Dieta optymalna a mięśnie

11. Data: 2004-09-10 13:04:31

Temat: Re: Dieta optymalna a mięśnie
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:chrhpl$jbs$1@news.onet.pl...

> w koncu optymalni wcinaja jaja, przetwory mleczne, plus jakies
> miesiwo. akurat tyle tego wystarczy, bo nie przypuszczam, iz autor tekstu
zamierza byc terminatorem.

ilosci kobieto:) ilości są ważne ,a na diecie kwasniewskiego są to ilosci
poniżej minimum w stosunku do zapotrzebowania osoby cwiczącej

12. Data: 2004-09-10 13:13:17

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur napisał(a):

> Ja znam kobiety po ciąży, które mają rozstępy...

to ja znam i facetow, ktorzy sie tak roztyli, ze je maja. tylko ze mi
chodzi o kogos kto jest szczuply i cwiczy na silowni bez farmakologii

pozd
WiRAHA

13. Data: 2004-09-10 13:14:11

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

WiRAHA napisał(a):

to ja znam i facetow, ktorzy sie tak roztyli, ze je maja. tylko ze mi
> chodzi o kogos kto jest szczuply i cwiczy na silowni bez farmakologii

poprawka - to nie musi byc silownia oczywiscie - wogole cwiczy zeby
zwiekszysc mase miesniowa

pozd
WiRAHA

14. Data: 2004-09-10 13:22:33

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:chs5sf$rk6$1@news.onet.pl...

> Dieta optymalna dba o JAKOŚĆ mięśni i ścięgien, a nie o ich przerost
> wymuszony wysiłkiem na siłowniach.

niestety ale nie masz racji .Jesli chodzi o mięśnie i ścięgna to ich jakosc
poprawia sie poprzez regularne cwiczenia +dieta bogata w białko.
i choćbys powtarzała swoje teorie wyssane z palca tysiące razy to i tak tego
nie zmienisz

> U kulturystów różnie bywa też z gospodarką neurohormonalną.

czy mówisz o patologii o osobach które biora sterydy i hormony??Normalnie
cwiczacy człowiek nie ma takich anomalii o jakich piszesz.

> dieta ketogeniczna,której celem jest szybkie spalenie tkanki
> tłuszczowej bez utraty siły i masy mięśniowej.
>
> Na której jednak po pewnym czasie znów można dorobić się tłuszczyku ;]

. jesli chcesz przybrać na masie i do tego naduzywasz uzywek
białkowych,kreatyny i tym podobnych specyfikow to jest bardzo mozliwe ,że
tak sie stanie.
ale na tym polega cyklicznośc treningu,którą stosuje sie w celu uzyskania
lepszych rezultatów.przy normalnym treningu rekreacyjnym takie zjawisko nie
wystepuje

> Zgadza się.

> I tu jest pies pogrzebany :) To niezupełnie tak.
> 1. ALBO chcesz rozbudowywać mięśnie ponad ich naturalną wielkość

> 2. ALBO chcesz zajmować się rozwojem intelektualnym

LOL

> Oczywiście predyspozycje genetyczne też mają znaczenie. Jeden ma typ
> budowy atletycznej, a inny tzw. typ pykniczny (krępy, przysadzisty),
> lub leptosomiczny (długi, wąski, wyciągnięty). W związku z tym ich
> wkład w osiągnięcie rozrostu mięśni i efekty - będą różne.

predyspozycje genetyczne to nie chodzi tylko o typ budowy ale o mozliwości
jakie posiada organizm do rozwoju

> Jednak przesadzasz mówiąc, że na DO dochodzi do katabolizmu mięśni.

jeśli na DO bedzie się spozywać od 1,5 do 2,5 g białka na kilogram masy
ciała to nie bedzie dochodzić do katabolizmu ale wtedy to juz nie bedzie DO

> Na DO należy jeść ilość adekwatną do aktywności fizycznej. Im większy
> wysiłek - tym więcej białka i reszty składników.

czyli nawet 200 g białka to ile trzeba zjesc tłuszczu i weglowodanów aby
zachowac proporcje nakazane przez kwasniewskiego.ile to bedzie kalorii

dlaczego widzisz tylko patologie??

