Re: Dieta optymalna a stomatologia

From: "Krystyna" <k...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Dieta optymalna a stomatologia
Date: Thu, 4 Oct 2001 11:22:51 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@212.244.27.177

Użytkownik "NakaiSuzuki" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9130632B2B5DKO@149.156.4.11...

> Dzięki niemarnowaniu wodoru Prawdziwy Optymalny jest lżejszy od powietrza
> może latać. Prawdziwi Optymalni krążą w atmosferze i przeciwdziałają
> efektowi cieplarnianem.

Mała poprawka:

1. Optymalni, jak sama nazwa wskazuje, składają się nie tylko z wodoru, ale
i paru innych rzeczy w optymalnych ilościach;
2. Nasz wodór jest cały czas spalany z pożytkiem dla wszystkich tkanek i
komórek, które przestają się buntować (czyt. chorować) i wywoływać m. in.
nieuleczalne przez medycynę konwencjonalną, choroby.

A taki łupież, wypadanie włosów, próchnica, brzydka cera, bezsenność,
depresja, odporność na przeziębienia, choroby wzroku, zgagi, wrzody,
drgające powieki, zajady, rwy kulszowe, cukrzyca, arytmia serca,
nadreaktywność oskrzeli i napady astmatyczne i wiele, wiele innych patologii
z rakeim włącznie - odżywiającym się optymalnie - się nie zdarzają.

Możesz sobie kpić do woli, mnie to akurat zupełnie nie przeszkadza.

> Krzysiek, FEBP
> Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

P.S. Czy to Twoje życiowe motto? Jeśli tak, no to popraw swoje kodowanie, bo
jak widzisz, nie robisz tego porządnie.

Pozdrawiam
Krystyna