Dieta oczyszczajaca

41. Data: 2006-09-27 09:28:22

Temat: Re: Dieta oczyszczajaca
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> [...]
> jeszcze.
>
> From: " Jeff" <j...@g...pl>
> From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
> From: " JJeff" <j...@W...gazeta.pl>
> From: "JEFF " <j...@W...gazeta.pl>
> From: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl>
> From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
> From: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl>
> From: " Jef_f" <j...@N...gazeta.pl>
> From: " Jef_f" <o...@g...pl>
> From: " jef_f" <j...@N...gazeta.pl>
> From: " Jeff" <j...@g...pl>
> From: " Jeff" <j...@g...pl>
>
> Co to ma znaczyć?
> Może wreszcie się dowiemy, o co w tym wszystkim

Wszystkie, procz jednego, adresy sa wariantami generowanymi
automatycznie przez bramke do wysylania wiadomosci na grupy dyskusyjne
dla jednego i tego samego konta uzytkownika. Jak mozna sie domyslic,
jest to zabezpieczenie antyspamowe. Nie wiem, dlaczego Jeff mialby sie
specjalnie z tego tlumaczyc, skoro swego czasu w dokladnie ten sam
sposob pisywala na grupe Krysytyna Opty. W koncu zdecydowalem sie
filtrowac jej wiadomosci po lancuchu "krystynaopty", zamiast po pelnym
adresie, poniewaz tych ostatnich mialem juz w plonkownicy jakies 8 czy
10 sztuk, a wciaz co jakis czas pojawiala sie nowa kombinacja, ktora
filtr przepuszczal. Wszystko wlasnie w takiej formie, jak to, co
cytujesz powyzej.

42. Data: 2006-09-27 10:44:05

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Jeszcze zapomniałem nadmienić o niezwykle ważnej sprawie u cukrzyków.
> Wiadomo, że cukrzycy mają bardzo obniżoną męską potencję.

Wiadomo? Moze jakies opracowanie na temat zwiazkow potencji z cukrzyca
podrzucisz?

> Im więcej powikłan
> pocukrzycowych, tym są mniej męscy... Dlaczego w takim razie wraca im
> potencja na normalnym dla siebie poziomie po kilku czy kilkunastu tygodniach
> DO? Pytanie oczywiście jest retoryczne...

Tak sobie myslalem, ze znow dyskusje do poziomu kabaretu sprowadzisz.
Tak wiec skonczylo sie na mierzeniu ilosci wytryskow a'la Wlodziu
Senicz. To wielce zastanawiajace, ze Tobie, czlowiekowi ukladajacemu
jadlospisy, chorzy mezczyzni zwierzaja sie z tak intymnych spraw, jak
sprawnosc w lozku. A moze macie takie standardowe pytanie w ankietach,
jakie przeprowadzacie z podopiecznymi? Zawsze to lepsza diagnostyka, niz
zadna - przynajamniej mozna o czyms napisac na grupie, kiedy ktos
zapyta, czym tak naprawde mierzycie stopien wyleczenia z cukrzycy, prawda?

43. Data: 2006-09-27 10:46:07

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: efdkk4$odm$...@i...gazeta.pl...
> Wiadomo? Moze jakies opracowanie na temat zwiazkow potencji z cukrzyca
> podrzucisz?

a od tego, to specjalistaka jest Jeff-owa ;))))))))

ciekawe ze jej tego typu pytan nie zadawales, znaczy lubisz zeby potwierdzic
"innymi "zrodlami to co sie pisze, ale wybiorczo ;)

Jurek

44. Data: 2006-09-27 11:08:58

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Co to ma znaczyć?
> Może wreszcie się dowiemy, o co w tym wszystkim
> chodzi?
> A może ty jesteś byłym działaczem ruchu optymalnego
> (wyrzuconym z któregoś z OSBO), i który teraz w ramach
> rewanżu stara się zemścić jak tylko potrafi?
> Napisz wreszcie, kim jesteś i dlaczego ubliżasz ludziom
> na tej grupie? Naprawdę nie masz nic innego do roboty?
> Może zajmij się jakąś pracą? To pomaga.
>
> Internet nie jest anonimowy. Może tak być, że ludzie
> będą w końcu mieli dosyć twoich obraźliwych słów.

..taak? ...kolejny adwokat oszustki ktory tylko widzi, ze moj post jest
obrazliwy, a jej i innych optyoszustow to nie?....juz pisalem wielokrotnie
to wy przestancie mnie obrazac i bezczelnie oszukiwac, to i ja nie bede musial
na wasze chuliganskiw posty reagowac...

