Dieta oczyszczajaca

51. Data: 2006-09-27 20:13:15

Temat: Re: Dieta oczyszczajaca
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w
wiadomości
news:efe89i$g59$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

Nigdy nie używałam TAKIEGO nicka, ani Krysytyna Opty, ani Krystyna Opty, ani
optykrystyna.
ZAWSZE w adresie jestem Krystynaopty, lub krystynaopty1 (słownie: krystynaoptyjeden)
Być może z nieprzewidzianych dziś przyczyn będę zmuszona jeszcze kiedyś zmienić adres
konta gazeta.pl na inny, ale człon "krystynaopty" zawsze będzie ten sam, więc już się
nie
użalaj, że wypełniam Ci Twój KF. Natomiast Jeff jeszcze nieraz się przepoczwarzy na
jakiegoś Marcina, czy innego Jacka, Gugu lub Mambo...

> Mozesz sobie popatrzec i porownac - przeszukalem na szybko archiwa. Tak na wszelki
> wypadek, gdyby jakas zlosliwa i najwyrazniej nie w pelni wladz umyslowych osoba
chciala
> zarzucic mi publicznie klamstwo.

Ty mi zarzucasz złośliwe zmienianie adresów i nicków, i insynuujesz, że robię to po
to,
abyś wbrew własnej woli nadal widział moje wiadomości. I to jest idiotyczne
podejrzenie.
Zresztą nie tylko do mnie miałeś takie zarzuty.

> "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
> "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>

Po zawalonej skrzynce masą SPAMU byłam zmuszona dopisać w adresie ten tekst, co w tym
niewłaściwego? To jest ogólnie przyjęty i stosowany antyspamowy sposób. Jednak nikogo
innego nie udaję i adres widać nadal ten sam. W dodatku na optymalnym forum nadal
używam
nicka: Krystyna*Opty*

> "Krystynaopty1" <k...@g...pl>

Aby móc pisać na forum gazety.pl musiałam tam założyć konto, co w tym nagannego? To
była
KONIECZNOŚĆ. Czy plamy na Słońcu to też moja wina?

> "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl>

Przekonałam się, że walka ze spamem - to walka z wiatrakami.
Po ponownie zawalanej skrzynce na priva codziennym mnóstwem SPAMU najskuteczniejszą
metodą
pozbycia się tego świństwa jest rezygnacja z używania adresu. Czy Ty nigdy tego nie
doświadczyłeś i nie zmieniłeś adresu????

> "Krystynaopty1" <k...@N...gazeta.pl>
> "Krystynaopty1" <k...@g...pl>

Cygan zawinił - kowala powiesili? Jak wiesz ja tych różnych antyspamowych tekstów w
adresie gazety.pl nie wpisuję, więc tego rodzaju zarzuty wobec mnie to jakiś
absurd...
To jest stale ten sam adres.
Przyrównując do mnie metody kameleona obojnaka Annyklay-Jeff (która CELOWO ZMIENIA
SWOJE
NICKI UDAJĄC KOGOŚ INNEGO), że niby ja nie jestem od niej pod tym względem lepsza -
to już
Twoja żałosna desperacja...

> Krystyna*Opty* <K...@o...pl>

Historia ze spamem niestety co jakiś czas się powtarza. Teraz używam adresu, którego
ogóle w dyskusjach nie widać, ALE ZAWSZE JESTEM Krystynaopty, a w gazecie.pl
krystynaopty1 i skończ z tymi idiotycznymi porównaniami zmiennej Jeff do mnie.

No i gdzie te 8-10 moich nicków i adresów???

Jeszcze raz przyjrzyj się tym adresom i nie zamydlaj sprawy automatem bramki.
Tu są conajmniej trzy różne adresy, nie wspomnę o czterech różnych nickach (czy nicki
też zmienia automat, a biedna Hanka jest niewinna?)

