Dieta oczyszczajaca

31. Data: 2006-09-26 15:41:08

Temat: Re: Dieta oczyszczajaca
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
> w wiadomości news:efaog7$sk9$1@inews.gazeta.pl...
> >
> Jeden z naszych lekarzy optymalnych (chirurg-ortopeda Andrzej Matyja) miał
> cukrzycę 6 lat temu (cukier ok. 600, wypijał 10 litrów płynów dziennie).
> Lekarze przestrzegali go, że po przejściu na DO zaszkodzi sobie w
> późniejszym czasie. Po roku mówi im, że sobie nie tylko nie zaszkodził ale
> pomógł, a oni mu na to, że go obserwują... Po 6 latach nadal go obserwują,
> tylko już pewnie zxapomnieli... co obserwować...:)))
> Nie bądźcie śmieszni.

..i jeszcze jedno o waszych podobno optylekarzach, "specjalistach" od diet
niskoweglowodanowych...dzisiaj na portalu "dobradieta" ukazal sie post takiej
tresci:

Tomasz Trojanowski

PostWysłany: Wto Wrz 26, 2006 12:44 pm Temat postu: Re: Gdzie się podział
dietetyk.php ??
paulinho napisał:
Czy można prosić o wrzucenie tegoż np do sekcji: Jak się żywić ?

Niestety - nic z tego. Skryp ten opierał się jeszcze na typowych dla dra
Kwaśniewskiego założeniach, że można sobie policzyć dla konkretnej osoby
zapotrzebowanie na BTW i tamtych czasów sięga jego historia. Choć był
rozbudowany o takie cechy jak typ pracy, stres itp. to było to zdecydowanie
złe podejście do sprawy.

(dla mnie szczegolnie bulwersujace jest to zdanie:)

Dziś ani dr Michalak ani ja nie podpisałbym się już pod takim pomysłem. Te
sprawy musi regulować sam organizm (o czym piszę). Taki kalkulator nie ma więc
sensu i wręcz może wprowadzać w błąd.

..ci ludzie ewidentnie dopiero ucza sie dietetyki i jeszcze kaza sobie za to
slono placic, jednoczesnie nie biorac za te eksperymenty medyczne bo
wykonywane na na zywych ale chorych organizmach ludzkich kompletnie zadnej
odpowiedzialnosci....

..w krajach cywilizowanych, gdzie dziala prawo to oni musieli by za to co
praktykyja slono placic ludziom, ktorym ich szarlatanskie pomysly zaszkodzily...

-----
Jeff

32. Data: 2006-09-26 17:17:10

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> ..no to gratuluje wyniku....Moze jeszcze zbyt duzo weglowodanow jesz, ze masz
> poziom glukozy 120 ?....a moze w ogole za duzo jesz? ...moze lepiej przestan
> jesc, to sobie zdegeneowna trzustke podleczysz?...
>
> ...ja nie jestem na tej twojej "cudownej" diecie, a poziom glukozy u mnie na
> czczo wynosi w tej chwili zaledwie 85-90, a zdarza sie ze jest i ciut nizszy,
> kiedy sie bardziej postaram i przestrzegam mojej osobistej diety...

Ja mam 5,6 mmol/l tj. 100 mg% :) Ty jednak jesteś niekumata... ;<
Niski cukier na czczo świadczy tylko o słabej kondycji metabolizmu, sieroto, (dzięki
twojej ubogiej węglowodanowej diecie oczywiście...). Wystarczy nocna przerwa w
jedzeniu i
już ci znacznie spada cukier a ty jeszcze dążysz do większego spadku... Czy chcesz
osiągnąć hipoglikemię???
To tak jakbyś była dumna, że po dużym wysiłku spada ci kondycja, a ty jeszcze dążysz
do
tego aby jeszcze ciut ci spadła... ;>
Ehh... ciemno wszędzie, głucho wszędzie... Handziu, masz już wodę w mózgu ;)
Przypomnij sobie jak jest u optymalnych:
http://www.dobradieta.pl/forum/archiwa/nowe-normy-w-
zakresie-cukrzycy-13377.htm
aczkolwiek już nie wierzę, żebyś pojęła w czym rzecz

> ..kiedy stosowalem diete niskoweglowodanowa, to moje poziomy glukozy powoli
> sie podnosily, a po zrezygnowaniu z diety niskoweglowodanowej, jeszcze
> bardziej mi podskoczyly...

Jak widać po twoich komentarzach, masz spore braki w wiedzy...
Rozhuśtaną gospodarkę hormonalną pod wpływem nieprawidłowego odżywiania bardzo
przystępnie
przedstawił dr Lutz w książce "Życie bez pieczywa". Polecam.

> ..kilka miesiecy musialem poswiecic na to, aby doprowadzic moj organizm do
> jako takiej rownowagi....