..a ty buraku...zamiast przegladac moje konta, policz sobie lepiej
ile atakow bylo tu przeprowadzonych na mnie, a ile bylo moich
reakcji na to wasze chamstwo i agresie tak ogromna, ze nawet chuliganskie
wybryki jednego waszego gagatka ktory przekroczyl wszelkie granice
przyzwoitosci, musialem zgosic na policje...

.. ponadto, zamiast odwracac kota ogonem i czepiac sie moich kont, wez no
wreszcie wytlumacz tu grupowiczom cwaniaczku, dlaczego oszukujesz ludzi i
twierdzisz, ze od 5 lat stosujesz DO, skoro tej diety wcale nie stosujesz oraz
napisz jak to z toba bylo kiedy miales powazne problemy na diecie
Kwasniewskiego i jak prosiles ludzi o pomoc, m.innymi towarzyszke optykrystyne
ktora nijak nie wiediala co ci doradzic i dlaczego dieta ci nie sluzy...

..nadal czekam na twoje wyjasnienia, bezczelny klamco....

=====
Jeff

45. Data: 2006-09-27 11:50:10

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> I znowu się wyrzygałaś w tym samym starym stylu? http://tiny.pl/g9zx ... :)))

> Ot, i cała merytoryczna odpowiedź Jeff=annyklay... :)

hmm....ach ta kultura i to slownictwo ...no i zawsze ten sam argument
"merytoryczny"...he,he,he...

..jaki tekst taka odpowiedz obywatelko ...niestety dietetyka to troche
bardziej skomplikowana profesja, anizeli ta ktora sie paraliscie za
komuny,"piegniarko"....
.wiadomo jak bylo: nie nauka, a chec szczera zrobi z ciebie
oficera...pamietacie to?

> Krystyna

> P.S. Mmm... jak ja lubię cię punktować... ;>

..ty sama siebie w ten sposob punktujesz....kazdy normalny czlowiek juz widzi
kim bylas i pozostalas...i wielu juz ci to nawet powiedzialo, a ja jestem
tylko kolejna osoba co to pisze bo wiem dokladnie kim jestes.

*****
Jeff

46. Data: 2006-09-27 13:30:27

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to wy przestancie mnie obrazac i bezczelnie oszukiwac, to i ja nie bede
> musial na wasze chuliganskiw posty reagowac...

Dobrze by było, żebyś się trochę uspokoił.

> ..a ty buraku...zamiast przegladac moje konta, policz sobie lepiej

Proszę mi nie ubliżać, panie Jeff. Trochę kultury.

> [...]
> wybryki jednego waszego gagatka ktory przekroczyl wszelkie granice
> przyzwoitosci, musialem zgosic na policje...

Nieprawda. Ty jesteś najlepszy w przekraczaniu granic przyzwoitości.

> [...]
> wreszcie wytlumacz tu grupowiczom cwaniaczku,

Proszę mi nie ubliżać, panie Jeff. Trochę kultury.

Nieprawda, stosuję od 6,5 roku. Masz złe informacje.

> skoro tej diety wcale nie stosujesz

Już ci pisałem. Skąd ty możesz wiedzieć, co ja stosuję,
a czego nie stosuję. No, skąd? Chodzisz do wróżki?

> [...]
> optykrystyne
> ktora nijak nie wiediala co ci doradzic i dlaczego dieta ci nie sluzy...

Niby dlaczego miałbym cokolwiek na ten temat pisać? Jestem osobą
wolną i robię tylko to, co uważam za stosowne. Nie mam ochoty
odpowiadać na twoje pytania, ale jak podejrzewam, ty też nie masz
ochoty odpowiadać na moje pytania. Dobrze uważam?

> ..nadal czekam na twoje wyjasnienia, bezczelny klamco....

Jeżeli jesteś prokuratorem, wezwij mnie oficjalnie, wtedy
przyjdę i złożę stosowne wyjaśnienia.
I proszę mi nie ubliżać, panie Jeff, kimkolwiek nie jesteś.
Trochę kultury.

47. Data: 2006-09-27 13:32:09

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:efdg65$5lk$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> czas pojawiala sie nowa kombinacja, ktora filtr przepuszczal. Wszystko
> wlasnie w takiej formie, jak to, co cytujesz powyzej.

Możliwe, że tak jest.
jangr

48. Data: 2006-09-27 14:06:46

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
uzytkownika.
> Jak mozna sie domyslic, jest to zabezpieczenie antyspamowe.