1. From: " Jeff" <j...@g...pl>
2. From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
From: " JJeff" <j...@W...gazeta.pl>
From: "JEFF " <j...@W...gazeta.pl>
From: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl>
From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
From: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl>
From: " Jef_f" <j...@N...gazeta.pl>
3. From: " Jef_f" <o...@g...pl>
From: " jef_f" <j...@N...gazeta.pl>
From: " Jeff" <j...@g...pl>
From: " Jeff" <j...@g...pl>

Być może też w ten sposób walczy ze spamem, jak chyba każdy dyskutant, ale to i tak
nie
zmienia faktu, że ona jest permanetną oszustką.
I nadal bezczelnie udaje faceta, chociaż notorycznie pisze takie same teksty jak
kiedyś
pod nickiem bardzo aktywnej Annyklay, która oczywiście wkrótce z sieci zniknęła po
uaktywnieniu się Jeff. I ma taką samą chorą i chamską pasję zwalczania optymalnych i
dr.
Kwaśniewskiego.
I w sumie nie chodzi tu o zmiany wymuszone sytuacją, a o celowe wprowadzanie
dyskutantów
w błąd. Przypomnę jej liczne nicki (do sprawdzenia w google):

Anna /Hanna Carison /Annaklay /An /A. /Jacek /Jack /krystynkka /Jef_f /Marcin /Jeff
/zlotowa / m&w /Gugu /DuzyToster /Rabe Aaraon Szaber /Listonosz /J.M. /Pawel /Maciej
/Piotr /Piotr (m) /satyryk /Piotr tutaj czesto satyryk /M. //m.w. /orzel w koronie
/orzek w koronie /orzel i reszka //orzelek i reszka /J /orzel i reszka na korzysc
orla
/Mambo /
- zastrzegam, że już dawno nie sprawdzałam, więc mogą to nie być wszystkie. W jakim
celu
ona to robi?

A jak Ty sobie radzisz z filtrowaniem zmiennej jak pogoda Jeff, bo jakoś nie
narzekasz?
Bo musisz przyznać, że jeżeli już się kogoś czepić, to ona jest bardziej "winna"... i
musi
wyłazić ci w tempie zmienności pogody i zajmować conajmniej połowę pojemności KF...
;>
A może Twojemu filtrowi wystarczyło hasło: "Montreal" i masz z głowy wszystkich
montrealczyków? ;)
Wiem, nie odpowiesz, bo właśnie KF wybawia Cię z kłopotliwych pytań, dlatego go tak
sobie
cenisz... :) I oczywiście mogę Cię pocieszyć, że swojego nicka nie zamierzam
zmieniać,
więc możesz się już przestać na mnie użalać. Zadowolony :)

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Wegetarianie nie jedzą roślin z potrzeby, lecz z wyboru. Właśnie dlatego, że brak
dowodów
na potrzebę jedzenia mięsa. Marcin 'Cooler' Kuliński

52. Data: 2006-09-27 21:36:49

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:efdkk4$odm$1@inews.gazeta.pl...

> Wiadomo? Moze jakies opracowanie na temat zwiazkow potencji z cukrzyca
> podrzucisz?

Ja to wiem, a ty nie wiesz (lub udajesz, że nie wiesz). Dowody? Prosze
bardzo, zrób sobie wywiady z cukrzykami... W tym nie będę wyręczał.
Pozdrawiam Jurek M.

53. Data: 2006-09-28 01:18:08

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> Nigdy nie używałam TAKIEGO nicka, ani Krysytyna Opty, ani Krystyna Opty, ani
op tykrystyna.
> ZAWSZE w adresie jestem Krystynaopty, lub krystynaopty1 (słownie:
krystynaoptyj eden)

...klamiesz, masz nie tylko zalozonych kilka kont i piszesz z kilku
komputerow, ale takze wysylasz posty pod roznymi nickami...i zaraz ci to
udowodnie na pierwszym z brzegu przykladzie:

..ponizej wklejam dwa twoje posty wyslane z tego samego komputera (to samo
IP), ale jeden z tych postow jest firmowany nickiem: "krystyna-opty", a drugi
nickiem "mgr":