Nie rozumiesz pojęcia: równowaga. Równowaga to stan, w którym organizm sprawnie
utrzymuje
stale na zbliżonym poziomie (w tym wypadku) glukozę we krwi, NIEZALEŻNIE od tego, czy
jest
na czczo, czy jest po posiłku, czyli NIE ULEGA ZBYT DUŻYM WAHANIOM. A to właśnie
świadczy
o jego dobrej KONDYCJI. I tak właśnie jest u wieloletnich optymalnych. Nie dociera?
To tak jak ze sprawnym sportowcem: przed wysiłkiem i po wysiłku czuje się równie
dobrze
(tzn. po wysiłku nie czuje się wypompowany).

> ..powyzsze uwagi pisze na podstawie osobistego doswiadczenia z dietami
> niskoweglowodanowymi, a z analogicznymi sytuacjami mam do czynienia na codzien
> dosc regularnie....

I to widać w twoich tekstach, zwłaszcza widać twoją huśtawkę emocjonalną.
A może to wynika z twoich stanów niedocukrzenia?

Krystyna

33. Data: 2006-09-26 17:26:47

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> napisał w wiadomości

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam 5,6 mmol/l tj. 100 mg% :)

Poprawka: oczywiście 100 mg/dl ;)

34. Data: 2006-09-26 18:10:47

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

efbhmk$k99$...@i...gazeta.pl...

35. Data: 2006-09-26 18:15:39

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ..i jeszcze jedno o waszych podobno optylekarzach, "specjalistach" od diet
> niskoweglowodanowych...dzisiaj na portalu "dobradieta"

no i wszystko jasne! :))))

> Tomasz Trojanowski

nie mozesz sie zdecydowac (tak samo jak do swojej plci ;) czy ten TT to
naciagacz czy ktos godzien zaufanioa?

> [...]
> zapotrzebowanie na BTW i tamtych czasów sięga jego historia. Choć był
> rozbudowany o takie cechy jak typ pracy, stres itp. to było to

na DD wszystko jest jasne! :DDDD

> (dla mnie szczegolnie bulwersujace jest to zdanie:)

to znaczy dla kogo?

> [...]
> sprawy musi regulować sam organizm (o czym piszę). Taki kalkulator nie ma

jezeli jest to tekst TT, to czego zasmiecasz pmd "tworczoscia "tego pana?

> ..w krajach cywilizowanych, gdzie dziala prawo to oni musieli by za to co
> praktykyja slono placic ludziom, ktorym ich szarlatanskie pomysly
> zaszkodzily...

a propos; jak jest z tym straszeniem, bo ciagle czekam na skutki twojej
"akcji" a tu nic, przypomne ze kilka tygodni juz "za nami" :)

Jurek

36. Data: 2006-09-26 19:58:22

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm....bardzo ciekawe.... lekarz i nie widzial dlaczego ma cukrzyce?
> ...moze
> kiedy robil specjalizacje, spal na innchy wykladach?...Rozni sa przeciez
> studenci medycyny...niektorzy studiuja medycyne tylko po, to aby dobrze
> ustawic sie w zyciu...
>

> ...pewnie z ta dieta jest tak, jak z tymi uleczeniami ktore maja miejsce w
> Lourd....jedni grzesznicy sa uleczeni, a inni niestety nie...bo zbyt duzo
> nagrzeszyli....prawda Jurku M.;DD
>
> ====
> Jeff

I jaka to dyskusja merytoryczna, o która tak Pan zawsze zabiegał...Lekarz
spał na wykładach, Lourd....
A może Pan by się przespał, ale takim snem zimowym, na dłużej.....
Pozdrawiam Jurek M.

37. Data: 2006-09-26 21:51:34

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> I jaka to dyskusja merytoryczna, o która tak Pan zawsze zabiegał...Lekarz
> spał na wykładach, Lourd....

..a jaka moze byc dyskusja merytoryczna z czlowiekiem ktory jako argument w
dyskusji o cukrzycy przytacza przyklad jakiegos lekarza ktory najwyrazniej nie
wiedzial i nadal nic nie wie o cukrzycy, a ignoruje i nie zauwaza takich
faktow jak, powazne zablokowanie naczyn krwionosnych u osob chorych na
cukrzyce i stosujacych od kilku lat cudowna optydiete, vide posty osoby o
nicku Janusz na forum "dobradieta" i doniesienia "optylekarki" o kolejnej
kobiecie ktora stosowala rowniez dlugo "cudowna" diete i wyladowala w
szpitalu, gdzie w tej chwili czeka na bajpasy?

> A może Pan by się przespał, ale takim snem zimowym, na dłużej.....

..a moze Pan by wreszcie przestal bredzic na tematy dietetyczne i znalazl
sobie inne, mniej grozne dla ludzi zajecie jesli nie wie Pan co z wolnym
czasem zrobic?

=====
Jeff

38. Data: 2006-09-27 03:39:29

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> [...]

> Ja mam 5,6 mmol/l tj. 100 mg% :) Ty jednak jesteś niekumata... ;<
> Niski cukier na czczo świadczy tylko o słabej kondycji metabolizmu, sieroto, (d

.. o czym swiadczy ??? ...o jakiej kondycji metabolicznej
swiadczy...obywatelko "pielegniarko"...?

