Dieta czternastosiowa - szukam Magdy

11. Data: 2002-05-07 16:20:02

Temat: Re: Dieta czternastosiowa - szukam Magdy
Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli przy tej diecie nie wolno palic papierosow to ja odpadam...
>
> adam

w ogole nie nalezy palic i nie szukaj pretekstow , zeby sobie oszczedzic
odchudzania.
Nie jest sie w stanie rzucic jednoczesnie palenia i przejsc na diete.
To po prostu niemozliwe, sprawdzilam.

A tak przy okazji: jakie jest zdanie optymalnych o paleniu na diecie i
wplywie na dobroczynne tluszcze?????

pozdr
magda

12. Data: 2002-05-07 18:56:22

Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie tyje sie w trzy dni, tylko po jakims czasie, dlatego trzydniowe
> odstepstwo nie ma zadnych oplakanych skutkow.

mozesz mi wierzyc, ze robilem juz wczesniej po zastosowaniu tej diety obfite
experymenty
grillowo-piweczkowe i nic... :-P

> a czy jesli kobieta jest zimna to cieple piwo jest w stanie was rozgrzac?

raczej nie, ale jesli mialbym wybierac to zdecydowanie wole goraca kobiete niz
zimne piwko ...
(no, chyba ze jest taki upal jak dzisiaj..:-) )
A co do tej diety, to nie twierdze, ze jest to super-panaceum (jak fani innych
diet). Ja akurat
zareagowałem na nią bardzo pozytywnie, ale inni mogą narzekać...

Sajmon Templer
Fanclubu Zimnego Piwa i Gorących Kobiet<<
d...@...LOVE.SPAM.interia.pl

13. Data: 2002-05-07 23:50:16

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdaz" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

> A tak przy okazji: jakie jest zdanie optymalnych o paleniu na diecie i
> wplywie na dobroczynne tluszcze?????

Tak ogólnie, to palenie papierosów jest głupotą.
Organizm musi usuwać substancje toksyczne, co zwiększa zapotrzebowanie na
energię skracając nasze życie. Wiadomo wszak od dawna, że organizm człowieka
może w trakcie życia wyprodukować tylko 3800 kJ energii/gram masy ciała.

Ciebie jednak interesuje wpływ palenia na gospodarkę lipidową organizmu.
Otóż zapalenie papierosa powoduje wyrzut WKT ( wolnych kwasów tłuszczowych)
do krwi z tkanki tłuszczowej. Nagły wzrost poziomu WKT usuwa uczucie głodu i
powoduje zmniejszenie ilości spożywanych pokarmów. Rozpoczynanie jednak
palenia po to, aby walczyć z nadwagą nie jest postępowaniem zbyt
racjonalnym. Papierosy najbardziej szkodzą osobom z chorobą wieńcową. U
tych osób wyrzuty wolnych kwasów tłuszczowych po zapaleniu papierosa są
szczególnie duże. Serce zmuszane w ten sposób do spalania WKT zwiększa
zużycie tlenu, pojawiają się w nim zaburzenia rytmu i zwiększa się ryzyko
zawału.
Istnieją jednak sytuacje, kiedy palenie papierosów w ilości do 15 na dobę
może powodować powstrzymanie pogłębiania się choroby. Dotyczy to
wrzodziejącego zapalenia jelita grubego, raka jelita grubego, oraz
schizofrenii w okresie depresji.

Pozdrawiam
Leszek

14. Data: 2002-05-08 07:04:02

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
człowieka
> może w trakcie życia wyprodukować tylko 3800 kJ energii/gram masy ciała.

Skąd się wzięło 3800 kJ? Jak obliczono ten limit?

jan w

15. Data: 2002-05-08 10:13:17

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Leszek
>
> klaniam sie nisko i wiem, wiem, ze palenie to glupota tylko przestac
ciezko...
Pozdr
magda

dzieki za info, bardzo ciekawe, szczegolnie to o schizofrenii, nigdy bym nie
przypuszczala, ze tak moze byc.

16. Data: 2002-05-08 13:09:23

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Nie jest sie w stanie rzucic jednoczesnie palenia i przejsc na diete.
> To po prostu niemozliwe, sprawdzilam.

Niemożliwe to jest założenie spodni przez głowę:-))))
Zacząłem się odchudzać w styczniu 2001.
Przestałem palić 02. lutego 2001
W lipcu byłem lżejszy o ca 17 kg, nie palę do dzisiaj.
Sprawdziłaś tylko to, że dla_Ciebie jest niemożliwe, więc nie
zniechęcaj innych...
Można się odchudzać i jednocześnie rzucić palenie:-))
Pzdrw
Piotr

17. Data: 2002-05-09 07:41:29

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można się odchudzać i jednocześnie rzucić palenie:-))

w jaki sposob?
prosze oswiec mnie, bo jestem zainteresowana.
pozdr
magda

P.S. tylko zadnych rad typu zostan Optymalna...

18. Data: 2002-05-09 07:48:03

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

magdaz wrote:

> w jaki sposob?
> prosze oswiec mnie, bo jestem zainteresowana.
> pozdr
> magda

to ja ci powiem.
kupujesz sobie pisolet-zabawke i robisz napad, np. na stacje benzynowa,
albo lepiej na bank.
przy czym robisz to tak aby czasem ci cos nie wyszlo dobrze :-)
czekasz na przyjazd policji i wsadzaja cie do aresztu.
jesli przed sadem okazesz skruche to dostaniesz moze z rok - wtedy, w
celi, najlepiej rzucic palenie (nikt cie nie bedzie czestowal), no i ta
wieziennym jedzeniu tez pewnie nie przytyjesz i tak oto mozna rzucic
palenie i schudnac w tym samym czasie :-)

powodzenia.

adam

19. Data: 2002-05-09 09:07:25

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wieziennym jedzeniu tez pewnie nie przytyjesz i tak oto mozna rzucic
> palenie i schudnac w tym samym czasie :-)

hehe, a ja myslalam, ze jedyne zajecie w kiciu to palenie, jedzenie i....
no widocznie sie mylilam
pozdr
magda

20. Data: 2002-05-09 13:01:22

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w jaki sposob?
> prosze oswiec mnie, bo jestem zainteresowana.

No jak mam Cię oświecić?:-)
Przecież pisałem:
1. Przestałem żreć, zacząłem jeść.
2. Powróciłem do uprawiania sportu ( bieganie i inne takie tam ). Ale
dość intensywnie. Biegam prawie codziennie, do tego dochodzą różne tam
inne formy ruchu.
3. Uzbroiłem się w cierpliwość
4. Przekonałem swoją podświadomość, że palenie jest be ( poprzez rozmowy
i tłumaczenia:-
5. Żułem Nicorette
6. Jak mi było żle, to płakałem po nocach:-)))

MOTYWACJA I Jescze raz motywacja. Jak znajdziesz w sobie motywację do
rzucenia palenia, to się uda. Jak nie masz dostatecznie silnej
motywacji, to nic Ci z tego nie wyjdzie...
Moją motywacją był strach przed obłożną chorobą.

W końcowym efekcie przeszedłem na lakto-ovo-wegetarianizm.
Na początek:-)))
Pzdrw
Piotr

grubasy gora!