Dieta dla grupy krwi "B"

11. Data: 2003-05-06 13:50:01

Temat: Re: Dieta dla grupy krwi "B"
Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 May 2003 14:16:18 +0200, Jan Werbiński wrote:

> Często tzw koledzy po fachu mają lepsze zajęcie i ignorują pewne osoby.

Nie wydaje mi się słuszne założenie, że ta akurat osoba jest ignorowana,
jako wariat, z którym nawet dyskutować nie warto (masz jakieś informacje na
ten temat ? Został odrzucony, napiętnowany kiedykolwiek za swoje poglądy ?)
Gdyby w sposób oczywisty szkodził ludziom i ktoś by mu to udowodnił, chyba
nie mógłby tak swobodnie robić tego co robi.

> Niby dlaczego? Weź np religię. Wyznawcy każdej też twierdzą, że to oni mają
> rację i co z tego? Przecież ich racje się w większości wzajemnie wykluczają
> ale w każdej ważniejszej religii są doktorzy, naukowcy itp.

Oczywiście. Jednak religia nie jest tutaj raczej dobrym przykładem, bo nie
da się jej zweryfikować, udowodnić słuszności swoich przekonań, ich
wyższości nad innymi, itd. Natomiast zasady żywienia opierają się na
konkretach, mniej lub bardziej poznanych i udowodnionych, ale jednak.

> Efekt placebo też leczy, podobnie jak nagła zmiana środowiska, nowe bodźce
> itp.

Lub szkodzi ;)

> Można ze sporym prawdopodobieństwem założyć, że gdyby wszyscy byli na diecie
> optymalnej, to chorzy po zmianie jej np na MM czy piramidę też w dużej
> części odczuwaliby poprawę.

I zapewne odwrotnie również. Ale tego nigdy nie będziemy pewni, bo nigdy
nie będzie tak, że wszyscy są na tej samej diecie i dodatkowo podlegają
oddziaływaniu identycznych bodźców pochodzących ze środowiska, a co może
jeszcze ważniejsze, ludzie tak bardzo różnią się między sobą konstrukcją
fizyczną i psychiczną, że nawet te same bodźce będą różne zmiany (lub ich
brak) wywoływać.

> To nie jest jeszcze dowód, że dana dieta jest
> dobra dla wszystkich ale jedynie sygnał, że potrzebna jest zmiana.

Zgadzam się z tym absolutnie. Właśnie dlatego szukam czegoś bardziej dla
siebie odpowiedniego, niż stosowałam do tej pory :)
I mimo, że z góry odrzucam wszystkie diety-cud, nie odrzucam poglądów
Montignac'a, Adamo, Kwaśniewskiego, M. Błaszczyszyn, bo proponowane przez
nich diety są bogate i raczej wiążą się ze zmianą stylu życia, a nie ślepym
lotem ku zrzuceniu kilku kilogramów.

--
Eva Sheers

12. Data: 2003-05-07 13:59:04

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

.
> (Np. dieta Kwa?niewskiego wzbudzi?a wiele kontrowersji, niemniej ona
> dzia?a, nie tylko odchudza, ale i leczy ludzi).
>

> --
> Eva Sheers
Nie wiem ktorych leczy, ale dzisiaj wlasnie odwiedzilam w szpitalu
znajomego po wylewie wlasnie fanatyk na punkcie Kwasniewskiego
Ilona

13. Data: 2003-05-07 18:56:47

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci

> Nie wiem ktorych leczy, ale dzisiaj wlasnie odwiedzilam w szpitalu
> znajomego po wylewie wlasnie fanatyk na punkcie Kwasniewskiego
> Ilona

Wstrzasajace ;)))
Slawek

14. Data: 2003-06-09 15:52:05

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci

To napewno z powodu braku prądów selektywnych i nieodpowiedniego stosowania
diety optymalnej.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

MM i ryz basmati