Ciekawe dlaczego TYLKO u Jeff-iny bramka generuje tyle zmian, a u innych forumowiczów
stale jest ten sam wariant... (?) Komu Ty wciskasz ten śmieszny kit?

> [...]

kombinacja,
> ktora filtr przepuszczal. Wszystko wlasnie w takiej formie, jak to, co cytujesz

Co Ty wygadujesz??? Jakie 8 czy 10 razy? Podaj tu te wszystkie adresy, kłamco! Swoją
nieudolność w fitrowaniu usiłujesz zwalić na moje rzekome celowe zmienianie nicków i
adresów.
Mogę Ci obiecać, że ZAWSZE pozostanę przy nicku "Krystynaopty"
Widzę, że oboje z Jeff-iną macie identyczny (wege?) sposób myślenia, i w podobny
bezczelny
sposób zaczynasz wmawiać innym swoje wydumane wege-zwidy.

Ja NIGDY nie zmieniam swojego nicka, ani adresu z własnej nieprzymuszonej woli.
W ciągu kilku lat zdarzyło się to sporadycznie, ale z przyczyn ode mnie niezależnych,
już to kiedyś tłumaczyłam Twojej przyjaciółce po diecie - Jeff-inie. A Twój KF na te
zmiany zupełnie nie ma wpływu. Co mnie obchodzi, czy Ty mnie czytasz, czy nie? My już
się
wystarczająco długo nagadaliśmy i pozostaliśmy przy swoich poglądach. Ja Ciebie
czytam, bo
lubię wiedzieć co wypisujesz zwłaszcza na tematy związane z opty.

Także z własnej woli nie jestem anonimowa, bo zależy mi na mojej własnej tożsamości
i nie chcę być mylona z kimkolwiek innym, ani tym bardziej udawać kogoś innego,
tak jak to robi Twoja ulubiona od lat, anonimowa, wielopostaciowa, zmienna poglądowo,
płciowo i dietetycznie - Annaklay (obecnie Jeff). Lata mijają a ona testuje coraz to
inną
dietę i ma coraz to inne nicki, poglądy i wiedzę... (a podobno prawdziwa wiedza jest
niezmienna...)

I jakoś dziwnie Jeff-inie nie robisz żadnych tego typu zarzutów, chociaż podawałam
już
chyba megabajty dowodów jej perfidnej zamierzonej zmienności w celu wprowadzania
dyskutantów W BŁĄD. I nadal udajesz, że nie widzisz że Annklay=Jeff.
Czyżby Twoja milcząca tolerancja, wobec jej ekscesów, wynikała z jej szczególnej (acz

obłudnej) sympatii do wegetarianizmu, a może bardziej z jej zacietrzewienia i
nienawiści
do optymalnych
i J.Kwaśniewskiego, który swego czasu odmówił jej współpracy z nią i przez to jej
dietetyczny biznes się rozlazł, a Kwaśniewski jest teraz temu winien, że przez dietę
optymalną ona biedna nie może teraz namówić na swoją węglowodanową dietę klientów i
czerpać kasy za wciskanie ludziom cukrowego kitu.
Doradź jej, niech otworzy w Montrealu jakąś wegetariańską knajpkę z surówkami, albo
wege
sklepik i od razu się poczuje lepiej, zamiast wypisywać w sieci stale te same od lat
antyoptymalne bluzgi. I przy okazji znikną te antyspamowe mutacje Jeff-iny... ;)

Krystyna

49. Data: 2006-09-27 15:25:27

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
"innymi
> "zrodlami to co sie pisze, ale wybiorczo ;)

Jej o to nie pyta, bo już kiedyś zrezygnował z czytania jej bluzgów (tak przynajmniej
kiedyś napisał).
Ciekawe tylko według jakiego hasła udaje mu się zmienną Jeff-inę filtrować...? ;)
Chyba tylko wg hasła: Montreal... (dopóki stamtąd ona nie wyjedzie)... ;)

Krystyna

50. Data: 2006-09-27 16:19:45

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> Możliwe, że tak jest.

Mozesz sobie popatrzec i porownac - przeszukalem na szybko archiwa. Tak
na wszelki wypadek, gdyby jakas zlosliwa i najwyrazniej nie w pelni
wladz umyslowych osoba chciala zarzucic mi publicznie klamstwo.

"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
"Krystynaopty1" <k...@g...pl>
"Krystyna*Opty*" <K...@o...pl>