Re: Sprawdź, czy masz depresję
Przeczytaj komentowany artykuł &#187;
Autor: Gość: krystyna-opty IP: 212.33.82.*
Data: 12.08.02, 10:26

Żeby układ nerwowy mógł dobrze funkcjonować włącznie ze sferą
psychiczną MUSI mieć więcej w diecie dobrego tłuszczu, sama
anatomia układu nerwowego wskazuje na niezbędność tłuszczowego
budulca, sam mózg zawiera 70% tłuszczu. Na diecie
wysokotłuszczowej, niskowęglowodanowej, niskobiałkowej psye ma
się bardzo dobrze.

Krystyna

Zdrowie

Autor: Gość: mgr IP: 212.33.82.*
Data: 05.08.02, 22:48

Wasz test jest do dupy

..ponizej wklejam kolejny dowod na to, ze piszesz z kilku komputerow ktore sa
ulokowane w roznych miejscach. Mozna to dokladnie sprawdzic na
http://www.ripe.net/whois:

From: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta oczyszczajaca
Date: Tue, 26 Sep 2006 19:26:47 +0200

From: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta

Date: Thu, 6 May 2004 16:55:27 +0200
Sender: K...@p...onet.pl@sub131-106.elpos.net

From: "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Korzysci zdrowotne z DO
Date: Wed, 27 Mar 2002 23:17:47 +0100
Sender: k...@p...onet.pl@l246.biaman.pl

Dlaczego twierdze, ze jestes niebezpieczna oszustka o sklonnosciach
psychopatycznych?

Twoja nienormalna nadaktywnosc w sieci internetowej jest grozna dla ludzi
chorych, bo ewidentnie wprowadzasz ich w blad, bezpodstawnie rozglaszajac,
ze dieta optymalna jest absolutnie bezpieczna dla wszystkich osob chorych i ze
leczy wszystkie ciezkie choroby serca, systemu
naczyniowo-krwionosnego,nowotwory, cukrzyce I i II czy HIV...itp..

Napisalem tu szereg postow ktore takim twierdzenia calkowicie zaprzeczaja...
Gdybys byla normalna osoba, to nie lekcewazylabys tych niepokojacych
informacji, tylko wyciagnelabys z nich wlasciwe wnioski, a nastepnie podjela
dzialania takie, jakie kazdy odpowiedzialny i normalny czlowiek powinien w
takiej sytuacji uczynic..,

..niestety, to co ty od kilku lat wyczyniasz swiadczy tylko o tym, ze albo to
co robisz, to robisz to celowo i z pelna premedytacja oklamujesz ludzi
chorych, albo jestes po prostu psychicznie chora...

..dla mnie osobiscie zupelnie nie do przyjecia jest sposob w jak reagujesz na
informacje o tym, ze ktos kto stosowal diete optymalna o malo sie nie
przekrecil....lub juz sie przekrecil....

Kazdy psychiatra ktory np. przeczyta ten twoj ponizszy komentarz, nie bedzie
mial zadnych watpliwosci co do rodzaju twoich problemow psychiatrycznych,
zwlaszcza ze twierdzisz, iz jestes "pielegniarka":

Artykuł obowiązkowy dla wielbicieli tłustej diety dr Kwaśniewskiego

> A ja o malo nie umarlem stosujac diete dr Kwasniewskiego.

Wpuścić nieuka do biura - to atrament wypije.

> Jej zwolennicy slepo wierza, ze ona moze pomoc osobom z uszkodzona watroba
(wbrew zdrowemu rozsadkowi), ale coz -- u mnie (zgodnie z logika)
> prawie mnie zabila.

Twoja logika jest w lesie.

Osob w Polsce, ktore maja problemy z watroba (i to niekoniecznie
> po alkoholu) jest sporo i te moze powinny unikac diety dr Kwasniewskiego jak
ognia!

Po prostu jesteś niekumaty. DO jest dla ciebie po prostu za trudna.

