Dieta młodzieży z nadwagą

1. Data: 2004-05-01 13:05:56

Temat: Dieta młodzieży z nadwagą
Od: "Filemon" <f...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Lekki [OT], choć nie do końca. Mianowicie - piszę pracę o otyłości u
młodzieży. Potrzebne mi są dane dotyczące otyłości u dzieci w wieku 10-15
lat, najlepiej dotyczące Polski, ale - jeśli u nas takie badania nie były
prowadzone - mogą być też inne kraje. Dobrze byłoby, gdyby materiały
zawierały również informacje dotyczące tego, jaki procent dzieci jest
otyły, jakie są tego przyczyny, co jedzą, et cetera.
Informacje niekoniecznie z Internetu, mogą być jak najbardziej źródła
pisane, książki, archiwalne numery gazet itd. - chętnie przejdę się do
biblioteki miejskiej i poszukam czego trzeba - prosiłbym jednak wtedy o
autorów i tytuły, o które mam pytać.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc - linki do artykułów, tytuły i autorzy
książek, itp. - będzie ona mile widziana. :)

--
pozdrawiam,
Filemon

1. Data: 2004-05-02 15:32:32

Temat: Re: Dieta młodzieży z nadwagą
Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filemon" <f...@h...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Lekki [OT], choć nie do końca.

Polecam pl.misc.dieta

pozdrawiam, misiczka

--
Miłego dnia :-)
http://www.misiczka.com

1. Data: 2004-05-02 18:07:05

Od: "Filemon" <f...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka [s...@m...com] wrote:

: Polecam pl.misc.dieta

Poszło tam również, niestety nikt nie odpisał, podobnie jak tutaj. :(

--
pozdrawiam,
Filemon

1. Data: 2004-05-02 18:29:45

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Filemon" <f...@h...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> lat, najlepiej dotyczące Polski, ale - jeśli u nas takie badania nie były
Znalazlam tutaj, moze znasz niemiecki
> http://www.goethe.de/z/forum/50jetzttemp/messages/87
0.htm
Ilona

1. Data: 2004-05-02 19:55:19

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

- piszę pracę o otyłości u
> młodzieży. Dobrze byłoby, gdyby materiały
> zawierały również informacje dotyczące tego, jaki procent dzieci jest
> otyły, jakie są tego przyczyny, co jedzą, et cetera.

Za moich czasów pisząc pracę robiło się badania naukowe - ale ja to starej
daty jestem. Może warto by było spróbować w ten sposób?

D.

1. Data: 2004-05-04 05:32:49

Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 May 2004 15:05:56 +0200, Filemon wrote:
> młodzieży. Potrzebne mi są dane dotyczące otyłości u dzieci w wieku 10-15

Kiedys wpadlem na cos takiego:
http://mlodziez.optymalni.one.pl/

Nie wiem czy sie przyda, czy nie, ale jest dieta i jest mlodziez:)

Pozdrawiam,
Janusz

--
Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.

1. Data: 2004-05-04 07:54:42

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota***" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> - piszę pracę o otyłości u
> >
> Za moich czasów pisząc pracę robiło się badania naukowe - ale ja to starej
> daty jestem. Może warto by było spróbować w ten sposób?

A dzisiaj to się nawet samemu nie chce w internecie poszperać.
Dziwię się tym bardziej, że wcale nie jestem aż tak starej daty.
O tempora, o mores!
Ewa

1. Data: 2004-05-05 14:57:00

Od: "Filemon" <f...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Medea [e...@p...fm] wrote:

: A dzisiaj to się nawet samemu nie chce w internecie poszperać.
: Dziwię się tym bardziej, że wcale nie jestem aż tak starej daty.

Zaznaczyłem, że bardziej zależy mi na tytułach publikacji/archiwaliach
gazet, niż na informacjach z internetu - bo te w tym przypadku są
bezużyteczne. Dlaczego nie czytasz posta uważnie, a potem wyciągasz złe
wnioski?

--
pozdrawiam,
Filemon

1. Data: 2004-05-05 14:57:56

Od: "Filemon" <f...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz [j...@a...net.pl.nospam.pl] wrote:

: Kiedys wpadlem na cos takiego:
: http://mlodziez.optymalni.one.pl/
:
: Nie wiem czy sie przyda, czy nie, ale jest dieta i jest mlodziez:)

Dziękuję serdecznie, sprawdzę. :)
I ponowię pytanie, ponownie wyszczególniając - czy nie wie ktoś, czy
ukazały się jakiekolwiek publikacje książkowe/gazetowe na ten temat...?

--
pozdrawiam,
Filemon

1. Data: 2004-05-05 14:59:03

Od: "Filemon" <f...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota*** [d...@o...pl] wrote:

: Za moich czasów pisząc pracę robiło się badania naukowe - ale ja to
: starej daty jestem. Może warto by było spróbować w ten sposób?

Badania naukowe we własnym zakresie byłyby nieopłacalne - to nie jest
praca magisterska ani doktorat...

--
pozdrawiam,
Filemon

Niby nic... naleśniki, ale jaka pycha!
[Niech się święci 1 Maja] Życzenia dla Towarzysza Wiesława
dla znających angielski
ciasto na pizze
Jak usmazyc bekon ?