Dieta kopenhaska

1. Data: 2006-03-22 14:49:49

Temat: Dieta kopenhaska
Od: "corona" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem nowa na grupie dlatego nie sledzilam wszystkiego - a moze juz byla o
tym mowa.
Znam ja ale chodzi o to czy i jak pomaga i czy nie robi spustoszen aby.
Za info dzieki.

2. Data: 2006-03-23 07:06:19

Temat: Re: Dieta kopenhaska
Od: "Lea" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "corona" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Za info dzieki.
>
> wstrętna, niezdrowa dieta! do tego efekt jo-jo na pewno!
Nie polecam/
Lea

3. Data: 2006-03-23 17:15:51

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lea" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "corona" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie polecam/
> Lea
A ja stosowalam nie raz i nigdy nie mailam efektu jo-jo. W zasadzie jedyna
dieta, ktora na mnie dziala w sposob zadowalajacy.. zawsze bralam rano
kompleks witaminowy i nie czulam sie zle.. nie zauwazylam tez zebym byla
jakos mocno wyniszczona..
Pozdrawiam- Madzia K.

4. Data: 2006-04-01 09:28:20

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madzia K. napisał(a):

> [...]
> dieta, ktora na mnie dziala w sposob zadowalajacy.. zawsze bralam rano
> kompleks witaminowy i nie czulam sie zle.. nie zauwazylam tez zebym byla

Dokłądnie, ja tez byłam z niej zadowolona. Niestety nie chudne wiecej
niz 3 kg;-(A, wyniszczenie?zadnego wyniszczenia nie zaobserwowałam.
Zreszta swego czasu polecał ja jakis dietetyk, pod dwarunkiem, ze osoba
która ja zastosuje jest zdrowa. Moim zdaniem, najwieksza zaleta tej
diety jest to, ze pozniej jesz po prostu mniejsze porcje.A jak za
przeproszeniem zucisz sie i wpier(pip)lasz, to trudno nie mówic o
efekcie jo-jo

--
Gosia

Zabójcza kwasica doktora Kwaśniewskiego