> Jako widac ludzie sie roznia i slepa wiara

Otóż to, nie masz żadnego własnego rozumu. Do takich ludzi wiedza doktora
Kwaśniewskiego zupełnie nie trafia. I bardzo dobrze. Każdy stosuje taką dietę,
na jaką mu jego własny rozum pozwala.

Jako anonim jesteś niewiarygodny.
A może byś się przedstawił na forum z dietami niskotłuszczowymi (wyszukiwarka:
"dobradieta")i ostrzegł wszystkich niskowęglowodanowców na swoim tragicznym
przykładzie zmarnowanej wątroby dietą optymalną, że im wątroba wysiądzie, co?

Ja od ponad siedmiu lat jestem na DO i moja wątroba ma się świetnie. I nie
jestem anonimem.

~Krystynaopty, 24.01.2006 12:10

.. ponadto najprawdopodobniej ordynarnie klamiesz (robisz to zreszta
notorycznie i przy kazdej okazji, bo klamstwo i prowokowanie klotni oraz
sianie intryg i zamieszania w necie to twoja pasja), twierdzac ze stosujesz DO
i ze dzieki tej dziecie wyleczylas sobie rozne choroby...

Dzisiaj juz nie mam czasu aby szperac w archiwach, ale znalazlem na jednej z
grup twoja dyskusje z pewnym lekarzem, ktory ci jednoznacznie udowodnil, ze
bezczelnie klamiesz twierdzac, ze takie ulecznie u ciebie kiedykolwiek mialo
miejsce.

I na zakonczenie przytaczam jeszcze jeden dowod na to, ze nie tylko ja mam o
tobie takie a nie inne zdanie... zreszta w archiwach juz nazbieralo sie sporo
informacji o tym, jak inteligentni i odpowiedzialni ludzie oceniaja ciebie i
twoje "techniki" prowadzenia dyskusji w necie:

From: Adamo 2. - view profile
Date: Sun, Feb 8 2004 9:09 am
Email: "Adamo 2." <a...@c...com>
Groups: pl.misc.dieta

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c03ge7$lul$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja też gratuluję, myśl jest naprawdę dobra! Tylko nasz Adamo się
pospieszył
> ;>
> Widocznie ak mu się spodobała, że wykorzystał ją najszybciej jak mógł...
;>

> ;DDDDD...he he!... ;D
> Anny/Hanny/itd w poblizu

> Podejrzewam, że:
> 1. Pomylił mój wybuch śmiechu z ironią... :)
> 2. Miał tak zajęte usta (chrupaniem?), że zapożyczył Twoje słowa... ;)
> 3. Z pewnością marchewka ma w tym swój udział, że tak się zachowuje
> - nic ciekawego sam od siebie nie pisze, ale chętnie się wtrąca ze swoimi
> "nic nie znaczącymi uwagami" gdy tylko pojawia się ostrzejsza dyskusja
> między... X i Y.

Więc jak to jest żałosna manipulantko zakłamana Krystyno?
Jak rozumiem w tym wypadku ja jestem tematem wątku??
w takim wypadku rozumiem, Twoje "wiele znaczące uwagi" wnoszą bardzo dużo...

Pozdrawiam,
Adamo

******
Jeff

54. Data: 2006-09-28 02:01:20

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> sage de
> ucisz?

> "innymi
>
> Jej o to nie pyta, bo już kiedyś zrezygnował z czytania jej bluzgów (tak przyna
> jmniej
> kiedyś napisał).
> Ciekawe tylko według jakiego hasła udaje mu się zmienną Jeff-inę filtrować...?
> ;)
> Chyba tylko wg hasła: Montreal... (dopóki stamtąd ona nie wyjedzie)... ;)

...nerwy wyraznie nawalaja i glupota juz uszami zaczyna dymic?
..a ktore to juz dno osiagneliscie towarzyszko optymalna z wasza kultura?

*****
Jeff

55. Data: 2006-09-28 03:46:11

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dobrze by było, żebyś się trochę uspokoił.