15. Data: 2004-09-10 13:37:28

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Krystyna*Opty* pisze:

> 2. ALBO chcesz zajmować się rozwojem intelektualnym (czyt. mięśnie
> ćwiczysz w granicach sportu rekreacyjnego), wtedy mięśnie mają swoją
> normalną, optymalną wielkość i nie muszą "pakować" do swych komórek
> dużej ilości zbędnych enzymów. Pracują i wytwarzają energię na miarę
> swoich optymalnych możliwości i potrzeb organizmu jako całości.
Pewien Japończyk pochodzenia koreańskiego powiedział "czyń dzikim ciało,
a cywilizuj umysł". Sądzisz, że rozwój intelektualny nie idzie w parze
z rozwojem fizycznym?

> [...]
> lub leptosomiczny (długi, wąski, wyciągnięty). W związku z tym ich
> wkład w osiągnięcie rozrostu mięśni i efekty - będą różne.
Po co pisać o czymś oczywistym?

> Poza tym budowa mięśni widoczna u kulturystów nie leży w naturze
> genetycznej człowieka (nikt nie rodzi się kulturystą)
Ciekawe stwierdzenie.

16. Data: 2004-09-10 14:30:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zamierza byc terminatorem.
>

> ilosci kobieto:) ilości są ważne ,a na diecie kwasniewskiego są to ilosci
> poniżej minimum w stosunku do zapotrzebowania osoby cwiczącej

a mozesz konkretniej?

iwon(k)a

17. Data: 2004-09-10 14:46:33

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mozesz konkretniej?

przeczytaj ten wątek

18. Data: 2004-09-10 14:56:04

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mozesz konkretniej?
>
> iwon(k)a

no i nie doczkalas sie konkretow,
dla opty ktorzy chca zwiekszyc mase miesniowa w proporcjach BTW zwieksza sie
wielkosc B(bialko)

Jurek

19. Data: 2004-09-10 16:48:29

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> ilosci

> no i nie doczkalas sie konkretow,
> dla opty ktorzy chca zwiekszyc mase miesniowa w proporcjach BTW zwieksza
sie
> wielkosc B(bialko)

o ile trzeba zwiększyć ilośc białka???

tutaj sobie poczytaj o diecie tłuszczowej dla kulturystów i odpowiedz sobie
na pytanie czy to jest jeszcze dieta kwasniewskiego

http://www.kulturystyka.pl/artykul184/

ps. a jaka jest twoja wersja diety optymalnej dla kulturystów czekam na
konkrety.
o ile trzeba zwieszyć ilosc białka i jak beda wygladać proporcje BTW ?

20. Data: 2004-09-10 17:28:57

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl
> o ile trzeba zwiększyć ilośc białka???

do tego trzeba dojsc droga doswiadczen, i oczywiscie trzeba wiedziec co
chce sie osiagnac, gdybym mial gotowa uniwesalna formulke to bym ja
opublikowal. Przede wszystkim jezeli ktos chce wygladac jak "Rambo" czy
"Terminator" to nawet nie bede usilowal podpowiadac.

> tutaj sobie poczytaj o diecie tłuszczowej dla kulturystów i odpowiedz
sobie
> na pytanie czy to jest jeszcze dieta kwasniewskiego
> http://www.kulturystyka.pl/artykul184/

poczytalem i jest sporo z zasad DO, oczywiscie jego celem nie jest ladna ale
(!) normalna sylwetka. A wiec trudno tu mowic o diecie dla Kowalskiego

> ps. a jaka jest twoja wersja diety optymalnej dla kulturystów czekam na
> konkrety.

jezeli myslisz o "Rambo" czy "Terminatorze" to nie ma DO dla nich.

> o ile trzeba zwieszyć ilosc białka i jak beda wygladać proporcje BTW ?

co do reszty to przypominam ze zdyskwalikowales sie sam , jako osoba z ktora
mialbym ochote prowadzic powazna dyskusje

Jurek

Banki
Banki
moja dieta :/