jest milo slyszec, ze ty zyjesz :-) no i chyba masz sie
> dobrze.

:))))

> po pierwsze - napisz mi jak tam po zakonczeniu diety - co z twoja waga?
> bardzo mnie to interesuje - juz chyba minal z miesiac nie?

zartujesz???? minely juz ze trzy, dawno o niej zapomnialam
niestety mam ciagle problemy z waga, schudniecie bylo tylko krotkotrwale.
Odkad rzucilam palenie na trzy miesiace a potem po przybraniu 6 kg wrocilam
do tego zgubnego nalogu, niestety moja waga jest jak choragiewka...
na razie nie stosuje zadnych diet bo obawiam sie , ze sie troche
rozregulowalam, jesli chodzi o metabolizm.
Poza tym odkad zaczelam cwiczyc trzy razy w tygodniu juz nie chudne tak
latwo.

> ja juz jestem przygotowany na ta diete - zaczynam od przyszlego tygodnia
> - ciezko bylo znalezc termin, ale w koncu mam szanse.

powodzenia, tym bardziej, ze lato tuz tuz :))))

> [...]

chociaz jest ktos na grupie kto schudl bodajze 12 kg i jest superzadowolony.
Musialbys poszukac postow sprzed trzech tygodni.

Pozdr
magda

gdybys mial jeszcze jakies watpliwosci to czekam.

8. Data: 2002-05-07 16:12:43

Temat: Odp: Dieta czternastosiowa - szukam Magdy
Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ja tez moglabym je dostac?
nie znalazlam w archiwach
pozdrawiam i zycze owocnego odchudzania :-))))
dorota

Użytkownik magdaz <z...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
ł:ab8qq7$p2c$...@n...tpi.pl...

9. Data: 2002-05-07 16:16:46

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Jesli do picia zalecona
> byla woda bez gazu (duze ilosci), to nie pije sie przy okazji (wątpliwej

to dotyczylo norweskiej, nie zrozumialam na poczatku adama. P
przy kopenhaskiej nie robilam zadnych odstepstw, prawie balam sie uzywac
pasty do zebow....

> Zniszczylaś swoją dietę takimi wybrykami jak właśnie cola, tik-taki,
papierosy itp i pretensje
> za jo-jo mozesz miec tylko do siebie.

o papierosy rzeczywiscie mam pretensje tylko do siebie.
No i czasami do Philipa Morrisa.

> Ja schudłem po niej 12 kg, ale przeprowadzałem ją wręcz niewolniczo ok
3 mies. temu... i trzymam
> wagę do tego stopnia, że "pozwoliłem" sobie DUŻO pojeść i popić w majowy
weekend I NIC.

nie tyje sie w trzy dni, tylko po jakims czasie, dlatego trzydniowe
odstepstwo nie ma zadnych oplakanych skutkow.

> [...]
ok.20 lat i wiele osób ją
> stosowało (m.in. obecny Pan Prezydent) i chwali ją. Opracowała ją

z tym sie akurat zgadzam.

Magda
> --
> Sajmon Templer
> Fanclubu Zimnego Piwa i Gorących Kobiet<<

a czy jesli kobieta jest zimna to cieple piwo jest w stanie was rozgrzac?

10. Data: 2002-05-07 16:17:13

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

wyslalam obydwie na priv.
pozdr