...to ty sie uspokuj bo ja ciebie pierwszy nie atakuje i nie wypisuje
idiotycznych postow personalnych takich jak ten powyzszy (zreszta juz kolejny)
twojego autorstwa...

> Proszę mi nie ubliżać, panie Jeff. Trochę kultury.

..a kim jestes jak nie tepym jelopem ktory nie potrafi obiektywnie ocenic
sytuacji na tej grupie i wypisuje pierdoly o moich kontach oraz podlacza sie
do kazdej chamskiej nagonki na mnie po kazdym zamieszczonym przez mnie poscie
ujawniajacym optyoszustwa ?

> Nieprawda. Ty jesteś najlepszy w przekraczaniu granic przyzwoitości.

..ordynarnie klamiesz, nawet w tym watku widac kto przekracza granice
przyzwoitosci lacznie z twoimi adwokackimi zapedami ktorych celem jest obrona
ewidentej optyoszustki i bezczelnej intrygantki, ktora nakreca tutaj
notorycznie spirale intryg personalnych tylko dlatego, ze nie potrafi
dyskutowac normalnie na trudne tematy dietetyczne, poza tym juz ci pisalem,
ze wiem w 100 % iz oszukujesz i nie stosujesz tzw.diety optymalnej
Kwasniewskiego...

> Proszę mi nie ubliżać, panie Jeff. Trochę kultury.

..o jakiej kulturze mowisz, skoro kultura optychuliganow usenetowych ci
absolutnie nie przeszkadza i nawet ich bronisz, a mnie usilujesz zabronic
reagowania na te prostackie i wyjatkowo chamskie ataki na mnie????
Wez moze zimny prysznic, skoro masz mozg przymulony?

> Nieprawda, stosuję od 6,5 roku. Masz złe informacje

..nie, nieprawda bo nie stosujesz, tylko klamiesz piszac ze stosujesz...

> Już ci pisałem. Skąd ty możesz wiedzieć, co ja stosuję,
> a czego nie stosuję. No, skąd? Chodzisz do wróżki?

...sam o tym pisales, bo miales powazne problemy na diecie Kwasniewskiego
(na portalu dobradieta.pl sa twoje posty na ten temat...oraz jeszcze w kliku
innych miejscach w sieci....

> Niby dlaczego miałbym cokolwiek na ten temat pisać? Jestem osobą
> wolną i robię tylko to, co uważam za stosowne.

..dlatego, ze gdybys byl uczciwym czlowiekiem to bys o tym pisal aby pomoc
innym ludziom aby ostrzec ich przed ta szkodliwa i niebezpieczna dieta...

A ty jak miales problemy na diecie Kwasniewskiego to jakich ludzi szukales ?
..takich ktorzy napisaliby ci prawde dlaczego masz problemy na tej cudownej
diecie, czy takich ktorzy twierdzili, ze zle ja stosujesz i dlatego te klopoty
masz ?

> Nie mam ochoty
> odpowiadać na twoje pytania, ale jak podejrzewam, ty też nie masz
> ochoty odpowiadać na moje pytania. Dobrze uważam?

..nie, zle uwazasz... ty nie masz ochoty odpowiadac na moje pytania bo
klamiesz i oszukujesz, a ja na twoje pytania odpowiadam bo nie mam nic do
ukrycia, i o twoich oraz innych niebezpiecznych dla ludzi optyoszustwach wiem
bardzo dobrze....

> Jeżeli jesteś prokuratorem, wezwij mnie oficjalnie, wtedy
> przyjdę i złożę stosowne wyjaśnienia.
> I proszę mi nie ubliżać, panie Jeff, kimkolwiek nie jesteś.
> Trochę kultury.

... twoja "kulture" wsadz sobie do ..ucha....ja na twoim miejscu nie bylbym
taki w 100 % pewien czy kiedys jednak u prokuratora i ty nie bedziesz sie
musial tlumaczyc... zwaszcza jak te twoje "ciekawe? posty im sie podesle...
..w koncu w Polsce prawo tez zacznie kiedys przeciez
dzialac...nieprawdaz?