> [...]
> jedzeniu i
> już ci znacznie spada cukier a ty jeszcze dążysz do większego spadku... Czy

.. z tym co obywatelko piszesz nijak dyskutowac sie nie da, poniewaz ty nawet
nie wiesz co to jest hipoglikemia...

> To tak jakbyś była dumna, że po dużym wysiłku spada ci kondycja, a ty
jeszcze dążysz do
> tego aby jeszcze ciut ci spadła... ;>
> Ehh... ciemno wszędzie

..obywatelo ....towarzyszko...to do czego ja daze to nie twoj interes i ty mi
doradzac na pewno nie bedziesz , bo nie masz po prostu zadnego pojecia o tym
czym usilujesz sie zajmowac, po przeczytaniu ksiazki kucharskiej pewnego
nawiedzonego dietetyka- mesjasza..

.. zanim zaczniecie wypisywac kolejne chamskie i prostackie personalne teksty
na forum dyskusyjnym o dietach, zapoznacie sie wreszcie z definicja
hipoglikemi oraz z informacjami na temat zalecanych przez WHO poziomow glukozy
dla osob zdrowych i chorych na cukrzyce ...bo kolejny raz potwierdzasz, ze
poza arodancja, chamstwem i tupetem nie masz absolutnie zadnego pojecia o
tym, czym zajmujesz sie obecnie na tej twojej dobrej emeryturze
..wyjatkowo tepy i bezczelny, podly pustaku...

.. ponadto kolejny raz ostrzegam, pohamuj swoje wycieczki osobiste, bo bedzie
cie to drogo kosztowalo...bowiem twierdze i mam na to dowody, ze jestes
wyjatkowo niebezpieczna OSZUSTKA...o ewidentych psychopatycznych
sklonnosciach...

-----
Jeff

39. Data: 2006-09-27 04:42:29

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zięki
> To tak jakbyś była dumna, że po dużym wysiłku spada ci kondycja, a ty

Taaaaa ...wyjatkowo ciemno jest niewatpliwie w twojej mozgownicy....bowiem
zapominasz o tym, ze kazdy normalny czlowiek jesli nie wie jakie poziomy
glukozy powinny byc na czczo, moze sobie dzisiaj spokojnie sprawdzic w sieci
czy ty piszesz prawde czy nie o tych poziomach glukozy przy hipopglikemi...

..niestety, zalosna obywatelko, to juz nie czasy komuny, kiedy tylko twoja
partia dekretowala ukazem jakas "prawde" w ktora nalezalo bezkrytycznie
wierzyc...he,he, he....

..a normalne poziomy glukozy powinny byc takie, szalona "pielegniarko":

Fasting Blood Glucose (na czczo)

From 70 to 99 mg/dL (3.9 to 5.5 mmol/L)

..czyli im blizej dolnej granicy tego zakresu tym lepiej, ale to nie jest
jeszcze hipoglikemia, towarzyszko...

..trzeba sie bylo uczyc, a nie donosic na ludzi do SB...

Normal glucose tolerance (wiadomo normalne, ale nie najlepsze)

From 100 to 125 mg/dL (5.6 to 6.9 mmol/L)

Impaired fasting glucose (pre-diabetes) ( to juz tragedia)

126 mg/dL (7.0 mmol/L) and above on more than one testing occasion Diabetes

Wniosek:
niestety obywatelko, tak jak juz pisalem wy nie jestescie na pewno
pielegniarka za ktora usilujecie przedstawiac sie w sieci, bowiem pielegniarki
takie informacje przewaznie znaja, a jesli nawet nie znaja, to chociaz wiedza
gdzie ich szukac.

-----
Jeff

40. Data: 2006-09-27 06:06:35

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pielegniarki
> takie informacje przewaznie znaja, a jesli nawet nie znaja, to chociaz

Powtarzam to samo pytanie, które kiedyś zadałem.
Co mają znaczyć te wszystkie "wcielenia" pod którymi
występujesz, panie Jeff, JJeff, JEFF, Jef_f, albo jak tam
jeszcze.

From: " Jeff" <j...@g...pl>
From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
From: " JJeff" <j...@W...gazeta.pl>
From: "JEFF " <j...@W...gazeta.pl>
From: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl>
From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
From: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl>
From: " Jef_f" <j...@N...gazeta.pl>
From: " Jef_f" <o...@g...pl>
From: " jef_f" <j...@N...gazeta.pl>
From: " Jeff" <j...@g...pl>
From: " Jeff" <j...@g...pl>

Co to ma znaczyć?
Może wreszcie się dowiemy, o co w tym wszystkim
chodzi?
A może ty jesteś byłym działaczem ruchu optymalnego
(wyrzuconym z któregoś z OSBO), i który teraz w ramach
rewanżu stara się zemścić jak tylko potrafi?
Napisz wreszcie, kim jesteś i dlaczego ubliżasz ludziom
na tej grupie? Naprawdę nie masz nic innego do roboty?
Może zajmij się jakąś pracą? To pomaga.

Internet nie jest anonimowy. Może tak być, że ludzie
będą w końcu mieli dosyć twoich obraźliwych słów.
jangr

Licznik kalorii i nie tylko
IG paczka i faworkow
dieta