Dieta na depresje?

11. Data: 2008-05-27 21:47:13

Temat: Re: Dieta na depresje?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> No dobra, suchy może nie całkiem, ale spróbuj tak z tydzień, to
> wpadnieszw depresję z powodu braku "gotowanego" :-D

no dobra, niech ci będzie. dorzuciłbym w takim razie golonkę.

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

12. Data: 2008-05-27 22:32:12

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 22:47, tren R <t...@p...pl> wrote:

> no dobra, niech ci będzie. dorzuciłbym w takim razie golonkę.

No, z ust mi to wyjąłeś :-DDD

PS. Jutro właśnie ją ugotuję - z dodatkiem puree z grochu, ziemniaków
i jabłek z czosnkiem - pychotkaaaa....
Pojutrze - gołąbki. W piątek - ruskie pierogi... Sam widzisz,
że w tych warunkach depresja nie ma szans, no nie ma siły, żeby
ktokolwiek w nią wpadł. Gotowane jedzonko - to jest to!

13. Data: 2008-05-27 22:35:21

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> no dobra, niech ci będzie. dorzuciłbym w takim razie golonkę.

Tiatam. Ja się przez kilka miesięcy żywiłam suchym prowiantem (to
bardzo umowna nazwa, bo były tam i sałatki), raz po raz urozmaicając
sobie dietę pizzą albo kuciakiem z grilla i w depresję nie wpadłam.
Wręcz przeciwnie, nakręcona byłam pozytywnie jak rzadko kiedy (a to
mroźna zima 2005/6 była) - ale może to przez PEA ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2008-05-27 22:36:43

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" napisał:

> Pomarańcze, lody.

Czekolada.

--
Pozdrawiam - Aicha

15. Data: 2008-05-27 22:50:37

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 23:36, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Czekolada.

Znasz bajkę o niegrzecznej dziewczynce-niejadku, która trafiła do
Królestwa Słodyczy?
;-P

16. Data: 2008-05-28 08:38:08

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in message

Czytalem jakis tekst, ze dieta moze miec duzy wplyw na
ewentualnie leczenie z depresji.

Duch

17. Data: 2008-05-28 12:29:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> setka, piwo, miód pitny - to ma być suchy prowiant wg ciebie?

Mam pytanie poza tematem - czy to jest możliwe, że Ikselka mi się sama
wsadziła do KF? Daję słowo, nie widzę jej postów, tylko odpowiedzi. ;-)
Ikselka! Wystąp! Głównie dla Ciebie tu jestem, nie rób mi tego! :-)

Pozdrawiam
Ewa

18. Data: 2008-05-28 12:32:01

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 23:35, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Tiatam. Ja się przez kilka miesięcy żywiłam suchym prowiantem (to
> bardzo umowna nazwa, bo były tam i sałatki), raz po raz urozmaicając
> sobie dietę pizzą albo kuciakiem z grilla i w depresję nie wpadłam.

Tak, ale tu nie chodzi o wpadanie, tylko o wychodzenie z depresji. To
wielka różnica. Pomaga temu maksymalne zainteresowanie ze strony
bliskich/przyjaciół, no, a można je okazać wspaniale przez dogadzanie
podniebieniu delikwenta. Nic zaś go tak nie przekona o zaangażowaniu i
dobrych intencjach ze strony dogadzającego, jak właśnie ugotowanie mu
serii pyszności i podsuwanie ich wprost do dzióbka najlepiej; kupić
paluszki i czekoladę to żadna rewelacja, trza się bardziej postarać,
bo nie chodzi wszak tylko o "żarcie", a może właśnie o żarcie najmniej
w tym przypadku :-)

19. Data: 2008-05-28 12:33:27

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czekolada.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Łomatkubosku, a komuż się to chciało nastawiać Ci tyle tych
gwiazdek??? I w dodatku tylko z powodu czekolady??? - no, ale
zainteresowanie masz, aż mnie zazdrość zdjęła ;-PPP

20. Data: 2008-05-28 12:38:35

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Mam pytanie poza tematem - czy to jest możliwe, że Ikselka mi się sama
> wsadziła do KF? Daję słowo, nie widzę jej postów, tylko odpowiedzi. ;-)

sama nie. mogłaś cuś nacisknąć i się tam wsmykła :)
ale sądzę raczej, ze to kwestia propagacji postów na różne serwery news.
znaczy - ten z którego ty korzystasz nie wczytał na siebie jeszcze
postów ikselki. albo dociągnie albo i nie. ja tak miewałem - po kilku
dniach posty się pojawiały. ale nie zawsze.
na pewno sprawdź reguły kf - może jednak masz ją tam, w tym ciemnym ale
jakże wesołym miejscu :)

--

PIERWSZY RAZ...
ty też aspirujesz...?