-----
Jeff

56. Data: 2006-09-28 18:14:44

Od: " Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> Ciekawe dlaczego TYLKO u Jeff-iny bramka generuje tyle zmian, a u innych
forumo
> wiczów
> stale jest ten sam wariant... (?) Komu Ty wciskasz ten śmieszny kit?

Widac ze nie wiesz w ogole co to jest bramka. Trzeba sie uczyc Krysiu, isc
do biblioteki uniwersyteckiej, wyporzyczyc podreczniki i sie uczyc a nie
siedziec na necie. Uczyc uczyc i jeszcze raz uczyc. Zloty Wiek sie skonczyl.

57. Data: 2006-09-28 19:07:21

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
efh3ek$1ou$...@i...gazeta.pl...
>. Zloty Wiek sie skonczyl.

tobie napewno :)))

58. Data: 2006-09-28 20:26:58

Temat: Re: [OT] kolejne oszczerstwa annyklay=Jeff
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> komputerow, ale takze wysylasz posty pod roznymi nickami...i zaraz ci to
> udowodnie na pierwszym z brzegu przykladzie:

Twoje "dowody" są debilne.

> ..ponizej wklejam dwa twoje posty wyslane z tego samego komputera (to samo
> IP), ale jeden z tych postow jest firmowany nickiem: "krystyna-opty", a drugi
> nickiem "mgr":

Granica twojej tępoty sięga najniższych pokładów kopalni głębinowych...

Mimo to dam ci kolejną lekcję:
1. NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA z ilu ja piszę kompów, JEŚLI podpisuję się SWOIM własnym
nickiem, sieroto... (abstrahując od faktu, że ja NIGDY jeszcze nie pisałam z innego
kompa
poza własnym, w domu). Ale to dla ciebie bidulko za trudne do pojęcia...
2. I co się okazuje, że znowu walnęłaś głupotę.

4&v=2&s=0
Adres mojego dostawcy internetu z tamtego okresu (wrzesień 2002 r) -> 212.33.82.48
http://tiny.pl/7vhl

Po prostu gazeta.pl w powyższym linku nie podaje mojego pełnego adresu. Ale podając
tylko
część łatwo wprowadzić w błąd niekumatych podejrzliwych oszustów takich jak ty.

> ..ponizej wklejam kolejny dowod na to, ze piszesz z kilku komputerow ktore sa
> ulokowane w roznych miejscach. Mozna to dokladnie sprawdzic na
> http://www.ripe.net/whois:

Twoja logika w myśleniu leży i kwiczy... Kiedy ty zrozumiesz, że jeżeli ja podpisuję
się
zawsze tak samo, nie jako np. Teresa, Karolina czy inna Bożena - to twój bezpodstawny

zresztą zarzut korzystania z innych kompów NIE MA ŻADNEGO SENSOWNEGO ZNACZENIA.
To TOBIE zależy na ustawicznym kamuflowaniu siebie, więc nie projektuj na mnie na
siłę
tego co jest właśnie TWOJĄ stałą cechą, oszustko "Jeff"...

> From: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam>
> Newsgroups: pl.misc.dieta
> Subject: Re: Dieta oczyszczajaca
> Date: Tue, 26 Sep 2006 19:26:47 +0200
> From: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
> Newsgroups: pl.misc.dieta
> Date: Thu, 6 May 2004 16:55:27 +0200
> Sender: K...@p...onet.pl@sub131-106.elpos.net

Nadal jesteś głupia jak stołowa noga.
1. Miej pretensje do mojego dostawcy internetu, że rozwijając swoją serwisową
działalność zmienia też adresy swoich klientów.
2. Mimo zmiany adresu przez mojego dostawcę - nadal przecież widzisz
Krystynętomczak/Krystynęopty, nie zmieniam dla zmyłki swoich nicków/adresu e-mail,
nie udaję kogoś innego, więc twoje czepianie się adresu prowidera, czy z powodu spamu
jest po prostu żałośnie głupie.

> From: "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl>
> Newsgroups: pl.misc.dieta
> Subject: Re: Korzysci zdrowotne z DO
> Date: Wed, 27 Mar 2002 23:17:47 +0100
> Sender: k...@p...onet.pl@l246.biaman.pl

Cztery lata temu przez jakiś czas korzystałam z serwera mojego syna, ale NADAL JESTEM
TA
SAMA Krystyna*Opty*, nie podpisuję się innym imieniem i nie wciskam ludziom że jestem
kimś
innym, tak jak ty to robisz, żałosna oszutko annoklay, próbująca swoimi mutacjami
sztucznie mnożyć krytykantów diety optymalnej.

j. w. Wtedy jeszcze nie było firmy Elpos i wszyscy białostoczanie korzystali z
serwera
Politechniki Białostockiej, niedomyślna tępoto... ale nadal jestem Krystyną.
I przy okazji: gdybyś była bystra to byś też zauważyła mój pełny numer kompa:
212.33.82.6
ale rozbiegane oczka tego nie zauważają... Notorycznie się kompromitujesz, annoklay.

> Dlaczego twierdze, ze jestes niebezpieczna oszustka o sklonnosciach
> psychopatycznych?

Oczywiście mówisz tak do lustra? No niestety masz rację.

> [...]
> leczy wszystkie ciezkie choroby serca, systemu
> naczyniowo-krwionosnego,nowotwory, cukrzyce I i II czy HIV...itp..

Właśnie widać, jaka jesteś ciężko chora na tej swojej tajemniczej diecie...

> [...]
> Ja od ponad siedmiu lat jestem na DO i moja wątroba ma się świetnie. I nie

Anonimowe dramatyczne teksty są tyle warte co twoje, anonimie.

> [...]
> bezczelnie klamiesz twierdzac, ze takie ulecznie u ciebie kiedykolwiek mialo

Dlaczego ty ustawicznie po chamsku na siłę wmawiasz ludziom że nie stosują DO?
Na jakiej podstawie? Chyba wiedzą lepiej od ciebie na jakiej są diecie, maniaczko.
Za to ja nie mogę się od ciebie dowiedzieć jak wygląda twoja dieta, anonimie.
Pochwal się na jakiej to diecie ma się takie jasnowidzenie i inne odlotowe objawy?

> [...]
> informacji o tym, jak inteligentni i odpowiedzialni ludzie oceniaja ciebie i
> twoje "techniki" prowadzenia dyskusji w necie:

Smieszne jest to twoje powoływanie się na komentarz dyskutanta z dawnej dyskusji...
http://tiny.pl/7vqm no i świadczy o twojej bezsilności...

Krystyna

P.S. Czy ty musisz stale tak się kompromitować? Może wreszcie skończ już to pleplanie
i plucie na opty i zacznij gadać o swojej własnej cudownej warzywno-owocowej diecie,
co?

59. Data: 2006-09-28 20:37:27

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> forumo
>
> Widac ze nie wiesz w ogole co to jest bramka. Trzeba sie uczyc Krysiu, isc
> do biblioteki uniwersyteckiej, wyporzyczyc

...i poćwiczyć pisownię.

Krystyna

60. Data: 2006-09-28 20:46:21

Od: " Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> ....i poćwiczyć pisownię.

Kazde dziecko wie ze jakosc pisowni zalezy tylk od tego ile kto czyta na
papierze w danym jezyku. Tak sie sklada, ze ja po polsku juz malo co czytam,
bo niewiele mądrego przetlumaczono na nasz jezyk. Zreszta po co czytac po
polsku, skoro mozna w oryginale. Tak wiec byle kto moze pozytac kilka
ksiazek i pisac poprawnie.

Ale z rozumieneim to juz co innego...

Licznik kalorii i nie tylko
IG paczka i faworkow